Over het restaurant Pigs&Punch

Stap binnen bij restaurant Mystique, gelegen in het hartje van Amsterdam, vlakbij de Keizersgracht, van smaakvolle en vooral creatieve gerechten!

De ambiance van het restaurant is het beste te omschrijven als relaxed, ongedwongen, informeel en gezellig. De wereldkeuken staat hier centraal en er zijn diverse vis- en vleesgerechten aanwezig. De meeste van de gerechten zijn geïnspireerd door kruiden en specerijen van over de hele wereld.

De grote hoeveelheden cocktails op de cocktailkaart kennen ook vele invloeden vanuit alle werelddelen. Dat maakt het internationale plaatje helemaal af!

Een bezoekje naar de Mystique zorgt voor een compleet avondje uit. De meeste gasten nemen eerst plaats aan de bar voor een creatieve cocktail of aperitief, om daarna hun avond te vervolgen in het restaurant met een smakelijk voorgerecht, hoofdgerecht en dessert.

Bij restaurant Mystique in Amsterdam vind je alles dat nodig is voor een onvergetelijke avond uit. Van goede cocktails en heerlijke, pure gerechten tot professioneel barpersoneel, een goede service en veel gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Pigs&Punch

Louis V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten. De recensies voor de spareribs waren al lovend en moest dat zelf ook ervaren. Ze hebben dat niet overdreven. De portie is ruim voldoende en volop met mals vlees wat letterlijk van het bolt afvalt. Het was super en zeker voor herhaling vatbaar! De inrichting is basic maar de bediening en service maken het verblijf zeer aangenaam. Ik kan geen oordeel geven voor de cocktails maar die zullen ook vast goed zijn. Wel heb ik nog een tip. De website is alleen in het Engels maar vind dat je ook moet kunnen kiezen voor Nederlands.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Fantastisch lekkere spareribs en steak! De verschillende smaken bij elkaar zijn echt bijzonder goed uitgekozen. Daarnaast zijn zij echt subliem met allergieën. Ondanks mijn lactose intolerantie heb ik hier al twee keer fantastisch kunnen eten. Pigs&Punch neemt je serieus en zorgt ervoor dat je heerlijk kunt eten zonder ziek te worden. Well Done!
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Service is echt top!
Bekwaam, vriendelijk en oprecht personeel.
Te samen met lekker cocktails, bizar lekkere spareribs en een warm interieur staat P&P garant voor een topavond!
Gezien de kaart (cocktails en heerlijk vlees) klein, spannend en deels blijft wisselen zullen we hier vaker re vinden zijn!
Chapeau, guys
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Als je fan bent van spare-ribs moet je hier zeker een keer eten. Eten was fantastisch. Verder een mooi aangeklede zaak met goed personeel!
Alber D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima sparerribs, vlotte bediening, aan te bevelen
Lidian B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wauw, ik wist niet dat varkensvlees zo lekker kon zijn! De pig out platter is echt by far de beste meat platter in town! Sfeer is goed, service is top! Wij hebben een geweldige avond gehad en komen zeker snel terug.
Scott D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De spareribs waren echt fantastisch, personeel was zeer vriendelijk! Een echte aanrader en we gaan zeker terug!
Lidian B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Nooit geweten dat varkensvlees zo lekker kon zijn! De pig out platter is echt by far de beste meat platter in town. Service was top en de sfeer is geweldig. Wij komen zeker snel weer terug!
Rose A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Mooie, hippe tent. Hele vriendelijke bediening, leuke sfeer en heerlijk eten. Hier komen wij zeker terug!
Jessie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De shareribs waren geweldig, heerlijk mals vlees en lekkere smaken! Goede service, gezellige sfeer. Hele gezellige avond gehad en zullen het zeker aanraden aan familie en vrienden.
Benjamin D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super
D. L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Hier doordeweeks gegeten. Als voorgerecht de zalm genomen, die erg smaakvol was. Als hoofd de ribs en zeebaars. Beide gerechten vielen in smaak, het vlees valt inderdaad zo van het bot af. Paar bijgerechten erbij genomen die de maaltijd completeerden. Als desert genoten van creme brule en het chocolade desert. Geen gebruik gemaakt van cocktails of wijnen, dus daar kunnen we niet over oordelen, en vriendelijk geholpen door de heren.
Dennizzle .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik vierde mijn dertigste verjaardag met vrienden bij Pigs & Punch en dat is goed bevallen! Genoten van het eten en de service was prima. Ik vond het best wel rumoerig, maar er hoeft natuurlijk maar 1 tafel te zijn met luidruchtige mensen en dan wil iedereen elkaar qua geluid overstijgen. Geen drama allemaal.
Michele V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Super lekker eten en onbekende heerlijke cocktails.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf de pulled pork gedeeld, al is het gerecht daar eigenlijk iets te klein voor. Smaak was onovertroffen! De spareribs waren geweldig, het vlees viel zo van het bot. De hamburger was ook zeer goed, de combinatie van gekarameliseerde ui en ananas met de pittige saus is heel goed gevonden. Als bijgerechten gekozen voor de zoete aardappelpatat en de maïs, allebei een 10! De porties zijn heel royaal, daardoor helaas geen ruimte meer voor een toetje. Hiervoor komen we zeker terug! De suggestie van een alcoholvrije cocktail van ginger ale met munt was een hit! Heel vriendelijk en spontaan geholpen door de staf, je voelt je meteen welkom.
Elvire V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Geweldig lekker gegeten en gedronken in een mooie tent. De spareribs vielen van het bod. Je handen had je niet eens nodig zo mals. De coctails waren heerlijk en de presentatie ervan prachtig. Ik wilde graag iets fris en de barman was zo vriendelijk om iets speciaal voor mij te maken. Kortom een topavond!
waiman L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Eten smaakt goed. Wat mij betreft voor de prijs kan het beter. Misschien had ik te hoge verwachtingen bij de hoge beoordelingen. Bediening vriendelijk. Kan iets minder nonchalant. Het kwam bij mij over dat het ze niet zo boeit.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Erg leuke avond gehad in dit sfeervolle restaurant met fijne cocktailbar. Vooraf een hele lekkere tataki van tonijn met een fantastische Thaise curry saus. Andere tafelgenoten hadden de coquilles die ook erg lekker waren. Hoofd de ribs waar al veel over geschreven is. Beste ever, kan niet anders zeggen. Geen gehannes met kluiven want alles valt zo van het bot. Mooi gekruid bijna draadjes vlees met een lekkere dip erbij. De wafel frietjes waren ok. Tafelgenoot had een lekkere rib eye die mooi gekruid was. Dessert was een goede cheesecake. De peer van een andere tafelgenoot was alleen geen aanrader. Veel appel waar niets mee gedaan was. Wijnen waren heerlijk en bediening was ook top. Nog lang blijven hangen in de bar en zeer voldaan naar huis gegaan! Aanrader
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant ligt om de hoek van het Rembrandtplein en ca. 10 min. lopen van de Dam. Het heeft qua aankleding een combi van chique en trendy. De bediening is erg vriendelijk en attent. Er werden continu karaffen kraanwater op tafel gezet. Gratis. De kaart is niet uitgebreid maar biedt voor ieder wat wils. De voorgerechten waren niet helemaal naar mijn smaak maar daar was in overleg een prima alternatief voor te regelen. De spareribs zitten in mijn top 3 van alle tijden. Zo mals heb ik ze in ieder geval nog niet gehad. Ik wilde kluiven maar de botten vielen er vanzelf uit. Super van smaak ook. Leuk met wafelfrieten. Ik miste alleen wat salade op tafel of bij het gerecht. De nagerechten waren ook heerlijk. De prijzen zijn gemiddeld maar niet te hoog voor wat je krijgt. Ik ga zeker terugkomen als ik in de buurt ben!!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij hebben eerst beneden gezeten in de cocktailbar. Voor een vriendin van mij (zwanger) werd een niet alcoholische cocktail gemaakt, deze werd later gebracht nadat wij een tafeltje toegewezen kregen. Ik heb ook een slokje geprobeerd, smaakte echt goed voor een non alcoholic cocktail.
Dan het eten, oooh wat waren de mosselen heerlijk! De man in het gezelschap had gekozen voor spareribs en had niets te klagen. De service heb ik niets op aan te merken, vriendelijk, regelmatig even langslopen etc. En daarnaast een goede ambiance. Top restaurant!