Piccola Roma

• Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten 8
decor 7
service 5
Het zat goed vol toen we kwamen, ook 2 groepen, daardoor heel erg rumoerig. We begonnen met pizzabroodjes met heerlijke kruidenboter. Daarna nam mijn partner de pizza del Re. Ik had de pizza con frutta. Deze kwam met ook belegd met aardbei en mango wat niet op de kaart stond. Ik ben zelf geen liefhebber van mango dus dat schoof ik aan de kant. Toen de serveerster kwam vragen of alles naar wens was, gaf ik dit aan. Waarop ze zei, dat staat gewoon op de kaart. ( ?). Je kan ook reageren met vervelend of iets dergelijks. Dit was geen klantvriendelijke reactie. Als dessert had mijn partner een coupe en ik nam 3 bolletjes ijs naar keuze in een hoorntje. Het waren flinke bollen. Jammer dat de rekening niet klopte en er een dessertprijs werd gerekend ipv het hoorntje ijs. Gezien eerdere discussie/reactie met bediening geen zin om dit weer aan te geven, dus zonder fooi uiteindelijk weggegaan. Jammer. Het eten is prima maar de bediening valt te verbeteren.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met de familie heerlijk wezen eten hier. Zelf had ik een tropicale pizza. Verrasende ingrediënten, maar heerlijke smaak.
Pizza heerlijk en niet te vet. Sommige hadden de pasta, deze was vilgens hun ook heerlijk.
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Sinds tijden niet zo'n heerlijke pizza gegeten! Wij zijn al tijden op zoek naar een goede pizzeria en hebben hem nu gevonden! Goede bodem belegd met lekkere mozzarella kaas en alle ingrediënten heerlijk vers (champignons, paprika, knoflook, pepers, ui) iets wat je niet vaak meer treft. En ook goed belegd, niet teveel maar zeker niet te weinig. Leuk restaurant om te zitten en wat wij ook een enorme plus vinden is dat je nadien niet helemaal naar pizza ruikt. Personeel vriendelijk. Hier komen wij zeker weer terug!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Piccola Roma is voor zover ik weet de meest populaire pizzeria in Beilen. Dit keer waren wij er op vaderdag - een drukke zondag avond dus - en hadden we gemengde ervaringen.

ETEN
De pizza's bij Piccola Roma zijn vrijwel altijd van erg goede kwaliteit. Wij rijden geregeld uit Hoogeveen naar Beilen om van hun lekkere pizza's te smullen. Ik had dit keer nummer 60: Pizza Bandito. Deze was in een woord fantastisch. Mijn tafelgenoten nemen standaard nummer 59, Pizza Paesana. Dat is ook een heerlijke pizza. Een van mijn tafelgenoten had een mindere ervaring, en daarom ook geen 8 maar een 7. Daarover hier onder meer.

SERVICE
Mijn vader had op Vaderdag als extra ingrediënt paprika op zijn pizza besteld. Deze zijn waarschijnlijk eerst vergeten en na het bakken van de pizza rauw op de pizza gegooid waardoor de rauwe paprika sterk overheerste. Hij baalde daar echt van. De balans was weg en dat hebben we aangegeven. Een blonde jongedame met hart voor de zaak heeft die klacht heel serieus genomen en heel snel een passende oplossing aangedragen. Zij nam het zo serieus dat ik wel kan zeggen dat ze wat mij betreft de avond gered heeft. Grote complimenten voor haar en zij heeft voor mij met 5 minuten werk het verschil gemaakt tussen een 6 en een 8 op het onderdeel service. We moesten namelijk door de drukte wel erg lang wachten op ons eten.

DECOR
Het decor is gewoon goed. Hout en schilderingen zorgen voor een sfeervolle inrichting waar je iemand mee naartoe kunt nemen. Een net, schoon Italiaans restaurantje met vandaag veel zitplaatsen. We zaten niet heel ruim maar Vaderdag is ook een ongewone dag en daar moet je dan ook een beetje doorheen prikken. Vandaar een ruime voldoende - een 7.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
We begonnen met een heerlijk pizzabroodje met kruidenboter gevolgd door een pizza hawai en een pizza Del Re. Op de hawai mocht nog extra zonder meerprijs banaan. Beide pizza's waren rijkelijk belegd, heerlijke bodem die zich makkelijk liet snijden. De toetjes vielen tegen, vermoeden rees dat dit kant en klare ingekochte toetjes waren ipv zelf gemaakt. Bij een Italiaan verwacht je toch echt wel zelfgemaakt Italiaans ijs, maar helaas. Bediening was zeer jong en jammer dat we geen vast iemand voor ons tafeltje hadden maar iedereen voorbij hebben zien komen. Bestelde drankjes waren vergeten waardoor we er weer om moesten vragen terwijl we al een behoorlijk tijdje droog stonden. Ook de rekening was niet correct. Dit zijn van die minpuntjes die niet nodig zijn.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Omdat we na een wandeling van 27 kilometer niet wisten hoe laat we bij het restaurant zouden arriveren, hadden we gereserveerd tussen 17.30 en 18.30 uur. Gezien de te verwachte drukte in het restaurant, vonden wij het zeer sympathiek dat ze onze reservering accepteerden. Dit was in ieder geval een pre. We kwamen ruim op tijd aan, onze tafel heeft niet lang leeg gestaan.
Het eten was heerlijk en royale porties. Mijn favoriete gerecht; pasta met olijfolie en knoflook stond op de kaart bij de voorgerechten, maar werd op mijn verzoek als hoofdgerecht geserveerd.
Een minpunt was, dat de serveersters erg veel haast hadden. We waren amper klaar met eten of de borden werden al weggehaald. We hadden te kennen gegeven, even te willen wachten met het nagerecht. Kort daarna werd ons opnieuw gevraagd of we nog iets wilden gebruiken. Jammer, hierdoor liep het restaurant twee nagerechten mis.
EBBBV .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Op donderdagavond zat het helemaal vol. Gezellige drukte, gezellig personeel. Als voorgerecht diverse vis; heerlijk. De pizza Roberto was lekker maar de paling te nadrukkelijk aanwezig (vet). De verrassing van de kok (Tagliatella met Gorgonzola) was heerlijk. Wel een grote portie maar het restant werd keurig ingepakt door de zeer attente serveerster.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
We komen vaak in deze pizzeria; altijd een gezellige informele sfeer. Vriendelijk bediening en heerlijke pizza's. Als je persoonlijke wensen hebt, bijvoorbeeld een lekkere dunne Italiaanse pizza bodem dan kan dat. De kok komt altijd even alle tafel langs om een praatje te maken.
Uitstekende prijs/prestatie verhouding.
Ton44444 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
Gezellig Italiaans restaurant in het centrum van Beilen. Heerlijke goed geprijsde pizza's, maar ook de vleesgerechten zijn uitstekend. De inrichting is wat oubollig, dus maar gewoon naar je bord kijken.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Gezellig klein restaurant met vriendelijke doch weinig observerende bediening.
Een goed gevulde pizza met prima bodem gegeten, daarbij een tegenvallende (te warme) rode huis wijn.
toch komen we zeker terug voor de heerlijke pizza.