Over het restaurant Pikoteo

A NEW WAY OF SHARING

This means they get inspiration from the convivial traditional bars in Spain, the busy streetfood markets in South East Asia or
South America and the fine dining establishments worldwide.

Picotear is to nibble, to eat small bites in an informal way. It’s the desire to try new things together with those you care about.
It’s a way of understanding life, of living…of sharing.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pikoteo

Lijn 3

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Pikoteo

Roos369 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige sfeer! Qua eten is vooral de pittige tonijn een aanrader. De service is nog wel een aandachtspunt. Bij ons werden bijvoorbeeld borden weggehaald waar nog eten op lag (eten waarvan we nog van plan waren het op te eten) en er waren nog een paar andere verbeterpunten qua service. Maar ik zou dit restaurant zeker aanraden al is het alleen maar voor de heerlijke cocktails (en de pittige tonijn).
Eef W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Had vooraf advies willen hebben over P-mogelijkheden maar op aangegeven tel.nr. Heb ik de hele middag t/m 18.20 u geen contact kunnen krijgen! Ik ben minder valide.
Kresa A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening! Tapas in een moderne vorm die je deelt met de tafelgenoten. Sommige gerechten wel aantal keer besteld, zo genoten we ervan! Aanrader!
José T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Fantastische verfijnde smaken, super bediening, super!
Margriet R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Pikoteo heeft heerlijke gerechten (bedoeld voor shared dining) en een leuke sfeer. Enige nadeel is dat de serre erg slechte akoestiek heeft, zeker als er een groep zit. Dan versta je je eigen tafelgenoten niet meer tuten je oren aan einde van de avond. Het ophangen gordijnen of neerleggen van vloerkleden zou al helpen.
Martina W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Zerr lekker gegeten! Goede akoestiek, je hebt geen last van rumoerigheid.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Bijzonder Spaans culinair eten a la El Bulli, met uitzicht op water.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten , vriendelijke bediening
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Top eten en bediening
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede ambiance en een top service. Na het eten nog een lekker cocktailtje gedronken van het uitgebreide menu. Aanrader!
Floor W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk heerlijk heerlijk!
Glenda C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Goede service, goede kaart, heerlijke gerechten. Geen standaard tapas, maar bijzondere lekkere gerechtjes om te delen. Top cocktails ook!
Ingeborg S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen en op maat gerechten geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
wander E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Verrassende gerechten voor een goede prijs. Daarnaast de goede drankkaart (cocktails, wijnen en digestieven) en prettige bediening maken het af.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Uitstekende kaart, goede porties en vriendelijke bediening. Wij komen graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Perfecte locatie voor een ongedwongen verwennerij. Super aardige kok en bediening. Spannende en heerlijke gerechten. Leuk met familie of vrienden.
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Tweede keer en weer geweldig!
Marlene T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heb hier op een donderdagavond met een vriendin fantastisch zitten eten en lekker kunnen bijpraten. We werden hartelijk ontvangen en goed geholpen door een vriendelijke serveerster, die wist waar ze het over had.
Het eten was heel verassend en echt (h)eerlijk! Een soort tapas fusion en alles samen delen, dus lekker veel gerechten proeven! De pata negra en artsijok hapjes perfect, de botanische salade een super lekkere combi van courgette, verse kruiden, appel, pittige kaas en een frisse selderij sorbet en daarna was vooral de "tonijn in de wolken" met z'n gerookte smaak om je vingers bij af te likken. Mijn vriendin heeft nog genoten van de sterke kazen.
Ik dronk die avond niet, dus ik kan niets zeggen over de wijn. Pikoteo is het zeker waard om even door te fietsen, maar het is jammer dat je daarna niet echt lekker zit. Dikke min-punt wat mij betreft is de harde houten bank, die niet past bij de te lage kleine tafeltjes waardoor je niet echt weet hoe je moet gaan zitten. Tip: zaag een stuk van de bank en leg er kussens op en ik zit er elke week!!
Gerben T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond met veel plezier naar Pikoteo gegaan. Na 5 minuten wachten toch maar op iemand afgestapt, vervolgens ondanks de reservering een tafeltje naast de deur gekregen. Er stonden absoluut leuke gerechten op de kaart, helaas hebben wij hier niet van genoten. Aangezien na 20 minuten nog steeds niemand onze bestelling kwam opnemen. Trap dus niet in de hype !
Els M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, heerlijk eten. De komst van de eerste tapas kon iets sneller.