Pikoteo

Houtmankade 9 1013 MP Amsterdam Nederland Kaart
31-207748940

Over het restaurant Pikoteo

A NEW WAY OF SHARING

This means they get inspiration from the convivial traditional bars in Spain, the busy streetfood markets in South East Asia or
South America and the fine dining establishments worldwide.

Picotear is to nibble, to eat small bites in an informal way. It’s the desire to try new things together with those you care about.
It’s a way of understanding life, of living…of sharing.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pikoteo

Lijn 3

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Pikoteo

Marius V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Top zaak, goed eten en super goede bediening. Echt een hele leuke avond gehad met top wijnen en een fijne ambiance. Zou het zeker aanraden aan vrienden!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heel erg lekker gegeten voor herhaling vatbaar
Lotte D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten. We namen het chef’s menu en werden verrast door gerechtjes die we waarschijnlijk nooit spontaan op de kaart hadden gekozen, maar ons helemaal omver bliezen. Zeer verfijnde spaanse keuken met aziatische toetsen. Een toppertje!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Erg leuke verassende kaart. Tapas met een moderne twist. Erg lekker en bijzonder vriendelijke service.
Milou S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Goede, attente bediening, heerlijke drankjes en mooie, verassende gerechten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Heerlijke avond gehad!
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Verschillende hapjes gegeten die allemaal erg goed waren. Zeer lekker gegeten dus in een vriendelijk restaurant.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Erg lekker gegeten bij Pikoteo en genoten van de kunstig geserveerde, creatieve gerechten. Mooie uitgebalanceerde kaart met veel keus uit vlees, vis, vega, charcuterie en kaas. Professionele bediening, die het op de avond dat wij er waren iets te druk leek te hebben met later op de avond wat minder persoonlijke aandacht en wat langere wachttijden tot gevolg. Goede wijnen per glas, en ook een uitgebreide cocktailkaart. Grote flessen kraanwater zonder vragen op tafel. We zaten jammergenoeg naast een behoorlijk rumoerig gezelschap, wat de toch al niet optimale akoestiek in de serre geen goed deed. Verder een heerlijke avond gehad, kom hier zeker terug!
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Was heerlijk eten, bijzondere gerechten, leuke sfeer. Muziek was wat luid, viel later op de avond weg door het geroezemoes. En de bediening was wat veel aanwezig. Dat was een combinatie van servicegerichtheid, wachtende gasten en willen verkopen. Nu nog niet onplezierig... We komen zeker terug!
Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk restaurant! Goede kaart met verrassende menu's. Altijd weer een feestje om hier tapas te mogen eten.
Michel Y.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk eten en goede bediening.
Lekker terras waar het prima vertoeven is in de zon!
Niencke A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het was erg druk, waarschijnlijk daardoor werden dingen vergeten. Deel van eten( o.a. De tonijn, coquilles) was tóp. Andere waren beslist níet lekker.
Irene O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Platos muy sabrosos
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wij komen altijd heel erg graag bij Pikoteo! Leuke originele gerechtjes en altijd heel erg lekker. Als je een keertje op een andere manier tapas wil eten, sowieso hier naar toe gaan. Enige nadeel van Pikoteo vind ik de stoelen. Ze zitten niet heel erg comfortabel dus als ik een tip mocht geven, zou ik dit zeker aanpassen of op z'n minst kussens aanbieden voor op de stoelen. Dat is al een hele verbetering.
Ila .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We hebben weer volop genoten van de heerlijke gerechten van Pikoteo. De huisgemaakte calamares is een echte topper en elk gerecht ziet er uit als een schilderijtje, bomvol heerlijke smaken. Een absolute aanrader wat ons betreft !!
Olivia M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Het was een fijne ervaring bij jullie. Goed eten en goede bediening. Ook genoten van de rode wijn uit Duitsland. Bedankt hiervoor!
D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Vriendelijk, attente vlotte bediening, leuke sfeer. Heel lekkere "extended" tapas.
Genoeg keuze uit eten en drinken. Alleen geen nederlandstalige bediening....
Marianna D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijk en gastvrije benadering. Lekker eten en goede wijn. Helaas zat er een luiddruchtige groep levendige jongemannen die het een gesprek voeren in de glazen serre wel wat lastig maakten. Verder echt een aanrader !
marloes J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Slecht gegeten , heel druk , we konden geen gespreek voeren door te veel lawaai en lang wachten, de tapas viel erg tegen, geen aanradder

we komen niet meer terug
Wout B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Haute cuisine voor een schappelijke prijs! Wat een verschil met de cubanita's van deze wereld. Verwacht geen knoflook gelardeerde gerechten, maar echte smaaksensaties met spaanse roots. De sangria is hemels :-)
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten, chefs menu is super! Heel vriendelijke en servicegerichte bediening! Absolute aanrader!