Over het restaurant Pieke Potloed

Trots op Limburg

Limburgser wordt het niet! Gerechten als 'n ketelke mèt Zoervleis en appeltoert met Boere-fenielies staan hier trots op de kaart. Attente bediening legt je met plezier een avond in de watten. Het kaarslicht op de bakstenen muur en de glas-in-lood ramen maken de sfeer hier heel aangenaam. Met een fijn terras aan een rustig straatje voel je je als een god richting Frankrijk!

Meer informatie over restaurant Pieke Potloed

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Pieke Potloed

K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wij zijn er al een aantal keren geweest en komen ook graag weer terug. Heel gezellig en goed restaurantje in hartje Maastricht.
Gerrie en Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker gegeten, weer eens wat anders, Maastrichtse keuken!
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Pieke Potloed! Het binnenterras had een verrassende meerwaarde. Het was aangenaam zitten op een heel zomerse dag. Het eten was heel smaakvol klaargemaakt en de bediening attent. Het zoervleis was super lekker. De porties voor ons aan de ruime kant. Het geheel zeker voor herhaling vatbaar
Ronny B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Met 13 personen, iedereen nam iets anders, snel en lekker gegeten. Prima bediening, lekkere en betaalbare gerechten, heel leuke gelegenheid. Wij gaan zeker nog eens terug!
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker eten, gezellig restaurant, goede bediening!
RENE W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
gezellig en lekker mestreechs gegeten, prettige bediening
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed restaurant met regionale en lokale specialiteiten, vriendelijke bediening, herinnering voor de reservering. Kwaliteit is goed, prijs is redelijk, ruimte is gezellig en licht.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Na twee teleurstellende ervaringen in Maastricht zijn we door twee Maastrichtenaren gewezen op dit restaurant. Top!
Goed personeel die weten wat ze doen (hier word je niet overrompeld met 14 jarigen die niet eens weten hoe ze een glas of bord moeten neerzetten op tafel).
Eten was zeer goed en een hele gezellige zaak.
Het restaurant ligt in een rustig straatje en jammer dat het voor 'de toerist' minder makkelijk te vinden is maar écht de moeite waard om te zoeken.
Valerie K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten hier. Nieuwe gerechten van de nieuwe menukaart geprobeerd. We komen snel weer.
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Afgelopen weekend erg lekker gegeten! Mooi opgemaakte gerechten en een goede portie. Vriendelijke personeel. Leuke binnentuin die vanaf de voorkant niet zichtbaar is.
P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Tafel gereserveerd om 20:30 voor 15 personen, we moesten tot 22:00 uur wachten totdat soep werd geserveerd, totaal onacceptabel! Ook daarna hoofdgerecht duurde erg lang, geen excuses, geen brood etc om honger te stillen.
Kwailteit van de gerechten was redelijk (vlees), maar zeer karig mbt bij-gerechten.
Wij komen hier zeker niet meer terug!
jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
heerlijk gegeten
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. Top avond gehad.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker eten, beter dan de gemiddelde bistro. Snel en vriendelijk bediend. Alles tegen een faire prijs.
Voor de liefhebbers, ze hebben een uitgebreide keuze aan bieren.
John D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een goede plek in een mooie stad waar ze ook leuke lokale gerechten op de kaart hebben staan. Een aaanrader voor een goede maaltijd.
S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Leuke avond gehad ! Vlotte, vriendelijke bediening en lekker eten. Dus voor ons een geslaagde avond. Proficiat aan het ganse team !
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Jammer dat op 1e paasdag een aantal gerechten en drankjes niet meer voorradig waren. Geen sparreribs, geen pannacotta, geen val dieu kaasjes, bepaald soort weizen bier enz. Jammer!
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Top keuken op een perfecte locatie.
BETTY K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Menu keuze was toch een beetje beperkt - gerechten konden wel iets warmer zijn, maar verder prima - personeel zeer vriendelijk en hebben ook best gevoel voor humor !
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Goede sfeer, prettige bediening en lekker eten. Zonder te reserveren binnen gelopen en we kregen gelukkig nog een plekje. De dame adviseerde ons het Maastrichts menu; Uiensoepje vooraf, Zuurvlees als hoofdgerecht en een lekker kopje koffie na. Het was een leuke avond!