Pickwick's Steak & Tapas

Meer informatie over restaurant Pickwick's Steak & Tapas

Jouw recensie over het restaurant Pickwick's Steak & Tapas

Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wat een leuk restaurant en wat een super leuk plekje!! Wij hebben hier heerlijk gegeten. Alle tapas die wij hadden besteld waren heerlijk. De bedoening was ook prima! Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Superlekker gegeten en bediening was erg vriendelijk! Helaas hadden we niet zoveel tijd en zijn we voor een 'normaal' gerecht gegaan maar we komen zeker terug om de tapas te proberen!
e_visser V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vorige week zondag weer bij Pickwick geweest. Wat een feest om daar te eten. Hij in de keuken, zij in de bediening, wat een team. De gerechten zijn stuk voor stuk precies goed klaar gemaakt. Of het nou de chorizo-kroketjes, de garnalen, champignons of ossehaas is : het vlees is mooi en mals en de smaken zijn top. De bediening is informeel en vriendelijk, maar correct. In het mediterrane decor voel je je prima thuis. We schrokken even toen we hoorden dat ze gingen stoppen, maar het blijkt dat ze alleen maar gaan verhuizen. Fieuw....
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Met z'n achten gegeten. Fles kraanwater op tafel, was lekker gekoeld. Zalmcarpaccio, nachos , ossehaaspuntjes, geitenkaassalade, rode baars. Allemaal heerlijk. Inderdaad ook hollandse gerechtjes, vind ik uitstekend zolang ze maar lekker zijn en dat waren ze. Tapas toetje ook gezellig en lekker. Je betaalt relatief wat meer (7-10 euro per gerecht ) maar porties zijn goed qua grootte. Bediening prettig. Volgende gaan we hier weer eten.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Gisteravond hadden we het laatste tafeltje, de rest was gereserveerd. Bediening was zeer vriendelijk en vlot. Ook attent, kwam regelmatig vragen of alles naar wens was, zonder opdringerig te zijn. Leuke menukaart met lekkere tapas, franse frietjes wat mij betreft vreemde eend in de bijt (maar desondanks wel besteld ;) ) Restaurant niet groot en was in de loop van de avond vol, maar het voelde niet druk aan. Tafels staan ver genoeg uit elkaar.
Kom hier graag nog eens terug, aanrader!
Cornu H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We gingen voor de Tapaz en lieten de keuze aan de kok over. Vooraf konden we zeggen wat we liever níet als ingrediënten zagen en het enthousiaste echtpaar dat het restaurant runt hield daar prima rekening mee. Hoewel bijna alle tafels bezet waren kwam de bedoening niet in het gedrang en hoefden nooit lang te wachten. Het vlees was om te zuigen. Heerlijk! Met voorgerecht, drankjes en koffie toe waren we iets van € 75 kwijt. Niet écht goedkoop maar toch een prima kwaliteit-prijsverhouding.
Als je op vrijdagavond wil eten: Denk aan het parkeerbeleid in Bolsward! Van 18.00 tot 21.00 moet je betalen en je mag er niet langer staan dan anderhalf uur. Dus.... Of halverwege een nieuw kaartje kopen of niet vroeger reserveren dan half 8!
Mormil M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Afgelopen donderdag iets te vieren dus voor de 4 de keer Tapas eten in Bolsward, De inrichting is niet helemaal mijn smaak maar de tapas zij heerlijk dus de inrichting neem ik voor lief, het gaat tenslotte om het eten, je hoeft niet lang te wachten en de serveerster heeft geen papier nodig om de bestelling op te nemen en alles komt met uitleg snel op tafel. Goedkoop is het niet (een salade kost €12.00) en we komen niet elke week, maar lekker is het zeker.