Pidokkio

31-582120347

Meer informatie over restaurant Pidokkio

Murre001 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De pizza's zijn ongekend lekker, belegd met precies de goede hoeveelheid aan authentieke ingrediënten. De eigenaren geven echt om hun gasten en je kunt met al je verzoeken bij hen terecht. Vandaag hebben we zelfs een extra portie lasagne en tiramisu besteld en mee terug genomen naar Amsterdam zodat we morgen weer van de heerlijke Italiaanse keuken van Pidokkio kunnen genieten. Sinds kort hebben ze een extra ruimte in de binnentuin geopend die de sfeer uitademt van een echte Italiaanse huiskamer, inclusief haard! Verwacht geen design restaurant, maar gewoon een traditionele no-nonsense Italiaanse cucina. Je kunt er geweldig lekker eten voor een hele goede prijs! Wij komen zeker terug als we weer in Leeuwarden zijn.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Op zaterdagavond 8 november zijn we hier neergestreken,
Dit na het lezen van enkele recensies, met name over de andere gerechten dan de pizza's.
Wij hebben gekozen voor de tonijnpasta en de ansjovispasta, beiden waren pittig gekruid.
We zijn niet teleur gesteld, integendeel, het was heerlijk, een enorm bord vol.
De pasta's waren erg smakelijk, een aanrader.
Ook het nagerecht, de tiramisu, dag ervoor huisgemaakt was erg lekker.
afsluitend een prima espresso genomen.
conclusie: ga hier gewoon lekker eten
Guusensep .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
We eten regelmatig bij deze pizzeria en vinden het met voorsprong de beste in Leeuwarden . Vader en zo'n bestieren de keuken . Moeder en serveerster doen de bediening vlot en attent . De pizza's zijn heel knapperig en met fijne ingrediënten belegd . Niet te vet ,wat wij belangrijk vinden . De pasta's en andere Italiaanse gerechten zijn echt super ! Beina iedereen zie je pizza eten maar juist de nadere gerechten zijn authentiek en van heel hoge kwaliteit . De spaghetti puta nesa is een echte aanrader ! De aardbeien met ijs en slagroom voor drie euro vijftig .....waar vind je dat nog ! Wij blijven stug komen want we zitten ook graag in de met glas overdekte tuin annex wijngaard ! De wijnen die ze hebben zijn ook speciaal geselecteerd en hebben een top prijs/kwaliteit verhouding .
Tot gauw !
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
misschien niet de meest sfeervolle, beetje lokaalachtige italiaan, veel afhaal en bezorgen, maar wel uitstekend voor een echte italiaanse pizza (of pasta), betere bodum, vers en creatief rijkelijk belegd, enorme keuze overigens aan smaakvariaties, ietsjes duurder misschien dan elders, maar mi. voor elke portemonnaie nog zeer wel betaalbaar.. doorgaans vriendelijke, keurige bediening.. en natuurlijk voor na een verrukkelijke huisgemaakte tiramisu met een uitstekend kopje koffie.. bedankt, ciao
Lucas2703 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Ziet er goed/gezellig uit, druk dus zal het wel prima zijn, lekker gegeten, prettige bediening. Minpunt parkeren. Zeker voor herhaling vatbaar.