Pieters Restaurant

Hoofdstraat 75 2861 AL Bergambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Pieters Restaurant

De stijl van een meesterchef

In 2014 zetten SVH-Meesterkok Pieter de Ronde en zijn vrouw Paula de eerste stappen om hun visie van gastronomie aan de wereld te tonen. Gebaseerd op de Franse en Italiaanse keuken gaat Pieter vol voor de authentieke smaak van alle gerechten. Geen opsmuk maar pure smaken. Al snel werd het restaurant opgemerkt en binnen een paar maanden stonden ze al in de Lekker 500 en ontvingen ze de Gouden Pollepel van het Groene Hart. Het beperkt aantal plaatsen zorgt ervoor dat de kwaliteit van het restaurant gewaarborgd blijft.

Glas champagne

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Pieters Restaurant

Gouda Bus 197 , Rotterdam Bus 194, 195, Utrecht Bus 195, Schoonhoven Bus 197
  • Kom je met de auto?
    Via Gouda N207 volg Bergambacht ( 20 min.) Via Rotterdam, Capelle a/d IJssel , Algera-brug over N210 richting Bergambacht ( 25 min.)
  • : Volop gratis parkeren rondom restaurant

Maandag en dinsdag open voor private dining
Woensdag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag 18:00 - 22:00

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Pieters Restaurant

Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Pieters Restaurant is een verrassing in Bergambacht. De kwaliteit van de gerechten is van hoge kwaliteit, net als de service en daarmee is het uitermate geschikt als je iets speciaals te vieren hebt. Omdat ik zwanger was kon ik geen wijnarrangement nemen maar de gastvrouw bood een top alternatief aan met bijpassende alcoholvrije drankjes. Iedere gang kreeg ik een ander drankje, soms op maat gemaakt. Ook werd er bij gerechten goed rekening mee gehouden. Echt top!
Je moet wel even in de buidel tasten maar wij vonden dat meer dan waard! Enige aandachtspunt vonden wij het ontvangst, als 3x (door verschillende medewerkers) exact hetzelfde wordt gezegd "Welkom, leuk dat u er bent" komt het meer geregisseerd en niet meer oprecht over.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Wat een smaaksensatie. Kleine gerechtjes, maar zo bijzonder en ruim voldoende. Genoten!
Timo G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk vijfgangenmenu gegeten met fijne bijpassende wijnen. Rustige betrokken bediening die goede informatie gaf over de gerechten en wijnen.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Kan niet anders dan Pieters restaurant een dikke vette 10 geven ! Wat is het er toch heerlijk eten en wat zijn ze vriendelijk !
Ik zou zeggen ga het eens proberen je zult verras worden door de gerechten en voldaan huiswaarts gaan.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Fantastisch eten,heel fijne sfeer,top bediening en zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Wij gaan hier zeker terugkomen .
Nog gefeliciteerd met het 4 jarig jubileum
Paul Rijnberg
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk eten in een ongedwongen maar toch chique ambiance.
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Opnieuw FANTASTISCH gegeten bij Pieters. Wat kunnen ze daar toch heerlijk creatief koken. Ook de bijpassende wijnen zijn geweldig. Voor ons HET adres voor een moment van puur genieten. Een aanrader voor iedereen die van heerlijk eerlijk eten houdt!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
5 gangen diner met verrassend mooie betaalbare wijnen! Deze Chef kookt op hoog niveau. Wijn spijs menu is een echte aanrader! Voorafgaand diverse mooie Creative amuse’s. Alles uiteraard huisgemaakte en seizoens gebonden. Alles klopt, totale beleving is echt een mooie ervaring!!! Wij komen zeker terug.
Ellyhagenaars H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed, maar te duur
Andries R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Voor een lunch met vrienden niets vermoedend gereserveerd in Pieters restaurant te Bergambacht. Een complete verrassing! Een sfeervolle huiskamer met een keurige bediening. En dan de gerechten: verrukkelijke smaakexplosies. Een meesterkok die met passie voor zijn gasten staat te koken. Echt genoten. Zeer aanbevolen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Knus familiebedrijf. Kleine kaart en wel voor ieder wat wils. Vegetarisch onbekend.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten.
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima eetgelegenheid, mooie gerechten, vriendelijke mensen.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke gezellige avond gehad met mooie surprise gerechten. We hebben genoten!
Nellie S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het huiskamer gevoel. Culinair en bijzonder eten en wijnen.
Corina K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig restaurant waar je heerlijk kunt eten! Alles klopt: de ambiance, het super vriendelijke personeel, het fantastische eten en de prijs/kwaliteit verhouding. Wij namen een vijfgangen surprisemenu voor € 54,-! Vooraf lekker wat krokante dingetjes op tafel en daarna 3 heerlijk amuses, daarna volgenden 5 gangen die zeer gevarieerd waren en prachtig opgemaakt, prima porties. Ook de lekkernijen bij de koffie/thee vielen zeer in de smaak, alles huisgemaakt. Dit zijn mensen die hun vak verstaan.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wat een heerlijke verrassing dit kleine huiskamerrestaurant. We aten overheerlijke tong op een verfrissende brunoise van groenten, en de beste fazant met zuurkool die ik ooit heb gegeten.
De SVH meesterkok liet zich van zijn beste kant zien. De bediening was vriendelijk en toegankelijk en maakte uitstekende keuzes in het wijnarrangement.
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
5-gangen verrassingsmenu en een verrassing was het weer! Iedere gang bewijst weer dat de chef zijn vak meer dan verstaat, mooie volle smaken en bijpassende wijnen. Wij rijden graag een stukje om vanuit de Drechtsteden bij dit restaurant!
john V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
in het kader van de restaurantweek hebben we Pieters restaurant voor een eerste keer bezocht de kwaliteit van eten en bediening waren erg goed goede afwisseling van de soort gerechten Eerst enkele knapperige zoute hapjes dan een amuse van een gevuld eitje. Voorgerecht coquilles et een salade van pepertjes en begeleid door een groente bouillon. gevolgd door varkensnek met een zoetzure groentemix Daarna een ossenhaas et knolselderijpuree en bietenjus als dessert chocolade m et mascarponeijs. we hebben genoten en gaan zeker terug
John L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Hier op 19 augustus j.l. gegeten met 6 mensen. Wij hadden het 5 gangen verrassings menu. Het eten is goed.
De porties vond ik karig. Mijn gedachten bij de voorgerechtjes waren dit maakt de keuken goed bij het hoofdgerecht. Niet waar dus. Het Hoofdgerecht bestond uit een stukje kip van 50 gram met daarbij een sliertje bietensap op een heel groot bord. Misschien lag het aan het feit dat het een actie was waarbij 1 persoon gratis was. Normaal zou ik hierover mijn beklag hebben gedaan in het restaurant maar dit vond ik gênant tegenover mijn gasten die op mijn kosten dit restaurant bezochten.
Lang nagedacht of ik deze recensie zou maken op iens. Ik vind dat iedereen op de hoogte moet zijn wat zij kunnen verwachten als zij dit restaurant bezoeken. Eten geef ik een 8. Cocktails en wijn zijn prijzig. Prijs kwaliteitsverhouding geef ik een 6.