Over het restaurant Pieke Potloed

Trots op Limburg

Limburgser wordt het niet! Gerechten als 'n ketelke mèt Zoervleis en appeltoert met Boere-fenielies staan hier trots op de kaart. Attente bediening legt je met plezier een avond in de watten. Het kaarslicht op de bakstenen muur en de glas-in-lood ramen maken de sfeer hier heel aangenaam. Met een fijn terras aan een rustig straatje voel je je als een god richting Frankrijk!

Meer informatie over restaurant Pieke Potloed

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij hebben daar met ons vieren lekker gegeten,en de bediening was ook prima,reden voor ons om daar weer naar toe te gaan, om weer eens gezellig en lekker te eten.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prachtig binnenterras, de bediening top, maar het eten was gewoontjes.
Leon G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker eten in een mooi sfeervol restaurant, vriendelijke ontvangst en uitstekend personeel.
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bijzonder restaurant wat betreft inrichting. Gekozen voor streekgerechten welke prima bereid waren. Zeer vriendelijke bediening. Jammer dat er niet op binnentuin is verwezen met het mooie weer in het voorjaar maar die was misschien al gereserveerd.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heel vriendelijke bediening en service.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Bijzonder gezellig binnenterras. Zeer attente bediening. Menu beperkt maar gevarieerd. Wijnkaart erg sober.
Riekie S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben lekker gegeten. Ruim vantevoren gereserveerd (komen uit omgeving Rotterdam) . Hadden het wel leuk gevonden wanneer we even gewezen waren op de mogelijkheid van de binnentuin.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heel gezellig en heerlijk gegeten. Erg aardig en vriendelijk personeel.
Guido R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met een aantal mannen hier weer goed gegeten. Dit maal voor het 3 gangen menu gekozen, prijstechnisch goed in orde, heerlijke steak!! Lekkere biertjes van de tap! De dame in de bediening was erg vriendelijk en attent.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten, verse asperges met een mooi stuk zalm. Een perfecte afsluiter van ons weekend Maastricht. Vriendelijke bediening!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Limburgse gerechten, puur op de toerist gericht.
John S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Na het shoppen vaak van een hapje bij Pieke Potloed genoten. Heerlijke port en lekkere tapasplenkskes! Goede prijs/kwaliteit en attente en vriendelijke bediening.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Pieke is een no-nonsense restaurant waar je veel eten voor relatief weinig geld krijgt. De bediening is snel en de sfeer gemoedelijk. De kwaliteit van het eten viel ons een beetje tegen. Het kalfsvlees van de vitello tonnato was droog. En veel jus / saus over het konijnenvlees zorgde ervoor dat het geheel nogal eenzijdig smaakte. De paddestoelensoep en het zuurvlees smaakte beter.
Roger Q.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ons eerste bezoek, in verband met valentijn aperitief van het huis ontvangen en leuke polaroid foto door bediening gemaakt. Gekozen voor keuzemenu, fijne streekgerechten van goede kwaliteit en prima smaak en originele manier van serveren. Bediening zeer vriendelijk en attent, leuke locatie in centrum van Maastricht en gezellige inrichting. Wij vinden restaurant een aanrader.
E. N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Top! heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Om bij konijn gebakken paprika en courgette te geven vind ik geen combinatie daar hoort een wintergroente bij zoals spruitjes of rode kool. Verder had de pindasaus bij de saté wat smeuïger en wat moet minder mogen zijn. Saté lag bedolven onder de saus.

Lars K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Op een maandagavond met mijn vriendin gegeten bij dit restaurant. Erg lekkere sate met goede dikke en iets pittige satehsaus. De frietjes, salade en brood erbij waren goed te eten! Daarnaast verschillende bieren op de kaart :) De sfeer is erg leuk en daarnaast is de binnentuin een leuke toevoeging met erg veel sfeer
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Afgelopen vrijdag gaan eten met een grote groep (35 personen). Het eten was heerlijk en er hing een goede sfeer! Ook de communicatie vooraf was prima. Ik raad dit restaurant zeker aan voor groepen. Overige gasten in het restaurant leken hier geen last van te hebben door o.a. de inrichting van het restaurant.
Aniek T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten hier! Samen met mijn vriend was ik op zoek naar een restaurantje en vonden deze via internet. We zijn hier gaan eten, omdat het goede recensies had. Wij hebben genoten van het lekkere eten voor een mooi prijsje en daarnaast vonden wij de service ook erg goed. Wij komen hier zeker nog eens terug :)
Angel R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
top restaurant. vriendelijke en goede bediening. sate was heerlijk. goede prijs en ligt goed centraal gelegen in maastricht