Pikoteo

Houtmankade 9 1013 MP Amsterdam Nederland Kaart
31-207748940

Over het restaurant Pikoteo

A NEW WAY OF SHARING

This means they get inspiration from the convivial traditional bars in Spain, the busy streetfood markets in South East Asia or
South America and the fine dining establishments worldwide.

Picotear is to nibble, to eat small bites in an informal way. It’s the desire to try new things together with those you care about.
It’s a way of understanding life, of living…of sharing.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pikoteo

Lijn 3

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Pikoteo

Ila .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We hebben weer volop genoten van de heerlijke gerechten van Pikoteo. De huisgemaakte calamares is een echte topper en elk gerecht ziet er uit als een schilderijtje, bomvol heerlijke smaken. Een absolute aanrader wat ons betreft !!
Olivia M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Het was een fijne ervaring bij jullie. Goed eten en goede bediening. Ook genoten van de rode wijn uit Duitsland. Bedankt hiervoor!
D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Vriendelijk, attente vlotte bediening, leuke sfeer. Heel lekkere "extended" tapas.
Genoeg keuze uit eten en drinken. Alleen geen nederlandstalige bediening....
Marianna D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijk en gastvrije benadering. Lekker eten en goede wijn. Helaas zat er een luiddruchtige groep levendige jongemannen die het een gesprek voeren in de glazen serre wel wat lastig maakten. Verder echt een aanrader !
marloes J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Slecht gegeten , heel druk , we konden geen gespreek voeren door te veel lawaai en lang wachten, de tapas viel erg tegen, geen aanradder

we komen niet meer terug
wout B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Haute cuisine voor een schappelijke prijs! Wat een verschil met de cubanita's van deze wereld. Verwacht geen knoflook gelardeerde gerechten, maar echte smaaksensaties met spaanse roots. De sangria is hemels :-)
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten, chefs menu is super! Heel vriendelijke en servicegerichte bediening! Absolute aanrader!
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Super eten, heerlijke cocktails en wijnen en een mooie ligging aan het water. Ga hier heen voor een gezellige avond!!
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Voorgaande keren was de service top. Vooral de gastvrouw. Nu ook weer, maar de andere bediening was belabberd. Chagrijnig en de keuken was ook iets minder. Meerdere dingen waren op, Waaronder hun wel bevaamde sangria en de wijn die we daarna uitzochten was ook op. Jammer...
Georg P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Op vrijdag 20 april hier gegeten. Het eten was super lekker, in balans, mooie presentaties, verrassende combinaties en wij hebben heel erg genoten van alles. Beste Spaanse restaurant van Amsterdam.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Verrassende en spannende smaken in de tapas /familystyle gerechten, Spaans met een Oosterse twitch. Bediening informeel maar zeer
attent. Je kan er bij mooi weer heerlijk buiten zitten. Heerlijk gegeten. Ook de 11-jarige die we bij ons hadden
janheeremans .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De kaart is een mooie fusion mix tussen zuid amerikaans en spaans. Erg creatief. Terras buiten aan de gracht is de bom. Plaats van de ronde bar in de zaak nodigt uit voor een aperatief. UItstekend.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Super lekker eten en gezellige plaats!
Tanja N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
erg leuk en relax restaurant . alleen jammer dat sommige gerechtjes lauw op tafel kwamen . maar zeker voor herhaling vatbaar
Joe B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Geweldig. Heerlik gegeten. Het was wel prijzig, maar ik zal het zeker weer betalen voor de lekkere eten. Cocktails ware ook super lekker.
Jonathan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heel lekker, maar ook ERG PRIJZIG. Het eten is simpelweg genieten maar als je de rekening ziet.. wauw, dus kwaliteit hoog. Prijs/kwaliteit ruim voldoende.
Gabi G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker en verrassend, mooie en smaakvolle gerechten! Kleine porties, perfect om te delen. Attente bediening! Alles prima! Ik kom graag terug.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was heerlijk. Vriendelijke snelle bediening. Al met al genoten.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was erg lekker, met name de spicy tuna is een aanrader. Ook de bediening was top, heel vriendelijk, snel en behulpzaam. Wij komen hier zeker terug!
Roos369 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige sfeer! Qua eten is vooral de pittige tonijn een aanrader. De service is nog wel een aandachtspunt. Bij ons werden bijvoorbeeld borden weggehaald waar nog eten op lag (eten waarvan we nog van plan waren het op te eten) en er waren nog een paar andere verbeterpunten qua service. Maar ik zou dit restaurant zeker aanraden al is het alleen maar voor de heerlijke cocktails (en de pittige tonijn).