Pickles Markthal

Duur
Lang
MC26 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gisteravond geweest en een visburger en wagyuburger besteld. Duurde erg lang voor het er was. Daarbij was de bediening erg 'cool'. Had water gevraagd en niet gekregen. Toen ik er weer om vroeg werd er gereageerd met "waarom niet?"
De wagyu burger was erg zout en zat vol (9stukjes) harde stukjes (kraakbeen?). Op de kaart stond dat er daikon bij moest zitten, maar kon ik nergens ontdekken.
De visburger was oke, niet bijzonder.
Al met al, zeer slechte prijs kwaliteit verhouding, geen leuke bediening (heb geen fooi achtergelaten, doe ik anders altijd) en zeer matig eten.
Tegenvaller, erg jammer..
Ontevreden K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Nooit meer Pickles in de Markthal voor mij:
* Wachttijd is lang: meer dan 45 minuten op een tafel moeten wachten, vervolgens nog een uur op het eten moeten wachten.
* Burgers zijn droog en veel te ver doorbakken
* Broodjes zijn niet knapperig
* Frietjes zijn vet en slap

Voor 16 euro per burger mogen we toch wel beter verwachten. Dit was in ieder geval de laatste keer!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima lunch met zijn twee, leuke aankleding en nette snelle bediening. Hamburger was lekker, niet heel bijzonder. Lekkere frietjes met kruidige mayonaise. Veel keuze uit verschillende burgers (vlees, vis, vega) en verschillende borrelhapjes.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een tapas bord voor € 19 had ik toch wel wat meer van verwacht. De hoeveelheid worst en kaas had best wat rianter gemogen. De bediening was dik in orde. Leuk om een keer geweest te zijn!
maaikelijntje .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Op aanraden van mijn kinderen hier gaan eten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik nam de lamsburger, Marokkaanse style, helaas vond ik deze burger wat vlak van smaak, kon ook niet echt alle ingrediënten proeven. De augurk naast de hamburger had voor mij niet gehoeven, beter zou zijn geweest een beetje gesorteerde pickles ( de zaak staat prachtig en verleidelijk vol met diverse potten). De ieniemienie frietjes mogen wat mij betreft wel vervangen worden door robuuste frieten wat ik persoonlijk bij een hamburgermaaltijd vind passen. Misschien een idee om de gasten de keuze te laten voor minifriet of echte boerenfrieten?
Elsbeth F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk met zijn tweeën gegeten. Zowel de sliders (3 verschillende mini hamburgers ) als de ' gewone ' hamburger smaakten uitstekend. Vlotte service, zelfs op een drukke vrijdagavond.
Aanrader voor een echt lekkere hap!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Prima hamburger restaurant in de markthal. Het assortiment is behoorlijk uitgebreid met zelfs een aantal vega en vis burgers. De prijs is royaal maar daarvoor krijg je wel een smaakvolle burger met goede u ingrediënten.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met een vriendin afgelopen zaterdag op het terras gegeten. Omdat wij beiden slecht kunnen kiezen kozen wij voor de 3 mini-hamburgers. Een burger met eend, smoked BBq burger en de pulled pork hamburger. Alle drie lekker. Niet erg bijzonder... Ook de frietjes en mayonaise (rozemarijn) waren voor mij niet bijzonder. Wijntjes waren prima, service ook. Maar niet spectaculair dus.. niets extra`s waardoor ik echt terug wil komen.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Leuke sfeer, echt zo'n typisch "hipster-tentje" waar je je eten op een plank krijgt. Leuk aangekleed!

Burger was prima, beetje aan de droge kant (misschien kwam het door de drukte, dat 'ie iets te doorbakken was) en dat werd versterkt door het ietwat droge broodje. Frietjes waren lekker en de mayo had een lekker kruidig smaakje.

Personeel had niet echt aandacht voor de klant, vooral de dames. Kon helaas geen glimlachje van af. Van de jongeman die ons hielp wel, die had een tikkie meer aandacht voor de klant.

Al met al prima gegeten, maar er zijn zekere betere burgerrestaurants te vinden.
SCYN .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteren bij Pickles in de Martkhal geweest. Na al heel wat burgers te hebben gegeten waren we nu voor het eerst bij Pickles. Kan niet meer zeggen dan wauw! Beste burger die ik tot nu toe gegeten heb. De zaak is niet heel groot waardoor je dicht op elkaar zit wat uitgebreid eten niet aantrekkelijk maakt. Maar even een snelle hap tussendoor is prima. Het is ook best wel fris als je aan de "ingang"kant in de Markthal zit. Personeel is vriendelijk en snel. Kom snel weer een burgertje happen.
J-C-M .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Recentelijk hier met twee personen gegeten.

We hebben de BBQ hamburger en de hamburger met zalm besteld. Beide hamburgers waren van goede kwaliteit. Op de menukaart staat tevens een grote diversiteit aan hamburgers, dus voor ieder wat wils. Hamburgers werden opgediend op een plankje met een bakje friet en een augurk. De frietjes waren heel dun en tevens smakelijk gekruid.

We kregen wel het idee dat er te weinig bediening in de zaak stond waardoor de bediening zich wat gestrest en kortaf gedroeg. Het zou zeker een verbetering zijn als dit wordt opgepakt.

De inrichting van de zaak zelf is sfeervol.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Voordat we het reuzenrad ingingen eerst wezen eten bij Pickles. De Wagyu & paddenstoelen burger was erg lekker, de knapperige smalle frietjes met kruiden bijna verslavend met truffelmayo.
Locatie markthal, ik ben fan maar tafels binnen mogen iets groter. Zeker als je met 4 gaat eten, dan is dit krapjes.
Service was ok, mag wat Rotterdamser.
Telemach0s .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Dit restaurant zit zelfs op een woensdagavond bomvol met etenstijd. Duidelijk populair!

Dat is helaas ook een groot nadeel: de zaak is krap ingericht en de tafels staan dicht naast elkaar. Tijdens het eten kun je dus het gesprek van je buren met gemak volgen, dit is niet zo comfortabel.

De dry aged hamburger smaakt fantastisch. In het rijtje van beste hamburgers die ik ooit heb gegeten! Niet te groot, niet te vet, het vlees smaakt erg goed en de topping is lekker. De gamba burger beviel niet zo goed. Het is een leuk idee, maar de gamba's zijn nogal droog en smaken eigenlijk nergens meer naar.

Dan nog de service. De bediening is een beetje gehaast en gedraagt zich te cool. Jammer! Had voor mij beleefder en meer ingetogen mogen zijn. (dit lijkt helaas een trend te zijn)
Wessel95 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Geweldig, relaxed en goed eten. I.v.m met werken met laptop even een goede plek gezocht om neer te ploffen. De bedienig sprong hier leuk op in en gaf me direct de wifi code. Erg fijn als je ergens gaat zitten. Na het bestellen duurt het nog geen 15 min voor ik me verse "weekmenuburger" krijg. Het ziet er goed uit en smaakt heerlijk. Een echte aanrader volgens de bediening. En ze hebben gelijk! Alllicht dat je de frietjes te klein kan vinden, maar ach. Het gaat tenslotte om de burger en die was top.

Een echte aanrader voor iedereen.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Geweldige plek. Muren met oude witjes, beetje slagerijgevoel. Lege Heinz blikjes voor het bestek.
Ruime keus wijn. Burgers zijn gevarieerd. Verschillende vleessoorten, wild, eend, en ook vis of vega. Leuk gepresenteerd op een plank met een stuk augurk erbij.
Personeel is een doorsnee van de inwoners van een wereldstad met allure. Tattoo, hippe baard en zonder uitzondering een oprechte glimlach en een vriendelijk woord.
Best knap als je om je heen luistert en beredeneert dat er waarschijnlijk veel klanten eenmalig komen. Deze instelling is een aangename verandering tov de trend van een aantal jaar geleden toen afstandelijk en kil de boventoon voerde in de horeca.
Ik vind het een leuk plekje, eentje om te onthouden als ik verantwoord ongezond wil doen. Biologisch vlees en waarschijnlijk ook blij in de wei aardappelen voor de ienieminie frietjes.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op een zaterdagmiddag met vier personen hier gegeten. Leuk concept, met veel verschillende wijnen om uit te kiezen. De inrichting is eigenzinnig en ook gezellig, ondanks (of misschien ook juist wel een beetje door) de locatie direct aan/in de drukke Markthal. Wij zaten aan de rand van het restaurant en dat was wel behoorlijk frisjes. De service is strak geregeld en heel erg vriendelijk. De burgers waren goed: mijn dry aged burger was prima maar vooral de smoked BBQ burgers waren heel erg lekker. Ook de crispy garnalen vielen goed in de smaak. Lekkere mini-frietjes erbij met truffelmayonaise en een flink stuk augurk... lekker hoor!
LiefhebberC .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Lekkere burgers, heerlijke rozemarijn frietjes, goede en snelle service en een gezellige aankleding. Het was wel wat koud binnen, maar dat mocht de pret niet drukken!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Je ziet steeds vaker hamburger restaurants maar vaak vind ik ze tegenvallen. Pickles is hierop een uitzondering, het restaurant is gezellig en ze hebben een goede keuze aan burgers van standaard tot burgers met pulled pork (een aanrader). Daarbij serveren ze heerlijke dunne frietjes die ze apart gekruid hebben.
Vergeet ook niet om de pickles te proeven, deze zijn erg lekker.
Els I.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Hier een goede hamburger gegeten, mooi rosé. Goede tempranillo erbij. Zeker bijbestellen: de truffelmayonaise. Samen met de dunne, knapperige frietjes echt heel lekker.
Steffordson .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vanavond bij Pickles in de markthal een prima burger gegeten! Locatie is mooi, inrichting is prima maar de serveerster die vanavond dienst had mogen ze wat mij betreft nog wel een lesje kantvriendelijkheid geven. De messen die op tafel staan zijn prima om je brood te smeren maar niet echt om door een burger te snijden. Toen ik de serveester vroeg of er ook wat scherpere messen waren kreeg ik te horen dat ik de burger anders ook prima met mijn handen naar binnen mocht werken. Jammer dat er zo op gereageerd werd omdat als je ergens je geld uit gaat geven om te eten je toch graag wat klantvriendelijker behandelt wilt worden.