Pieter Poot

Steenwijkerweg 119 8197 LC De Blesse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pieter Poot

Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Afgelopen weekend bij Pieter Poot gegeten. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad. De akoestiek in de zaak in sfeervol en gezellig. De geitenkaas wat smaakvol door de pure smaak van kaas. Er werd niet gevraagd hoe ik mijn steak gebakken wilde hebben, maar uiteinde wat de bavette steak wel erg lekker en heerlijk mals. De serveerders zijn erg enthousiast en gastvrij. Wat een geweldig restaurant!
Rob_Mackaay .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Via via gehoord van Pieter Poot. Vanavond daar gegeten. Heerlijk! De bisque van kreeft was echt, evenals de stukjes kreeft erin. Tijden geleden zo'n lekkere bisque gehad. Mijn partner had stukjes vlees op kool als voorgerecht. Ook prima. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor Angus beef, mijn partner twee bereidingen van rund. Ook smaakvol. Kleine tip: een vleugje nootmuskaat over de warme kool maakt het gerecht nóg lekkerder. Ditzelfde geldt voor de aardappelpuree. Mijn partner had een prachtig nagerecht met diverse smaken ijs. Zag er ook geweldig uit. De bediening was zonder meer goed: vriendelijk en behulpzaam. Al met al zeker een restaurant waar we graag nog eens terugkomen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Barbecueavond met een groep. Het eten moest dus zelf worden gegaard (in een Green egg barbecue). De salades en sauzen en het stokbrood als bijgerechten waren in orde. De barbecuea was onvoldoende geprepareerd en het duurde lang voor hij op stoom was. Het vlees was wel heel erg zout gemarineerd, en met tamelijk vieze kruiden.