Piccolino

• Betaalpas
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Roerbakmix . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Hier voor het eerst gegeten na telefonisch gereserveerd te hebben. De dame aan de telefoon klonk verbaasd dat ik reserveerde (...). Aangekomen rond 20.00 waren wij de enige gasten (vandaar de verbazing?). Desalnietemin een gastvrij ontvangst en snelle service. Beiden een pizza besteld, welke snel klaar was. Verrassend lekker: dunne bodem, niet te zout, werkelijk heerlijk!
Minpuntje is toch wel het decor; oogt wat goedkoop. Eten krijgt geen 10, omdat de wijn wat matig was.
Monique V. Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Pizzabodem prima! De topping niet het beste maar ok. Na het eten dacht ik een kruimeltje te zien maar het sprong ineens de andere kant op. Een vlo? Toetje maar ergens anders genomen...
Dianne D. Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
In jaren niet zo'n lekkere pizza gegeten! Ik had de vegetarische pizza. Een heerlijk dunne, sappige bodem, fijne tomatensaus, verse (!) groenten, en mijn favoriet: knoflook! Vreemd genoeg kan ik mijn enthousiasme niet delen via thuisbezorgd.nl dus dan maar via deze weg. Ik ben fan!
Suikerbuikje . Meesterproever (48 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Grote pizza's, veel topping, daardoor beetje overdone. Service ok, decor idem. Beter dan gem midelde afhaalpizza zoals domino.
Ruud V. Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Veel pizzeria's gehad in Leiden en omgeving, maar zeker qua pizza sloeg dit alles. Helemaal top. Heerlijke pizza! We gaan snel weer. Entourage en service ook prima!
Nicolette Veenstra . Meesterproever (19 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Tot op heden geen betere pizza geproefd dan bij Picolino. De huiswijn smaakt uitstekend. Voorgerechten en pasta's zijn ook erg goed, allemaal heerlijk op smaak. We zijn regelmatige bezoekers en zien ook vaak een tevreden gezelschap Italianen zitten, lijkt me een goed teken. Enige minpunt is het lange wachten op het hoofdgerecht terwijl een afhaalpizza maar 20 minuten kost wanneer het dan ook druk is.