Over het restaurant Pieke Potloed

Trots op Limburg

Limburgser wordt het niet! Gerechten als 'n ketelke mèt Zoervleis en appeltoert met Boere-fenielies staan hier trots op de kaart. Attente bediening legt je met plezier een avond in de watten. Het kaarslicht op de bakstenen muur en de glas-in-lood ramen maken de sfeer hier heel aangenaam. Met een fijn terras aan een rustig straatje voel je je als een god richting Frankrijk!

Meer informatie over restaurant Pieke Potloed

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Pieke Potloed

Wil V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke gelegenheid waar het goed toeven is. Zeker de serre nodigt uit voor een volgend bezoek.
Feline K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Favoriete restaurant in Zuid Limburg. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Heerlijke streekgerechten. Echt een aanrader.Leuke locatie, fijn personeel.
josjoos .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker eten, ruime portie, voor een eerlijke prijs. Goede, vriendelijke bediening. Het gezellige binnenterras is een meerwaarde.
HARRIET P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij waren na geweldige ervaring met kerst speciaal teruggegaan helaas was het nu koud en zeer slecht verlicht
G R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker gegeten, ruime portie's! Bediening correct en gastvrij. Gezellige sfeer in de binnentuin. Wij komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Ella. N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellig restaurant met heerlijke binnentuin, prima keuzemenu's en lekkere gerechten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij hebben daar met ons vieren lekker gegeten,en de bediening was ook prima,reden voor ons om daar weer naar toe te gaan, om weer eens gezellig en lekker te eten.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prachtig binnenterras, de bediening top, maar het eten was gewoontjes.
Leon G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker eten in een mooi sfeervol restaurant, vriendelijke ontvangst en uitstekend personeel.
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bijzonder restaurant wat betreft inrichting. Gekozen voor streekgerechten welke prima bereid waren. Zeer vriendelijke bediening. Jammer dat er niet op binnentuin is verwezen met het mooie weer in het voorjaar maar die was misschien al gereserveerd.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heel vriendelijke bediening en service.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Bijzonder gezellig binnenterras. Zeer attente bediening. Menu beperkt maar gevarieerd. Wijnkaart erg sober.
Riekie S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben lekker gegeten. Ruim vantevoren gereserveerd (komen uit omgeving Rotterdam) . Hadden het wel leuk gevonden wanneer we even gewezen waren op de mogelijkheid van de binnentuin.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heel gezellig en heerlijk gegeten. Erg aardig en vriendelijk personeel.
G R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met een aantal mannen hier weer goed gegeten. Dit maal voor het 3 gangen menu gekozen, prijstechnisch goed in orde, heerlijke steak!! Lekkere biertjes van de tap! De dame in de bediening was erg vriendelijk en attent.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten, verse asperges met een mooi stuk zalm. Een perfecte afsluiter van ons weekend Maastricht. Vriendelijke bediening!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Limburgse gerechten, puur op de toerist gericht.
John S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Na het shoppen vaak van een hapje bij Pieke Potloed genoten. Heerlijke port en lekkere tapasplenkskes! Goede prijs/kwaliteit en attente en vriendelijke bediening.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Pieke is een no-nonsense restaurant waar je veel eten voor relatief weinig geld krijgt. De bediening is snel en de sfeer gemoedelijk. De kwaliteit van het eten viel ons een beetje tegen. Het kalfsvlees van de vitello tonnato was droog. En veel jus / saus over het konijnenvlees zorgde ervoor dat het geheel nogal eenzijdig smaakte. De paddestoelensoep en het zuurvlees smaakte beter.
Roger Q.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ons eerste bezoek, in verband met valentijn aperitief van het huis ontvangen en leuke polaroid foto door bediening gemaakt. Gekozen voor keuzemenu, fijne streekgerechten van goede kwaliteit en prima smaak en originele manier van serveren. Bediening zeer vriendelijk en attent, leuke locatie in centrum van Maastricht en gezellige inrichting. Wij vinden restaurant een aanrader.