Pieters Brasserie

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00
Wijnmaalen .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijk geluncht bij Pieters Brasserie op dinsdag 12 juli
mooie goed gevulde salade voor mij, beste burger voor mijn man.
Rustige sfeer, even wennen aan het merendeel oudere gasten,
wij kwamen er achter dat het onderdeel is van de zorginstelling
Pieter van Foreest.
mochten wij weer in de buurt zijn gaan wij zeker weer een hapje eten in de Brasserie.
R. en T. Wijnmaalen

Wendy E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Leuke locatie om te gaan lunchen. Uitgebreide lunchkaart, fatsoenlijke prijzen en vriendelijke bediening. :-) Ik ga vaker!
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
We hebben hier op een dinsdagavond met een klein gezelschap gegeten. Het restaurant heeft een zeer gezellige uitstraling en je kunt er op je gemak rustig eten. Er is ook een hoek voor de kinderen, wat wij zeer op prijs stellen. De bediening was attent. De kwaliteit van het eten was ook prima, wat groente naast de frites zou niet verkeerd geweest zijn. Al met al precies is dit precies wat zij zoeken als wij uit eten gaan; kalm, fijne sfeer en goede kwaliteit. De keuze op de kaart was niet al te ruim, hopelijk wissen ze geregeld van menu.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Het restaurant zit onder een zorginstelling, dat maakte het voor ons in eerste instantie de vraag in hoeverre het ook open was voor mensen "van buitenaf". Maar iedereen is welkom.
We hebben een prima huis-rosé gedronken. Mijn voorgerecht was een prima quiche Lorraine en als hoofdgerecht een steak. Het vlees van een goede kwaliteit, maar had voor mij wat meer gepeperd mogen zijn. Er zat lekkere patat bij, maar ik vond het gebrek aan groenten wel een groot gemis. Het toetje bestond uit vanille ijs met slagroom en een stuk chocolade. Dit vond ik wat karig, maar belangrijker nog - het ijs was enigszins gekristalliseerd. Dat was jammer. Al met al redelijk gegeten, niet speciaal, maar ik kom best terug.