Piet Pann

Markt 7 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Piet Pann

Conny K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Moe van een pittige fietstocht neergestreken in dit restaurant met de sfeer van een gezellig bruin café. We werden ontvangen door een goedgeluimde jongeman, er hing een prettige ontspannen sfeer. Twee van ons kozen voor de daghap: malse kalkoen met een royale portie vers klaargemaakte salade en friet en een kommetje tomatensalsa erbij. Heerlijk, en voor 'n echt scherpe prijs. Ook de huiswijn erbij smaakte uitstekend, die geserveerd werd met een glas water ernaast.
De andere twee kozen respectievelijk voor kipsate en een beenhammetje, ook van die kant hoorde ik alleen maar tevreden geluiden. Mezelf nog verwend met een GROTE dame blanche, jammie, de anderen kozen voor een koffiespecialiteit.
Tevreden stapten we de deur uit. Een prima adresje voor een ongecompliceerde maaltijd in een ontspannen sfeer.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Piet Pann is zowel een café als een eetcafé. Je begint aan de bar met een biertje of een wijntje en zodra je honger hebt, ga je aan tafel. Na het eten kun je dan aan de bar weer verder drinken. Je kunt natuurlijk ook aan tafel blijven zitten.

Mijn vriendin ging voor de Zalmsalade en ik ging voor de Kipsate met frietjes. Gewoon simpele gerechten zonder pretenties. We kregen stokbrood met kruidenboter vooraf. Beide porties waren groot en het eten was van goede kwaliteit. Voor het eten waren we met zijn tweeën voor E22,-- klaar.
Omdat het erg gezellig was, hadden we iets meer gedronken dan gepland.

De organisatie in Piet Pann loopt als een geoliede machine. Je kunt zien dat de bar, bediening en de keuken zeer goed op elkaar ingespeeld zijn. We zaten goed en wel aan de bar en werden meteen geholpen. Toen we na een paar glazen drinken wat wilden gaan eten, werd ons meteen een tafetje toegewezen. De vorige eters waren nog geen 5 minuten weg en we konden zitten. Toen wij na het eten weer aan de bar gingen zitten was het tafeltje binnen 5 minuten weer bezet.

Het is geen plek voor een intiem en romantisch diner, maar meer voor een lekkere maaltijd met vrienden. Het kan er wel eens lawaaierig zijn.

Carola N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Even een hapje uit eten zonder pretenties, daarvoor kun je bij Piet Pann prima terecht. Je zit eigenlijk gewoon in een cafe, tussen de gasten met hun biertje en borrelgarnituur. Wij aten vooraf een tomaten- en een uiensoep, keurig geserveerd met een broodje en kruidenboter, allebei prima van smaak.

Daarna had mijn man een behoorlijk pittige tortilla en ik koos een maaltijdsalade carpaccio. De carpaccio was nogal flauw en de berg sla eronder leek rechtstreeks uit een zakje geschud, niet echt een aanrader.

De bedienende dame was erg vriendelijk en gastvrij. De prins-kwaliteitverhouding is heel schappelijk. Voor een keertje tussendoor komen wij graag nog eens terug.
MoniquevdS .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Samen met een vriendin voor een lunch binnengelopen. Warme ontvangst, hartelijke meiden in de bediening. Vind het er sfeervol. Low profile, niet te moeilijk doen, de hond was ook mee, allemaal geen probleem. Ciabatta huisgemaakte tonijnsalade smaakte prima! Portie zou op zich nog wel wat kleiner kunnen, waarom moeten die broodjes altijd zo overvol belegd worden? Maar goed, daardoor kun je het avondeten wat beperkter houden :) Kortom voor een gezellige, lekkere lunch een aanrader.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Gezellig eetcafé in het centrum van Schagen. Zomaar binnen gekomen en hartelijk onthaald. Lekker gegeten. De daghap zalmfilet op een smakelijk groentebedje en een gemarineerde varkenshaassaté voldeden aan de verwachting, zeker gezien de prijs! Lekker eten is belangrijk, maar oprechte aandacht van een leuke serveerster maakt het áf.
Björn S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Gisteren lekker gegeten bij Piet Pann, een eetcafe op het marktplein. We gingen omstreeks 17:00 op de bonnefooi heen en ondanks dat alle tafels gereserveerd waren, keek men toch over er een late boeking was (goede actie!!). Zodoende hadden we tot 19:00 de tijd om wat te eten.
We hadden vooraf al besloten alleen een hoofdgerecht te nemen, dus daar was tijd genoeg voor.
Er werd snel geserveerd en binnen tien minuten hadden we een drankje en was de bestelling opgenomen.
Mijn zoon had een bordje patat met kleine frikadelletjes, salade, appelmoes en mayonaise. Dat kon dus niet meer stuk.
Mijn vrouw had een Mexicaanse tortillag gevuld met pittige kruiden kip, gehakt, groente, crème fraîche, gegratineerd met kaas. Alles naar wens.
Ik had een Pangafilet gegarneerd met groente, chorizo en parmezaanse kaasvlokken en frietjes. Geen fratsen, wel lekker qua smaak.
We hebben alledrie heerlijk zitten eten voor slechts 33 euro (incl. drinken).

Linda W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Al twee keer eerder slecht gegeten hier. Hoe kan je andijvie stamppot verknallen? Zat bijna geen andijvie in, alleen grote stukken aardappel. Er zou kaas in zitten, alleen konden wij dat niet waarnemen.
Als goed maker kregen we een paar plakken kaas. Plakken kaas? Wat moet je daarmee in je stamppot?
Thuis maak ik dat beter. Hoe simpel kan het zijn?