Pikoteo

Houtmankade 9 1013 MP Amsterdam Nederland Kaart
31-207748940

Over het restaurant Pikoteo

A NEW WAY OF SHARING

This means they get inspiration from the convivial traditional bars in Spain, the busy streetfood markets in South East Asia or
South America and the fine dining establishments worldwide.

Picotear is to nibble, to eat small bites in an informal way. It’s the desire to try new things together with those you care about.
It’s a way of understanding life, of living…of sharing.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Pikoteo

Lijn 3

Jouw recensie over het restaurant Pikoteo

Gerben T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond met veel plezier naar Pikoteo gegaan. Na 5 minuten wachten toch maar op iemand afgestapt, vervolgens ondanks de reservering een tafeltje naast de deur gekregen. Er stonden absoluut leuke gerechten op de kaart, helaas hebben wij hier niet van genoten. Aangezien na 20 minuten nog steeds niemand onze bestelling kwam opnemen. Trap dus niet in de hype !
Els M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, heerlijk eten. De komst van de eerste tapas kon iets sneller.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Super!
maartenvs .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Dit was de vijfde keer dat we hier gingen eten. Was weer prima. Smaakvolle, originele gerechtjes. Prima bediening. Lekkere wijn. We hebben voor alles (eten, drank, koffie) ca 170 Euro betaald met 5 personen, mi. OK.
Djessie D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wat een aanrader! Hele bijzondere, maar super lekkere kleine gerechtjes. Wij hebben als groep gekozen om de keuze van het menu aan de chefkok over te laten, waardoor wij heerlijk achterover konden zitten, genieten van het eten, de sangria en de wijn. Service was ook top! Heerlijke avond!
shazza .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Fantastisch! De chef weet wat hij doet - gerechten zijn onwijs lekker, creatief en de presentatie was ook fantastisch! Mijn Favoriet in Amsterdam!
Jelle K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Op maandagavond heerlijk gegeten. Eten liet soms even op zich wachten (kan door de honger komen), maar was het elke keer dubbel en dwars waard. Daarnaast serveren ze hier ook geweldige homemade ice tea & is de bediening zeer aardig.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het was prima als vanouds.
Cédric T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Tip Top
Philip M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk eten, leuke plek maar beroerde bediening die niet goed opletten (kaart geven, borden weghalen) en onbeschoft waren.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hier met 6 vrienden gegeten. We waren als eerste en zaten in de serre. Het gaf een beetje een huiskamergevoel en de prettige bediening maakte dat plaatje af. Het eten verdient de meeste complimenten. De tapas zijn anders dan in de meeste tapasrestaurants, namelijk heel veel beter. Alles is supersmaakvol, echt genoten van de verschillende smaaksensaties. Super!
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Was heerlijk weer ik waande me in het buitenland en dat dus bij mij om de hoek heerlijk gegeten en gedronken Gr Annie
Tjandra B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Bijzonder lekker gegeten bij Pikoteo. Een aanrader zijn de inktvis tempura, de kaas (je moet wel drie verschillende soorten kaasjes bestellen) en de spare ribs die je niet hoeft te kluiven :-) De aioli bij het brood mag van mij wel iets pittiger qua knoflook en daar had men wel meer van neer mogen zetten, maar dat is persoonlijk. Het was heerlijk weer, op het terras gezeten, bijzonder attente bediening, ook netjes dat wij van tevoren nog even gebeld werden in verband met een fysieke klacht van een van de tafelgenoten en dit werd van tevoren goed doorgesproken. Dikke aanrader dus.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijke Spaanse Aziatische tapas. Goede keuken. De kok komt een praatje met je maken. Leuke inrichting en goede bediening. Gaan we vaker heen!
Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Eigenwijs en eigentijds. Heerlijke tapas, aanrader en aanwinst voor de buurt!
Irina S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijke superspeciale tapas!
Vriendelijke,rustige bediening!
myrthe P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Super lekker eten! En het personeel helpt bij je keuzes. Je verwacht iets anders van een hapjes restaurant, maar het is echt fantastisch!
mariska N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een heerlijke ontdekking! Zo ontzettend goed. Eten, mensen, ambiance en alle gekke/leuke details in de inrichting versus strak/modern. Wij komen terug!
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was zoals gewoonlijk weer erg gezellig groetjes van Annie
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het is allemaal niet slecht maar het is ook niet geweldig. Het was al met al een beetje aan de prijs voor het gebodene - er zijn in AMS betere Spaanse restaurants voor hetzelfde of minder geld.