Pierrot

Houtmarkt 52 7201 KM Zutphen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pierrot

Bourgondier197 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Super gezellig grand-cafe met zeer vriendelijk personeel!
Goede snelle service en vers eten voor een eerlijke prijs.
Zelf de spare-Ribs gehad en de rest hadden onderandere,
Zalm filet met hollandaise saus en iets van een proeverij/ tapas schotel.
Zag er ook erg leuk uit en was aandacht aan besteed!
Voor herhaling vatbaar.
SDRK .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Afgelopen week even een snelle lunch gehad in dit eetcafe aan de markt in Zutphen. Vanwege het weer hebben we buiten gezeten.

Mijn partner bestelde een geitenkaassalade met walnoten en ikzelf een pistolet met huisgemaakte tonijnsalade.
De geitenkaassalade was lekker, al was de dressing wat overheersend. De dressing vervangen door wat honing zou niet erg origineel zijn, maar wel gegarandeerd goed smaken.

De tonijnsalade was echt huisgemaakt, maar het recept verraste mij. De tonijnsalade bestond uit een flinke hoeveelheid groenten (oa. veel sla, rode uien, taugé en kwart tomaten) gemengd met tonijn.
Het viel me op dat mijn tonijnsalade vol zat met de ingrediënten van de geitenkaassalade van mijn partner (zonder de walnoten en de dressing).
Het smaakte niet slecht, maar het was niet de tonijnsalade die ik verwachtte.

Bediening was vriendelijk.
Gourmette .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Pierrot ligt aan een plein met veel terrassen. Het decor van dit eetcafé is wat cliché,gelukkig is men zo verstandig geweest om geen afbeeldingen van pierrots op te hangen. Het gezelschap waarin ik mij bevond was groot en we hebben vooraf gereserveerd.Toen we binnenkwamen was er een tafel te weinig neergezet.Kan gebeuren, maar toen een van ons om een tafel erbij vroeg werd daar nogal moeilijk over gedaan.Gelukkig kwam er iemand bij die snel regelde dat de tafel er bij werd gezet.
Het eten viel bij mijn tafelgenoten in de smaak maar ik had een taaie doorbakken biefstuk,jammer.

Marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Aan een plein met veel terrasen gelegen restaurant. Mooie ruime zaak en met terras dus. In verband met onze grote groep binnen genoten van het eten. We hadden een mooie plek in de L-vormige zaak met een grote bar erin. De menukaart is gevarieerd: salades die zowel als vooraf en maaltijdsalade kunnen worden geserveerd, diverse vleesgerechten (denk aan biefstuk, sate, varkenshaas, schnitzel) en visgerechten.
Mijn maaltijdsalade was goed. Ook de gerechten van mijn tafelgenoten zagen er heerlijk uit.