Pigalle

- Ontbijt 08:00 - 11:00
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Fiets regelmatig langs Pigalle en het ziet er altijd gezellig uit, dus vanochtend maar eens het ontbijt proberen. Mijn verwachtingen werden overtroffen! Heerlijk (en veel!) eten. Snelle bediening en leuke sfeer. Het decor is prima, zelfs 's ochtends op ieder tafeltje een kaarsje! Het is wat groter van binnen dan ik had verwacht. Met 3 ingrediënten per persoon plus bijpassende garnering in de vorm van verschillende soorten sla/tomaat/komkommer kun je met z'n tweeën heel veel combinaties maken. Enige hele kleine opmerking is dat de boter wat koud/hard was en daardoor niet goed te smeren was. Kortom, een aanrader en ik ga zeker terugkomen voor het ontbijt.
(Oh ja! Het stukje brownie bij de koffie was ook top!)
Michelje .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijke lunchroom voor een snel broodje of een lange lunch om even bij te praten.
De broodjes smaken altijd vers en je wordt snel bediend. Koffie, jus d'orange, andere drankjes smaken altijd zoals je mag verwachten. Soms iets teveel beleg op het broodje om het netjes in je mond stoppen, maar ach, dan kan je dat bestek tenminste nuttig gebruiken ;)
Altijd een prima uitvalsbasis voor een (brakke) dag of een middag winkelen :D
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wij waren een weekendje in Groningen en hadden een leuke overnachting in het NH Hotel in Groningen. Leuke aanbieding maar zonder ontbijt. Ontbijt bij NH was E. 20,-- per persoon... en dat vonden we wat al te gortig, dus terecht gekomen bij Pigalle. Een ontbijtje kost hier E. 9,95 all in per persoon. Het was echt heel goed verzorgd. Een lekkere oerbol .....twee croissantjes, jam, per persoon 3 keuzes wat betreft beleg... waaronder, Filet Americain, warme beenham, oude kaas ...etc.
Helemaal compleet met een cappuchino en een halve liter vers geperste sinaasappelsap. Leuke lichte locatie,.... midden in het centrum. Wij hebben heerlijk ontbeten..........met krantje erbij... zeer aan te bevelen!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Een ruime keuze aan lekkere broodjes en veel verse sappen. Het is er vaak behoorlijk druk rond lunchtijd en dat is ook niet gek want het restaurant heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Omdat het soms zo vol is kan het wel wat warm zijn in het restaurant. Tot nu toe vond ik alle broodjes lekker die ik er heb gegeten. Leuke plek ook om te lunchen als je aan het winkelen bent in Groningen.
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
wat een leuke lunchplek! Heerlijke broodjes, veel keus, verse sapjes, goede prijs-kwaliteit, gezellige omgeving. Punt van kritiek? Ik kan het niet verzinnen.
Jane7 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Prima keus uit lekkere broodjes en sappen. Bijzonder leuke en sfeervolle aankleding. De bediening was ook prima.
Alleen vond ik de porties ten op zichte van de prijs wel wat aan de kleine kant. Van de soep met brood bijvoorbeeld, had ik iets meer verwacht dan een klein kopje soep met 2 dunne schijfjes stokbrood. Zelfde voor een luxe tosti, waar niets anders dan 2 dunne casinoboterhammetjes voor waren gebruikt, met bijna niets anders erbij.
Maar behalve dat is het een aanrader.