Pier32

7,2
Voordelig
Pina F.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prachtig nieuw strandpaviljoen. Wat een ontwerp ! Verschillende terrassen met divers meubilair.
Wij hebben er deze zomer met plezier verschillende keren ontbeten, gelunched en gedineerd. Door de open keuken kun je zien dat personeel toegewijd en hygiënisch te werk gaat.
De gerechten zijn smakelijk en zeer betaalbaar.
Het personeel is relaxed, servicegericht en beschaafd.
Heerlijke plek aan het Kijkduinse strand. Jullie verdienen een ster ! Ik heb bij jullie genoten deze zomer !
CMAKouwenberg .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Op een mooie zomeravond heerlijk gegeten bij Pier32. Het was druk en daar had men niet op gerekend. Maar..... niets van gemerkt. Top tent!!!!!
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wat een mooie strandtenten heb je toch, deze is er ook 1. Leuke zitjes, mooie stoelen en erg sfeervol. Wij hadden een Caesarsalade en brood met geitenkaas, walnoten ed., wat goed smaakte. We moesten niet al te lang wachten op ons eten, maar de drankjes die je zelf moest halen, duurde wel even eer je aan de beurt kwam door wat weinig personeel. Personeel wel vriendelijk en attent. Zeker een zaak om nog eens te bezoeken.
Apluk .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Helaas een slechte ervaring met zo'n mooie zomerse avond. We hadden gereserveerd, maar er bleek ook een werkuitje die avond te zijn. Hierdoor erg druk en veel lawaai. We mochten niet kiezen qua menu ( keuze uit vier gerechten) . Ze moeten dit van te voren aangeven! De bediening deed hun best, maar er was geen aansturing. Het was chaos!
K Y.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Bij PIER 32 kom ik nu toch regelmatig voor even een drankje: een heel prettige strandtent, vooral vanwege de attente en alerte service. En dat is zeker niet in elke strandtent aan de orde! Prettige menukaart, prijs-kwaliteit prima in verhouding. Het is bovendien veel vaker goed weer aan de Haagse kust dan je denkt.
En voor de extra bite: de bijzondere mondhygienische aandacht...
Luttejo .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Jammer! Pier 32 is niet meer pier 32. Vandaag geprobeerd. Een hapje eten en een drankje doen. Veel jong en onervaren personeel. Een diner bestelling voor 4 personen, helaas één bestelling vergeten. Als aanbod willen ze een glas wijn inschenken, maar wij hadden zelf al een karaf. Op de vraag of dat glas wijn dan van het huis is, wordt schoorvoetend geantwoord dat we ze dan wel moeten helpen herinneren. Personeel is vooral bezig met gezellige kletspraatjes, maar heeft weinig oog voor tafels vol met lege glazen en borden. Aan de bar je drankje bestellen wordt niet gewaardeerd, dat moet je opgeven bij het personeel dat op het terras loopt. Gemiste kan, hoe moet dat als het straks dagen achter elkaar mooi weer is?
Jammer, het principe van de oude pier 32 is verkwanseld.
Beste Luttejo, Hartelijk dank voor je recensie. Het klopt dat we nog deels een onervaren team hebben. We werken hard aan deze omissie. Kom eens terug over een maand en beoordeel ons dan weer. Jammer vind ik wel, dat je in onze strandtent niets meer terug vind van de oude Pier32. We hebben wel echt geprobeerd om deze sfeer terug te krijgen. Met vriendelijke groet, Peter Jonker
Fxdwg123 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gisteravond met mijn echtgenote lekker gegeten in de nieuwe Pier32. Ik had de "daghap", kip shaslick sticks met verse frites en verse salade voor slechts 9,95. Mijn echtgenote had een zalmsalade. Beide gerechten waren mooi opgemaakt en belangrijker, het smaakte heerlijk! Met 2 drankjes en koffie toe waren we slechts 30 euro kwijt, dus een prima prijs/kwaliteit. De nieuwe Pier32 ziet er prachtig uit, er is duidelijk heel goed over nagedacht en er is niet bezuinigd op het creëren van een goede klantbeleving. Het was redelijk druk, maar onredelijk lang wachten op ons drinken en eten hoefden wij niet. Dus wat mij betreft een aanrader, wij gaan er ook zeker naar terug.
WvdW1968 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Nu 2 x daar geluncht in het voorseizoen. Strandtent ziet er goed uit. Opbouw was nog bezig. Veel hout, staat goed. Zeer aardige bediening. Aantrekkelijke kaart. Goede prijs/kwaliteitverhouding, houden zo! De tapasschotels zijn heerlijk. De witte wijn kan beter/lekkerder. We komen zeker terug.
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vorige week bij Pier 32 geweest, als eerst springt het decor van de strandtent er meteen uit, wat een geweldig mooie strandtent!! Een hele verbetering als je kijkt naar hoe het er eerst uit zag. Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk en het eten uitstekend! Hier gaan wij zeker vaker komen!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk avond gegeten bij Pier32. We hadden eerst een lekkere borrelplank met vers brood, en allerlei lekkernijen (vlees, vis). Op het terras zaten we heerlijk in de zon. Toen het toch wat frisser werd zijn we naar binnen verplaatst. De Sate en spareribs waren erg lekker. Pier32 heeft een prettige uitstraling zowel binnen als buiten. Wij komen zeker nog eens terug, want er staat genoeg lekkers op de kaart!!
Joyce O.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vandaag met twee vriendinnen even bij Pier32 gezeten. We hebben eerst een kwartier gewacht totdat de bestelling werd opgenomen en hebben daarna ruim 30 minuten gewacht op 3 cola en wat frietjes, die ook nog met de verkeerde sauzen werden geleverd (en gewoon werd overgegooid in andere bakjes). In mijn frietje bleek kip in de satésaus te zitten. Ik ben zelf vegetariër, dus dat is echt onacceptabel. Toen we het personeel hierop wezen kregen we eerst te horen dat 'dat geen kip was'. Toen mijn vriendin ook een stuk kip uit haar saus trok, moesten ze schoorvoetend toegeven dat we toch gelijk hadden. De uitleg: de pindasaus was niet vers (zoals ze dachten), maar gisteren gebruikt voor kipsaté. Oude resten van gisteren worden dus weer opgewarmd en opnieuw uitgeserveerd. Ik hoop maar dat deze wel goed is bewaard, want satésaus gaat snel overstuur. De frikandel van mijn andere vriendin was helemaal rood en verschrompeld en bleek van binnen. Leek in de verste verte niet op een frikandel. Na veel overleg hoefden we (na dit expliciet te vragen) de friet niet te betalen, maar het ging allemaal niet van harte. Absolute afrader.
Beste Joyce,
Je hebt helemaal gelijk, voor ons was het de eerste week voor ons nieuwe, dat het echt mooi weer was. We waren nog zeker niet tegen deze drukte goed uitgerust.
Excuses voor de fouten. Mocht je het weer eens op een zonnige dag in de zomer bij ons willen proberen, dan bied ik je alle consumpties welke je die bewuste zondag genuttigd heb bij ons aan zonder kosten. We werken er hard aan om een goed product te leveren. Hartelijke groet Helma en Peter Jonker
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Na een fietstocht op een zonnige dag een goed bezette, mooie (bijna ouderwets aandoend) gezellige strandtent. De moeite waard !
Gerda, Dank je wel voor je recensie, je beschrijft precies wat we graag willen zijn. Hartelijke dank.
Sacha R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Groot contrast van oude pier naar nieuwe pier! Van oude zooi naar strand paradijs! Goede sfeer, helaas vanavond geen live muziek, maar op dinsdagavond, donderdagavond en zondagmiddag altijd wel.
Heerlijk zalm op de huid gegeten, lekker verse groente, erg smaakvol allemaal.
Vriendelijke bediening die erg hun best doen er een feestje van te maken.
Nanny L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Mooie rustige plek en een heerlijk glas wijn en dito gerechten. Echter aan de kassa snappen ze er geen snars van. Ze weten ook werkelijk niet wat ze verkopen. Allemaal goed bedoeld maar echte amateurs ......
Zonde want de zaak heeft uitstraling en goede sfeer !
Beste Nanny,

Je hebt helemaal gelijk ons nieuwe kassasysteem speelt ons parte. Niet alleen de kassa eigenlijk alles is nieuw :). MAAR we werken er hard aan om de zaak stevig te oliën. Hartelijke groet, Helma en Peter
Jan Bart B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
We hebben met een bedrijvengroep gelunched bij de net PRACHTIG gerenoveerde Pier32. In overleg met de keuken blijkt er van alles mogelijk. Zo heb ik een goede klassieke zalm gegeten en zag ik iedereen aan tafel lekker ontspannen genieten van o.a. de super mini burgers en heerlijke salades, met verse jus en zo'n top uitzicht....
Voor het diner verwachten we nog iets meer, onder meer goede wijn, maar ach, het was nog vroeg in het seizoen.