Piero

Bakkerstraat 28 6041 JR Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Piero

Niekielauda .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Hele slechte bediening. Duurt echt eeuwen voor ze uberhaupt naar je tafel komen. En als je dan net als wij stokbrood vooraf besteld, vergeet dan niet om er meteen drinken bij te bestellen, want het is zo zout, dat je het absoluut weg moet spoelen. Mocht je met kinderen uit eten gaan, hou er dan rekening mee dat er geen kinderporties op de kaart staan en dat je ongeveer een uur op je hoofdgerecht mag wachten. En als je het dan echt nog af wilt sluiten met een toetje, loop dan naar de ijssalon verderop in de stad, want de ijskaart komen ze na herhaaldelijk vragen toch niet brengen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
We waren zeer verrast , de ontvangt was fijn ,
Waren met ze vieren
Voor de kinderen een lekkere pizza en een pasta
Een heel lekker carbonara ,
En ik een heerlijk stukje vlees wat op je tong smold
Wij komen zeker terug ,
Keesdouma .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Wederom gegeten en genoten bij Piero en Gemma. Fantastisch eten en ontzettend gezellig. De bruschetta en de tiramisu zijn absolute aanraders maar ook de verse pasta's zijn niet te versmaden. Hier wordt nog echt met liefde gekookt. Voor mij zonder twijfel het beste italiaanse restaurant in Nederland en ver daarbuiten.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Hongerig na de intocht van de Sint, probeerden we dit Italiaanse restaurant, 'waar de sterren in de keuken staan in plaats van aan de wand'. Waren ze daar maar blijven hangen dan had iemand anders ons eten klaargemaakt. De filetto die ik bestelde was goed, maar de bodem van de pizza van mijn vrouw (we hebben bijna geen gorgonzola meer) leek net karton en was zeer karig belegd. Daar weten ze in Itali? wel beter mee om te gaan. We waren niet de enigen want we zagen aan een tafel naast ons een dame ook de strijd met de bodem opgeven en het bestek aan haar man. En zij waren nog bekenden van de kok en bediening. Bediening was onge?nteresseerd en doorlopend verdwenen voor een rookpauze. Nee Piero, hou je maar vast aan die positieve recensies want ons zie je nooit meer terug!