Piece of Cake

Meer informatie over restaurant Piece of Cake

Dinsdag t/m Zondag 09:00 - 18:00
JimMarlie .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben vanochtend ontbeten bij Piece of cake......wat een mooie en heerlijke
plek in Maastricht, vlakbij het Vrijthof. De inrichting is vol zorg gekozen, heel sfeervol, wij hebben
vooral genoten van de kleine details.....vaasje met roosjes op tafel, het prachtige menuboekje, de zalige boterkoekjes bij de koffie en thee, de bosuitjes op de heerlijke uitsmijter, de mooie bordjes en natuurlijk de aardbeiencake.....hemels! De "meiden" in de bediening zijn gastvrij en betrokken, kortom een ervaring om door te geven!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Piece of cake kwamen we toevallig tegen. De prachtige binnentuin met romantische zitjes en zon sprak ons bijzonder aan. De koffie is goed en de maanzaad lactosevrije cake is zalig. Grote van de porties is goed en probeer ook zeker de perzikcupcake. Er is wel te weinig personeel, dus de wachttijd loopt flink op.
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een prima ontbijt voor een prima prijsje. In deze mooie zaak is het fijn vertoeven en met mooi weer kun je er ook prima buiten zitten. De koffie werd vlot geserveerd, het ontbijt duurde erg lang. Een beetje jammer, maar het was dan ook meteen erg druk in de zaak.
Aanrader!
Pats .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Lekker gebak en vriendelijke bediening!
Gezellig interieur en mooi porselein. De koffie was heerlijk en smaakte perfect.
We komen zeker nog eens terug!
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat een pareltje in het centrum van Maastricht! Heerlijke koffie en thee gedronken met scones en een cupcake en dat in een ontzettend mooie tuin midden in de stad!
CIndy M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Fantastisch voor lunch, hightea maar ook voor een koffie met (homemade) gebak. Eigenaresse is perfect op haar plek; enthousiast, gastvrij, vrolijk en lief. Echt een feest om hier te zijn.