Pikoteo

Houtmankade 9 1013 MP Amsterdam Nederland Kaart
31-207748940

Over het restaurant Pikoteo

A NEW WAY OF SHARING

This means they get inspiration from the convivial traditional bars in Spain, the busy streetfood markets in South East Asia or
South America and the fine dining establishments worldwide.

Picotear is to nibble, to eat small bites in an informal way. It’s the desire to try new things together with those you care about.
It’s a way of understanding life, of living…of sharing.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pikoteo

Lijn 3

9,2

Jouw recensie over het restaurant Pikoteo

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten , vriendelijke bediening
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Top eten en bediening
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede ambiance en een top service. Na het eten nog een lekker cocktailtje gedronken van het uitgebreide menu. Aanrader!
Floor W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk heerlijk heerlijk!
Glenda C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Goede service, goede kaart, heerlijke gerechten. Geen standaard tapas, maar bijzondere lekkere gerechtjes om te delen. Top cocktails ook!
Ingeborg S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen en op maat gerechten geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
wander E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Verrassende gerechten voor een goede prijs. Daarnaast de goede drankkaart (cocktails, wijnen en digestieven) en prettige bediening maken het af.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Uitstekende kaart, goede porties en vriendelijke bediening. Wij komen graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Perfecte locatie voor een ongedwongen verwennerij. Super aardige kok en bediening. Spannende en heerlijke gerechten. Leuk met familie of vrienden.
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Tweede keer en weer geweldig!
Marlene T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heb hier op een donderdagavond met een vriendin fantastisch zitten eten en lekker kunnen bijpraten. We werden hartelijk ontvangen en goed geholpen door een vriendelijke serveerster, die wist waar ze het over had.
Het eten was heel verassend en echt (h)eerlijk! Een soort tapas fusion en alles samen delen, dus lekker veel gerechten proeven! De pata negra en artsijok hapjes perfect, de botanische salade een super lekkere combi van courgette, verse kruiden, appel, pittige kaas en een frisse selderij sorbet en daarna was vooral de "tonijn in de wolken" met z'n gerookte smaak om je vingers bij af te likken. Mijn vriendin heeft nog genoten van de sterke kazen.
Ik dronk die avond niet, dus ik kan niets zeggen over de wijn. Pikoteo is het zeker waard om even door te fietsen, maar het is jammer dat je daarna niet echt lekker zit. Dikke min-punt wat mij betreft is de harde houten bank, die niet past bij de te lage kleine tafeltjes waardoor je niet echt weet hoe je moet gaan zitten. Tip: zaag een stuk van de bank en leg er kussens op en ik zit er elke week!!
Gerben T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond met veel plezier naar Pikoteo gegaan. Na 5 minuten wachten toch maar op iemand afgestapt, vervolgens ondanks de reservering een tafeltje naast de deur gekregen. Er stonden absoluut leuke gerechten op de kaart, helaas hebben wij hier niet van genoten. Aangezien na 20 minuten nog steeds niemand onze bestelling kwam opnemen. Trap dus niet in de hype !
Els M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, heerlijk eten. De komst van de eerste tapas kon iets sneller.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Super!
maartenvs .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Dit was de vijfde keer dat we hier gingen eten. Was weer prima. Smaakvolle, originele gerechtjes. Prima bediening. Lekkere wijn. We hebben voor alles (eten, drank, koffie) ca 170 Euro betaald met 5 personen, mi. OK.
Djessie D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wat een aanrader! Hele bijzondere, maar super lekkere kleine gerechtjes. Wij hebben als groep gekozen om de keuze van het menu aan de chefkok over te laten, waardoor wij heerlijk achterover konden zitten, genieten van het eten, de sangria en de wijn. Service was ook top! Heerlijke avond!
shazza .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Fantastisch! De chef weet wat hij doet - gerechten zijn onwijs lekker, creatief en de presentatie was ook fantastisch! Mijn Favoriet in Amsterdam!
Jelle K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Op maandagavond heerlijk gegeten. Eten liet soms even op zich wachten (kan door de honger komen), maar was het elke keer dubbel en dwars waard. Daarnaast serveren ze hier ook geweldige homemade ice tea & is de bediening zeer aardig.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het was prima als vanouds.
Cédric T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017