Pijnappel

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voorafgaand aan een bruiloft met 8 personen in dit restaurant gegeten. Het restaurant is op zich niet ongezellig, maar wel enorm ouderwets ingericht. Ook de kaart is wat ouderwets - maar wat ze er vervolgens serveren is wel lekker! Onze tafel had bijna voltallig de varkenssate (op de kaart aanbevolen als 'specialiteit van het huis'). Prima mals, hoewel de ananas ertussen niet echt ergens op sloeg, en vooral de bijlagen waren voortreffelijk: aardappeltjes, frieten, atjar, boontjes, worteltjes, rabarber... Alles tamelijk retro en geserveerd in kleine metalen bakjes, maar echt kundig bereid en precies goed gaar. Friet en mayo werden royaal bijgevuld wanneer nodig. Service was in principe goed; wel een beetje vreemd dat ons broodmandje werd weggehaald voordat deze leeg was - en ook flink lang voordat het hoofdgerecht kwam.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
een goed restaurant waar nog heerlijk klassiek word gekookt
kortom ik ben er vaak geweest en altijd naar wens geweest
dikke duim voor dit mooie restaurant
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Hier 19/10 gegeten met gezelschap van 7. Sinds de vorige keer (paar jaar geleden) is hier toch wel een positieve kwaliteitsslag gemaakt. Het was al goed, maar nu is het beter. Vriendelijke, deskundige en persoonlijke bediening. Amuse van zuurkool in een rolletje katenspek, verrassend. De soep vooraf was heerlijk, wat julienne van kakelverse groenten geeft net dat beetje extra smaak. Carpaccio prima. Frites uitstekend gebakken. Heerlijk vers gebakken broodje met boter erbij. De kalfslever had ik persoonlijk liever in een nét even gaargebakken dunnere plak gehad dan als een toch wel erg dik stuk doorgegaarde homp; die had in tweeën gemogen. En de varkenshaas was me iets te droog. Maar verder geen wanklank. Prima groenten. Gezellige middag.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Op zondagmiddag met onze motor club voor een lunch terecht gekomen. Wij waren met 15 gasten totaal, werden vriendelijk ontvangen en kregen al snel onze drankjes. De bestelling werd vlot opgenomen en het waren veelal uitsmijters en salade'|s wat er werd besteld. Ikzelf had een maaltijdsalade van kip, deze was bijzonder smakelijk, groots en besprenkeld met een voortreffelijke dressing. Hierbij kakelverse broodjes met roomboter, kortom een heerlijke snelle lunch. Keurig geregeld daar !

Piet van den Bosch
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Afgelopen woensdag het 50 jarige huwelijksfeest van mijn ouders met familie en vrienden gevierd. Uitstekend verzorgd en er was een goede sfeer. Personeel en bedrijfsleiding zijn erg vriendelijk. Genoten van een koud buffet, warm buffet en dessert buffet. Goede sortering van vis, salades en heerlijke zalm die mooi opgemaakt werd uitgeserveerd. Mijn ouders wilden graag dat er films vertoond werden tijdens de receptie en het buffet. Pijnappel stelde een beamer ter beschikking en hielp met het opbouwen en installeren in de diverse ruimten waar het feest plaatsvond. Er was ook rekening gehouden met het glutenvrije dieet van onze zoon, wat je uiteraard vooraf moet aangeven. Maar ook hij heeft optimaal aan alles deel kunnen nemen tot en met het eten van glutenvrij stokbrood. Kortom een aanrader ook voor mensen die een glutenvrij dieet hebben!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Ouwerwets eten dus warme groente,friet,geb.aardappelen,rauwkost,peertjes
Alles op smaak en alles ruim voldoende ,de bediening is correct en men weet hier ook hoe spec.koffie gemaakt word...dus met ongezoete room ...heerlijk
Interieur is aan verniewing toe ...we hoorde dat het in maart ging gebeuren.
Gewoon lekker en genoeg eten voor een redelijke prijs
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Met vrienden hier prima gegeten met een prima bediening. Men weet hier nog hoe het hoort. De asperges stonden op de kaart met ham maar op de vraag of zalm ook mogelijk was, ipv ham, werd absoluut niet ingewikkeld gedaan. Een volmondig, ja hoor, geen probleem. De surf en turf, prima gebakken biefstuk en garnaal. Bijgerechten ruim voldoende en prima. Kortom wij vonden het een succes.