Pidokkio

Nieuweburen 131 8911 EZ Leeuwarden Nederland Kaart
31-582120347

Meer informatie over restaurant Pidokkio

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pidokkio

geeteehaa .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Top Italiaans restaurant . De kok komt van Sardinië en heeft goed veertig jaar ervaring . Zijn zoon helpt mee in de keuken zodat we ook later nog van de heerlijke pasta en pizza kunnen genieten . De prijs / kwaliteit verhouding is erg goed . De wijnen zijn met zorg gekozen en zijn van een niveau dat je niet verwacht in een pizzeria . De pasta putaneska is superieur .
Echte aanrader !!!!
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wanneer ik in Leeuwarden kom probeer ik hier wat te gaan eten.
ik kom dan niet voor de pizza's maar voor de pasta. Die zijn hier zeer de moeite waard.
Deze zijn heel lekker van smaak.Dit keer had ik Arabiata besteld en werd niet teleurgesteld. Heel pittig en met anchovis goed gekruid. qua nagerechten stelt het niet veel voor. Maar dat is niet erg belangrijk. De tiramisu is we l onovertroffen, helaas weet iedereen dat.Die was dus op. Ga hier gerust eten
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
als je hier gaat eten, sla de pizza over en neem een pasta . Geweldig, vandaag de Arabiata genomen. heet van de peper zoals het hoort. anchovis inplaats
van bacon.Heel lekker. nagerecht kan ook worden overgeslagen, op de tiramisu na dan.Die is zelfgemaakt. aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer bij mijn bezoek aan Leeuwarden hier neergestreken.
wederom de pizza's links laten liggen en gegaan voor een heerlijke pasta. Want dat kunnen ze hier wel.tussen de ontelbare pizza's een bescheiden kaart met pasta. ik koos Arabiata, goed heet van de pepers en met fijne smaak van anchovis op de achtergrond. Wel erg groot portie, geeft niet.alles op.
Een aanrader dit restaurant
murre001 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De pizza's zijn ongekend lekker, belegd met precies de goede hoeveelheid aan authentieke ingrediënten. De eigenaren geven echt om hun gasten en je kunt met al je verzoeken bij hen terecht. Vandaag hebben we zelfs een extra portie lasagne en tiramisu besteld en mee terug genomen naar Amsterdam zodat we morgen weer van de heerlijke Italiaanse keuken van Pidokkio kunnen genieten. Sinds kort hebben ze een extra ruimte in de binnentuin geopend die de sfeer uitademt van een echte Italiaanse huiskamer, inclusief haard! Verwacht geen design restaurant, maar gewoon een traditionele no-nonsense Italiaanse cucina. Je kunt er geweldig lekker eten voor een hele goede prijs! Wij komen zeker terug als we weer in Leeuwarden zijn.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Op zaterdagavond 8 november zijn we hier neergestreken,
Dit na het lezen van enkele recensies, met name over de andere gerechten dan de pizza's.
Wij hebben gekozen voor de tonijnpasta en de ansjovispasta, beiden waren pittig gekruid.
We zijn niet teleur gesteld, integendeel, het was heerlijk, een enorm bord vol.
De pasta's waren erg smakelijk, een aanrader.
Ook het nagerecht, de tiramisu, dag ervoor huisgemaakt was erg lekker.
afsluitend een prima espresso genomen.
conclusie: ga hier gewoon lekker eten
Rudi R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
misschien niet de meest sfeervolle, beetje lokaalachtige italiaan, veel afhaal en bezorgen, maar wel uitstekend voor een echte italiaanse pizza (of pasta), betere bodum, vers en creatief rijkelijk belegd, enorme keuze overigens aan smaakvariaties, ietsjes duurder misschien dan elders, maar mi. voor elke portemonnaie nog zeer wel betaalbaar.. doorgaans vriendelijke, keurige bediening.. en natuurlijk voor na een verrukkelijke huisgemaakte tiramisu met een uitstekend kopje koffie.. bedankt, ciao