Pieminister

31-206920885

Meer informatie over restaurant Pieminister

Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Take away Kate & Sidney pie meegenomen a 6.50 euro. Een echte klassieke English pie, met rundvlees, nieren en ale. De pie krijg je mee in een leuk doosje en tasje.

De smaak was zoals verwacht en op verheugd.

Het is jammer dat deze leuke zaak wat minder opvalt. Hoop dat er een vestiging komt buiten het centrum.
Micheal39 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Afgelopen Zaterdag met ze 4 hier gegeten. Een leuke nieuwe gezellige tent in hartje Amsterdam. Je kan hier terecht voor heerlijke hartige en zoete pies, maar ook voor een drankje. 2 van ons hadden de shamrock pie (een lekkere smeuige pie met beef en guinnes bier) en 2 gingen voor de vegetarische pie (zoete aardappel met geitenkaas en spinazie) zelf de saus die erbij zat was vegetarisch die was namelijk gemaakt van rode ui. De barman wist precies waar die mee bezig was ondanks de drukte had hij goede overzicht en was vrolijk en had voor iedereen aandacht. Toen we vroegen hoelang de zaak bestond vertelde hij ons een heel verhaaltje over de geschiedenis van Pieminister! Top! Na afloop kregen wij nog een v.i.p stempel kaart wat inhoud dat als je 8 pies gekocht hebt je er 1 gratis krijgt. Als je houdt van een lekkere engelse pie en een gezellige sfeer dan is de pieminister zeker een aanrader. Wij komen in iedergeval snel terug!
Hopper .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Leuk, klein tentje dat typisch Britse meatpies verkoopt (ook afhaal). Vriendelijke en vlotte bediening, die je een goed gevulde en goed-vullende meatpie serveert met optionele gravy, cheddar, minty peas etc. Aanrader voor als je eens een ander soort snack zoekt temidden van de steakhouses en shoarmazaken!