Pierre

Zondag Gesloten

• Af te huren
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Even met twee vrienden op een zondagavond Pierre aangedaan. Opvallend wat verdeelde groepjes mensen die zichtbaar bleken te genieten. De inrichting is en blijft warm en stijlvol.
Het is zeker een compliment waard zoals het gastheer/vrouw-schap indruk maakte op mijn vrienden. Een uitstekende plek om relaties, vrienden en familie te verrassen, omdat uw of jouw initiatief grote tevredenheid zal bieden. Je ruikt en proeft de doordachte kwaliteit en kennis van de beste Franse wijnen die op plezierige wijze worden overgebracht.
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Eindelijk een wijnbar in Den Haag. Een goed concept.
Er zijn diverse hapjes verkrijgbaar, allen van goede kwaliteit.
Bediening is kundig, snel en correct. De etiquette rondom wijn wordt hier in acht genomen.

De wijn was op goede temperatuur, de glazen prettig groot, water werd geserveerd zonder vragen, chips met een pepertje erg prettig.
Ik vond het een prettige ervaring en zal hier vaker van een goede wijn met bijpassende hapjes genieten.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Bediening snel en kundig, fijn om aan het werk te zien. Wijnen genoeg keuze voor ieder wat wils, mijn favoriet de Aix rosé. Gebakken champignons erbij (nogal prijzig) goed van smaak met een rosé'tje, Brie de meaux zou ik zeker even proberen. Uitstraling is mij net iets te posh.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Let op.. het is een echte wijnbar, geen restaurant.... Gelukkig zijn de hapjes wel van top kwaliteit.
De zalm op gebakken toast met mierikswortel sausje was heerlijk en de gehaktballetjes vond ik echt erg lekker

De rode wijn van lynch-Bages was perfect op dronk en temperatuur. De glazen zijn van hoge kwaliteit waardoor de hele ervaring nog beter wordt.

Qua bediening kan ik alleen maar zeggen: wat een goede gastheren! Verder, erg gezellig en mooi qua opzet. Aanrader, zeker in Den Haag!
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
prachtige zaak met oog voor detail. Vriendelijk personeel en natuurlijk heerlijke wijnen. Ook de hapjes zijn een aanrader. Al meerdere keren geweest vooral op zondagmiddag. Aanrader!!
Freekjanssen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
2 weken geleden hier op een doordeweekse avond aangeschoven aan de bar met 3 personen. Wat een sfeer! Prachtige wijnbar met een geweldige wijnkaart en heerlijke hapjes. Wij kozen voor de tartines met Pata Negra en Bawykov zalm, vervolgens een heerlijke plak terrine van ganzenlever. Echt de moeite waard!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Een zeer mooi en gezellig ingerichte wijnbar. Een zeer ruime keuze uit verschillende flessen Franse wijn. Ruim 20 wijnen per glas te bestellen. Glazen worden aangepast aan het soort wijn dat je bestelt. Aangezien we voor het diner al elders hadden gereserveerd hebben we niet gegeten. Wel werd er bij de wijn chips geserveerd. Helaas nogal pittige chips. Waarschijnlijk goed voor de omzet, maar niet goed te combineren met de heerlijke wijn.
Vandaar de 6 voor "eten". Zoiets als olijven of amandelen zou een beter gebaar zijn.
Als we weer in den Haag zijn lijkt het ons zeker een plek om terug te keren.
Wellicht door de drukte zagen de toiletten, zowel dames- als herentoilet, er op zijn zachtst uitgedrukt onverzorgd uit. Hopelijk is dat bij een volgend bezoek verbeterd.
Over het geheel genomen een aanrader.
Dodaar .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Vandaag weer bij Pierre geweest. Bomvol, maar uiteindelijk plek voor iedereen. Haags? Schuif in en geniet! Past bij de Haagse sommelier Koen. Prachtige wijnen, een heerlijke aanwinst in het toch al mooie Den Haag. Koen, de laatste vandaag, was qua geur, smaak, prachtig!
Mamaantje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Bezocht tijdens Wijn Spijs Wandeling. Beste wijn van de dag. Mooie wijnbar, vriendelijke bediening. Hapje was lekker, niet heel bijzonder. Maar dat kan je ook niet verwachten van een "niet restaurant". Het bezoeken waard
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Wat een prachtige zaak! Zeer sfeervol en een hele attente bediening. Mooi aanbod van uitsluitend Franse wijnen, waarvan veel per glas. De gerechtjes zijn uit de keuken van Seinpost en Edwin van de Goor inspecteert die regelmatig zelf. Start met Bawykov-zalm en een glas Saint-Véran, vervolgens Kalfssucade en een glas Marsannay en vraag Coen Delissen naar een passend glas bij je kaasplankje. Van harte santé!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Mooie en gezellige wijnbar! Echt een aanrader voor de wijnliefhebber. Wat het extra leuk maakt is de kurkengeld formule, dus zeer interessant geprijsd!

De hapjes van Seinpost zijn goed. Vooral de balletjes Seinpost en de kalfsucade. Kaasplankje na was ook erg lekker helemaal i.c.m. een glas Providence.

Ik kom zeker terug
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Uitzonderlijk mooie, niet Haagsche, tent met veel sfeer en uitstraling zonder "poenerig" te worden.

De hapjes van Seinpost zijn van hoge kwaliteit, met name de balletjes Seinpost voor Euro 6,- zijn fantastisch.

De bediening is alert en snel.

Het is tevens een wijn winkel... Leuke combi.

Eindelijke eens iets anders!