Over het restaurant Pieke Potloed

Trots op Limburg

Limburgser wordt het niet! Gerechten als 'n ketelke mèt Zoervleis en appeltoert met Boere-fenielies staan hier trots op de kaart. Attente bediening legt je met plezier een avond in de watten. Het kaarslicht op de bakstenen muur en de glas-in-lood ramen maken de sfeer hier heel aangenaam. Met een fijn terras aan een rustig straatje voel je je als een god richting Frankrijk!

Meer informatie over restaurant Pieke Potloed

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Pieke Potloed

Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Jaarlijkse dag Maastricht afgesloten bij dit gezellige restaurant waar ik al vaker ben geweest. Weer lekker gegeten en vriendelijke bediening. Chapeau! Ik kom graag weer terug. Tot een volgende keer
S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Altijd als we in Maastricht zijn eten we hier n keer. Kwaliteit verandert nooit. Lekkere echt Limburgse gerechten en heel gezellige Limburgse sfeer.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een gezellige ambiance, super vriendelijk personeel, een heerlijke saté en een goed getapt glas bier!
Bedaank Pieke!! Fijne vastelaovend en tot een volgende keer!
R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Korte lunch met uiensoep genoten op een warme, knusse plek in een winters Maastricht.
Vriendelijk, professioneel personeel. Voor herhaling vatbaar.
Angelique A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten. Bediening erg vriendelijk
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker gegeten, goede sfeer en vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ik had het stoofpotje, erg lekker maar de salade was heel slecht. Droog en erg smakeloos, kan stukken beter. Zal je vertellen hoe je salade saus kunt maken. Men neemt crème freche, knoflook en peper en zout en mengen maar. Rooster wat zonnebloempitten en doe ze onder de salade. Meng alles onder elkaar en je hebt een top salade.
Robert Danny En Karsten T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Voor de tweede keer komen eten. Een bijzonder gezellig en sfeervol restaurant, maar vooral erg lekker.
Dit was beslist niet de laatste keer.
Joeri R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ontvangst was hartelijk! Alle vragen over het menu werden meteen en volledig beantwoord. Het eten was heel lekker en er werd rekening gehouden met de wensen van de klanten.
Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker gegeten, goede keus uit o.a. lokale gerechten. Vriendelijke en vlotte bediening. Wel rumoerig, akoestiek in de serre kan beter.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten bij Pieke Potloed was prima. Alleen heel weinig ruimte rondom de tafel en de tafel was echt te klein voor 4 volwassenen. Daarbij was de temperatuur op het niveau van een tropisch eiland.
Pielo .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Supergezellige bistro in hartje van de stad met eerlijke goedsmakende gerechten. Prima bediening en nette prijs-kwaliteitsverhouding. We komen zeker terug bij dit mooie stukje Maastrichtse horeca.
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Goede, snelle bediening. Heerlijk eten. Knusse locatie , echt op zijn Limburgs. Zeker een aanrader hoor iemand die niet uit Limburg komt
thecure4ever .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
voor de 4x jullie etablissement bezocht en wederom was het een aangename,culinaire hoogstaande ervaring;hoewel erg druk werden we onmiddellijk begeleid naar onze plaats om er te genieten van super vlotte en vriendelijke bediening van de eenvoudige maar eerlijke en heerlijke gerechten.
doe zo verder met een vlot routerend team,komen zeker nog eens voor de 5x
lieve groet
jm dedoncker
belgie
Lysette K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuke en sfeervolle zaak met lekker eten en vriendelijke service. Aanrader voor een bezoek aan Maastricht, dichtbij het vrijthof!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wederom een heerlijke avond gehad, zeer sfeervolle ambiance waar het altijd gezellig is. Door de drukte duurde het wat lang eer dat we ons eten kregen, echter zeer smaakvol, goed op temperatuur. Gastvrij en vriendelijk personeel. We komen er zeker nog een keer terug
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Super tent! De uiensoep is hun pareltje! Verder wil ik de bediening een groot compliment geven. Ze waren super professioneel en bleven ongelofelijk kalm en vriendelijk toen er opeens een groep van 30 Amerikanen binnen kwam lopen en ontzettend lastig ging doen. Ze waren maar met zn tweeën (want woensdagmiddag, duh). Tent liep vol omdat het er door de drukte natuurlijk supergezellig uitzag. Ze waren echt goed bezig. Onze tafel werd netjes afgeruimt en we kregen snel onze koffie. Wat een toppers!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met ieder bezoekje aan Maastricht kan Pieke Potloed niet vergeten worden. Altijd een waar genoegen om hier te eten. Eten smaakt prima en een vriendelijke bediening.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Leuke, gezellige bistro.
Heerlijk grgeten
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden een menu en dan was erg lekker en de bediening was vriendelijk.