Piccolo

Meer informatie over restaurant Piccolo

Voordelig
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een fijne plek is dit! Nieuwe lunchroom of gewoon wijnbar met lekkere appero's. Mooi terras, binnen alles nieuw en schoon, goeie locatie en vriendelijk personeel. Probeer pasta al pesto; it's a must!
Marreke P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij zijn dol op de Italiaanse wijn bars. Tegen 5 en zitten praten. Vermouth. Etc
Buffet met hapjes. Je bestelt nog iets te drinken de avond valt. Meer hapjes worden aangevoerd. Zo niet hier
Lekkere drankjes aardige bediening. Maar waar is la dolce vita. Nergens. Geen olijf op tafel. Geen royaal gebaar. Niets. In de bruine kroeg krijg je nog een pinda bij de bestelling. De broodjes zijn zalig. Maar nee. Met Italia heeft dit helaas niets te maken op de site zie je een buffet. Dat is er niet. Jammer
Dankje voor de feedback! Wat enorm jammer dat we je niet hebben kunnen verwennen. Dat vinden we juist zo belangrijk! Een hapje bij de drank is een goede tip. Nu doen we het meer op gevoel; bijvoorbeeld als er iets lekkers uit de oven komt of als we een nieuwe kaas hebben... Maar we gaan erop letten dat we het zo vaak mogelijk doen. Het aperitivo buffet doen we voor speciale events (zoals vanavond een privé buren aperitivo buffet). Als je ons volgt op Facebook (Facebook.com/piccoloamsterdam) dan krijg je bericht wanneer we er weer 1 organiseren. We hopen je snel weer te mogen ontvangen en dan zorgen we ervoor dat je met het Italiaanse gevoel naar huis gaat!
Rank0 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Lekker relax, echt superchill locatie, mooi hout en veel planten. Uitstekend cocktails en heerlijk snacks - ik wil snel terug!