Picknickers

Ûtbuorren 54 8493 MA Terherne Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Picknickers

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Picknickers

Steffie V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ik heb genoten van de beste salade ever. (met geitenkaas en mango met currydressing). Ook de curryschotel was voortreffelijk. Top!
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Eigenlijk moet ik Picknickers niet te veel promoten, anders kan ik er straks zelf niet meer terecht. Maar ooh, wat was het weer heerlijk bij Nathalie op deze laatste (voorlopig) zomeravond, genietend van de laatste zonnestralen. Bescheiden maar zorgzame bediening, heerlijke originele en superverse gerechten in een strandtent-achtig hippiesfeertje. En dat alles in het hart van Friesland! Ik heb er nog nooit niet goed gegeten en ben dus dol op Picknickers. Evenals mijn vriendin, die hier voor het eerst kwam en ook laaiend enthousiast was!
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Leuke plek hoor, met een geheel eigen sfeertje. Beetje chaotisch, beetje amateuristisch, beetje hip. Lekker eten! Aardige maar niet erg efficiënte bediening. Meer dan een beetje amateuristisch: op de wijnkaart staat een "Rosso de Montepulciano" die in werkelijkheid een gewone Italiaanse tafelwijn blijkt te zijn. Daarop aangesproken zegt de serveerster "dat deze wijn toch echt van de Montepulciano-druif is gemaakt". Misschien toch maar eens een wijncursusje volgen?
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Leuk en hip plekje waar je met een bootje aan kunt meren. Bediening is sympathiek en spontaan, kaart is leuk vormgegeven met een prima aanbod van bijvoorbeeld smoothies, sandwiches en salades. De sandwiches zijn goed en smaakvol belegd. Uitstekende plek voor een zomerse luch!

En als tip: vervang de (natte) handdoek in de toilet met papieren doekjes.
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Picknickers ligt op een leuke plek, en de aankleding heeft hippe pretenties. Maar door de rommelige uitvoering voel je je toch vooral verdwaald in een peuterspeelzaal: de uitgeknipte tijdschriftpagina's die schots en scheef tegen de bar hangen, de rondslingerende kleurboeken, de veel te vaak gebruikte menukaarten, de speelhoekjes. Vooral de centrale ruimte is kinderachtig en slordig. Personeel is overvloedig aanwezig, maar omdat niemand ons opmerkt, denken we zelfs even in een zelfbedieningsrestaurant terecht te zijn gekomen. Na een minuut of tien komt er dan toch iemand vragen wat we willen drinken en eten. We bestellen een simpele lunch, maar moeten daar vervolgens drie kwartier op wachten. We zien om ons heen dat steeds op maximaal 1 tafeltje tegelijk iets te eten staat. Wij boffen nog, want de mensen die 2 minuten na ons arriveren, hebben als wij weggaan (na vijf kwartier, dus), nog steeds niets te eten. Het eten op zich is prima, maar de prijs tempert de vreugde. Een clubsandwich scharrelkip blijft toch gewoon een soort geroosterde boterham met kipfilet, ook als hij 8,50 euro kost...
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Super leuke plek! AANRADER! Eten vers en verrassend. Heerlijke groenten en salade. Top! Het klopt hier. Reserveer een tafel en laat u verrassen. Wij komen hier zeker terug! Prachtig uitzicht. Genieten.
Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gegeten met twee personen. Picknickers ligt er gewoon prachtig met uitzicht op de Zoutepoel, naast het Sneekermeer. Informele en joviale bediening door jonge, enthousiaste mensen met lef. Het eten is vers en fris, geen sterren-eten maar gewoon goed en smakelijk. We komen hier vaker en de kwaliteit is constant. En we blijven komen.
Tolke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Meestal gaan we voor de hamburger. Zo ook deze keer. Geoefend voor de 14K wandeling van Terherne op 19 maart. De hele route gelopen. Dus de gerookte hamburger met van alles erbij, uiteraard ook de heerlijk gebakken frieten ging er wel in. En het bier, Maallust, was zo lekker, dat we er nog wel eentje lusten We zijn fans.
Nathalie en haar crew zijn gezellig en vakkundig.
En een weetje, als de lente weer komt gebruikt en alles weer groeit en bloeit heb je kruiden uit de Picknickers eigen tuin op je bord.
Siska S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Puur en lekker eten, prachtige locatie met uitzicht op het Sneekermeer, hip en vooral heel gastvrij door de kleinschaligheid.
Lauris K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
In oktober heb ik bij Picknickers heerlijk geluncht aan het Sneekermeer! Een prachtige plek waar je heerlijk kan relaxen op een mooie nazomerdag. De bediening was erg vriendelijk en attent. Ik koos voor de oma bobs kroketten, de lekkerste kroketten die ik heb gehad. Ook het brood waar de kroketten op geserveerd werden was heerlijk vers. De Fritz kola was ook erg lekker, een keer iets anders dan standaard cola. De nieuwe hottub was toen ik er was net in gebruik genomen, Ik kom zeker nog eens terug om daarin te relaxen aan het Sneekermeer.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Top, geweldig, lekker verrassend, het beste in de omgeving van Sneek!!! Eindelijk een terras aan het water wat er toe doet! Wij van Het Toppunt zullen dit zeker aanraden aan onze gasten.
1 minpuntje, makkelijke gerechten voor kinderen, al is het maar een gewone boterham met pindakaas (geen zuurdesem ;-)
E _.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het decor van Picknickers is wel even heel wat anders. Een soort container vol met houten platen die niet geverfd zijn, met ramen er in zodat het 's zomers wel een broeikas lijkt. Een hoop plek buiten, een bij elkaar geharkt stel stoelen, tafeltjes, ligstoelen. Zo hip als het maar kan dus.
De hippe muziek stond er wel èrg hard overigens, dat mag best op de achtergrond blijven.
Dan het eten, ze hebben hier speciale Friese patat. 3,50 per portie, maar helaas viel die erg tegen. Er valt niet veel te proeven van dat dit helemaal zelf gemaakt is, lijkt heel erg op voorverpakte patat uit de koeling bij de supermarkt, alleen dan met wat aangebrande kruiden er overheen. En je moet er ook heel erg lang op wachten.
Ze proberen natuurlijk/bio uit te stralen, maar doen er dan wel fritessaus bij met conserveermiddel. Her en der nog een hoop dingen voor verbetering vatbaar dus.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Met het hele gezin naar Picknickers voor de lunch, een leuk uitstapje op de fiets. Tussen Terherne en Goingarijp gelegen onder rijke schaduw bij een te-water-laat-pkaats en ophaalbrug dus genoeg te zien. Mijn jongste dochter wilde ei maar herkende die te weinig in de fritata dus nog maar broodje pindakaas bijbesteld. Mooi kruidige salade gesteelde ik in de grote variant maar viel voor mijn maag wat klein uit. Smaak was wel voortreffelijk. Mijn vrouw koos de club sandwich die juist weer groot uitviel. We komen zeker nog eens terug!
Else F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wauw, wat een mooie locatie. In de zon, aan het water, kleedje over de benen en een boeket veldbloemen op tafel. De bediening was vriendelijk, warm en dacht met ons mee. De tafeltjes met zon meeschuiven, het naastgelegen grasveld op, was geen probleem. Het eten was heerlijk. Zelf had ik een bietensalade, een aanrader. De porties waren prima en ook de prijs/kwaliteit is wat mij betreft helemaal in orde. Helaas woon ik niet in de buurt, anders was ik hier ongetwijfeld regelmatig te vinden.
Freddy B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Een hamburger van 12,50 en een biefstuk voor 15 euro en je moet dan de patat/aardappelen en de sla er nog bij kopen, dan voel ik mij bekocht.

Dus een eenmalige actie!