Pickles Biltstraat

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pickles Biltstraat

Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Na een middagje Utrecht Centrum -altijd leuk- even bij Pickles aangewipt. Grote groemels, wat was het druk zeg maar wel best leuk. We moesten aan de bar op een kruk omdat de rest vol was en wij voelden ons opeens weer student. Deze gelegenheid kenden we niet en deed ons voelen als teruggeworpen in de tijd. Niet geweldig, maar hartstikke goedkoop. Net als heel veel jaren geleden. Daarom alleen al hadden we het niet willen missen!
D V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekkere hamburgers maar prijzig. Moesten heel erg lang wachten omdat de bezorgers van deliveroo voorrang kregen ...en hebben daardoor een voorstelling gemist. Wij gaan niet meer terug.
Cinthia P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Erg rumoerig. We konden niet eens een normaal gesprek voeren. Bediening kon de drukte niet aan. Erg lang moeten wachten voordat de bestelling opgenomen werd. Bij het bestellen werd er wel verteld dat het minimaal een half uur zou duren. Drankjes waren op.... probeer dan maar eens de aandacht van de bediening te krijgen. We zijn zelf maar naar de bar gelopen. Op de burger zelf was niets aan te merken. Maar alles bij elkaar genomen denk ik er niet snel terug te komen.
Roders H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Met 2 personen hier gegeten op een woensdagavond voor 50 euro met wijn en toetje. Zaak zat gezellig vol, leuk ingericht. De akoestiek is bar slecht en de harde muziek maakte het nog erger. We verstonden elkaar zo slecht dat wij en tafeltjes naast ons er chagrijnig van werden. De burgers en friet zijn echt super lekker. Bediening is traag en let niet zo goed op, je moet zwaaien als je drinken bij wilt bestellen. De sliders (3 mini's) zijn heerlijk maar staan helaas totaal niet in verhouding tot de hoeveelheid van een 'normale' burger en de sliders komen ook nog eens zonder frites (waarom is een raadsel). Toetje is alleen kaasplank of chocolade taartje, pech als je niet van beiden houdt. Chocolade taartje was wel weer heel lekker. Kortom, voor het eten is het echt een aanrader maar voor de herrie en service niet.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Hier gisteren maar eens binnen gestapt voor een borrel met wat hapjes. Het is immers een burgerrestaurant én een wijnbar. De wijnkaart is prima en de biertjes smaken ook. Wat bij binnenkomst opvalt is dat de afzuigkap wel iets harder mag en de muziek wat zachter. De ontzettend aardige en spontane bediening is nog wel wat bleu. We hadden om te beginnen wat hapjes besteld. Die konden niet allemaal geleverd worden en wat er nog wel was duurde wat te lang. Onderwijl komt men zeer regelmatig vragen of je nog hamburgers gaat bestellen. Toch meer restaurant dan wijnbar vermoed ik. Uiteindelijk heb ik de chorizo kroketjes en de sliders mogen proeven, erg lekker. Hoewel nog niet alles lekker loopt kom ik graag nog eens terug. De gezelligheid, lekkere gerechten en de vriendelijke mensen hebben een goede indruk achter gelaten.
Lietske .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eén grote teleurstelling. De hele zaak vol en maar twee meisjes in de bediening. Wachten, vergeten worden, wachten, nog een keer vergeten worden, wachten...Dan het eten, een kindermenu met een hamburger voor in de holle kies van een 8-jarige en frietjes overgoten met rozemarijnsnippers ( voor een kind!) die slap en zelfs niet gaar waren. Na een kwartier proberen de aandacht van een van de meisjes van de bediening te trekken om te klagen over de friet, zowel bij kindermenu als bij die van het andere eten, reageert de serveerster zeer geschokt. Ze weet niet wat ze moet doen, biedt ons een drankje aan. Neemt de planken ( borden) mee en komt niet meer terug. Na ruim tien minuten wachten zelf naar de kassa gelopen, moeten vragen om 'aftrek' van de ons aangeboden drankjes en moeten vragen om de verrassing die hoort bij het kindermenu maar niet gekomen was. De jojo valt nog op onze weg naar de deur uit elkaar...Ik kan helaas niet anders dan concluderen dat ondanks de best lekkere burgers dit een uitermate teleurstellende en slechte ervaring is geweest. Niet meer terug hier!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Nou dacht gezellig met m'n kinderen uiteten bij Pickels op de Biltstraat. Net open en om de hoek. Lekker hamburger eten. Kwamen van de koude kermis thuis. Plek zat aan tafeltjes voor met z'n drieën. Mocht echter niet. Was bedoeld voor koppeltjes. Moesten aan bar aan raam naast elkaar naar buiten kijken. Super onaardige en gestreste bedrijfsleider en daardoor ook team. Brrrr. Snel naar andere plek gegaan waar we wel hartelijk werden ontvangen. Hoop voor ze dat t aanloopperikelen zijn. En wij komen r voorlopig niet meer.