Piccolo

Korenbrugstraat 28 4201 KZ Gorinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Piccolo

Kees H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eerdere positieve beoordelingen stimuleerden ons bij Piccolo te gaan eten. We hebben zelf ervaren dat je hier gastvrij ontvangen wordt, het eten met zorg wordt klaargemaakt en voortreffelijk smaakt. Je proeft de zorg. Ook aan de inrichting is duidelijk zorg besteed. Consequent en vriendelijk in een musicale sfeer (geen luide muziek hoor). Wat opviel: pinnen is niet mogelijk, maar daar wordt een klantvriendelijke oplossing voor aangeboden. Van harte aanbevolen
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Als je in gorinchem woont kom je regelmatig langs dit restaurant, De grote rode cello en de ober die buiten staan zijn een eyecatcher. Na jaren er voorbij gereden te hebben, besloten we gisteren dat het tijd werd om eens naar binnen te gaan. We werden hartelijk gegroet door de gastvrouw/kok. Het is een klein restaurant met plek voor ongeveer 20 man en het thema is gericht op muziek. Erg knus en gezellig. overal is vanalles te zien. De kaart bestaat uit klassieke gerechten. Aanpassingen voor moeilijkere eters waren geen enkel probleem. Ik had buiten de kaart om scampi's in knoflook/ tournedos op japanse wijze / kersen parfait. Mijn vriendin tomatensoep/ kogelbiefstuk/ vanilleijs met slagroom. Er was nergens iets op aan te merken, de voorgerechten waren lekker en creatief (hele kleine druiftomaatjes in de soep) de hoofdgerechten waren precies gebakken zoals we het beide willen hebben, en het nagerecht was ook heerlijk. Zelfs de bijgerechten gingen volledig op. Vooraf werd ons verteld dat ze bij Piccolo de lekkerste friet van Gorinchem hebben. ik denk zelfs van Gorinchem en omstreken! We hebben echt een hele leuke avond gehad. de liefde voor het vak straalt er bij dit restaurant af. Wij komen zeker terug en we raden het ten zeerste aan. Rij de volgende keer niet alleen lang, maar kom ook eens aan.
Jall .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Voorgerecht: champions met spekjes, uien en kruiden, heerlijk gerechtje.
Hoofdgerecht: kabeljauw met ravigotsaus, en tournedos teriyki en pepertjes.
Heerlijk gegeten, aanrader!
Eddk .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gastvrije ontvangst, fijne bediening, leuk decor en goede muziek op de achtergrond. Het eten wordt met liefde klaargemaakt en dat proef je! We hebben hier heerlijk gegeten. Italiaanse tomatensoep, tournedos op Japanse wijze, huisgemaakte karamelparfait en thee met zelfgemaakte bonbons. Wat een verwennerij. Smakelijk en betaalbaar, wij gaan zeker nog een keertje terug!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
4 dagen in Gorinchem, juist de buitenkant van het restaurantje trok onze aandacht.
Van binnen ook super mooi ingericht, tot in details, echt leuk om een keer binnen te lopen.
Ennnn als je dan eenmaal binnen bent, wordt je erg gastvrij ontvangen, hondjes ook welkom:-)
We hebben er nu 2 avonden gegeten, en gaan vanavond zeker weer naar dit restaurantje, we hebben nog niet alles op de kaart geproefd;-)
Het eten wordt inderdaad met liefde bereid, en dat proef je, heeeeeerlijk.
En nou maar hopen dat er straks nog een tafeltje voor ons vrij is..............
MvanLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Prima gegeten! Al vaak langs deze zaak gereden en ik was nieuwsgierig wat ik ik binnen zou aantreffen. Erg vriendelijke bediening. Het decor staat volledig in het teken van de muziek, overal instrumenten groot en klein, echt en niet echt. De servetten samengehouden door een singeltje en een cd als onderzetter voor de glazen. Plek voor ongeveer 20 personen. Vooraf carpaccio, geen spektakel maar gewoon goed van smaak met een verrassende dressing, twee smaken die je zelf kan toevoegen. Andere tafelgenoten lekkere vers gemaakte Italiaanse tomatensoep en een combi van heerlijk gebakken paddenstoelen met spekjes en uien. Als hoofdgerechten een flinke varkenshaas met pepersaus of champignonsaus en een biefstuk met saus. Alles geserveerd met extra's als salade, verse groente, gebakken aardappeltjes en frietjes. Voor onze jongste een frikandel en frietjes en appelmoes. Geen culinaire hoogstandjes in een hippe tent maar gewoon lekker, smakelijk eten voor een heel nette prijs met heel vriendelijke mensen die de zaak runnen. Geen Pin automaat. Leuk gegeten! Dank u wel.
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Dit restaurant bestaat al heel erg lang, vorig jaar voor het eerst gegeten met zijn zessen, iedereen was erg tevreden, het was zeker de moeite waard! Hier wordt echt met liefde gekookt, top! De inrichting is wat apart maar wel leuk.