Piccola Italia

Hollandsch Diep 2 2904 ER Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Piccola Italia

• : Als gast van Piccola Italia kunt u kosteloos parkeren evenals gratis gebruikmaken van de overdekte parkeergarage van Winkelcentrum de Terp.

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Zondag 17:00–22:00 uur

(Uitgezonderd feestdagen)

*Uiteraard kunnen wij in overleg bij besloten feesten of partijen aangepaste openingstijden hanteren.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Piccola Italia

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vriendelijk restaurant met (h)eerlijke gerchten. Op donderdag vrij weinig gasten, jammer want dit restaurant met zijn uitstraling en kwaliteit verdient beter (meer gasten die zullen genieten van de authentieke Italiaanse smaken.
Paula C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Een vrolijke en echte Italiaanse restaurant in Capelle aan den IJSSEL.
Verse producten en lekkere gerechten.
Een aanrader!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
zoals altijd erg lekker eten en vriendelijke en attente bediening. een van de betere Italiaanse restaurants in omgeving Rotterdam
Marie-Louise E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening, eten heerlijk, vooral toetje tartufo limoncello een aanrader! Waren er al een kerr eerder en komen zeker terug!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Aardige, gastvrije bediening. Heerlijk eten. Mooi restaurant.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Onze favoriet op dit moment. Overheerlijke kalfsoesters en visgerechten!
Don H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker eten, alleen het vlees van de Carpaccio was matig. Alle andere gerechten waren prima en de hoeveelheden waren precies goed. De muziek was op zich goed, alleen om de 20 minuten werd hetzelfde nummer gedraaid en dat vonden we storend. Verder is de sfeer prima.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hebben voortreffelijk gegeten. Gaan we zeker nog een keer herhalen.
Heny L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Gastvrije onvangst, leuke inrichting en goede bediening. Voldoende keuze en kwaliteit. Lekker gegeten met 7 personen die unaniem zeer tevreden waren.Wij komen hier beslist terug!
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
afgelopen Koningsdag hier op een laat tijdstip gestopt om een drankje te doen, wat resulteerde in een gezellig hapje met lekker bruschetta, smeersels, kleine pizza en spaghetti. Goed eten, heerlijke wijn, vriendelijke bediening en goede latte machiatto..
Zeker een zaak waar we terugkomen.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We werden welkom geheten toen we twijfelden of we wel naar binnen konden met onze stoffige kluskleding. Fijne en snelle bediening. Warm voorgerecht met aubergine was heerlijk en ruim voldoende voor met zijn tweeën. Kregen zonder daarom te vragen borden en bestek voor twee. Vegetarische lasagne was iets te machtig door teveel kaas, vond k persoonlijk. 20% korting is altijd fijn.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Nette zaak, Eten was goed, niet super maar goed. netjes ontvangen en bediend, toch als echte italië liefhebbers is het net niet voor ons.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Erg lekker gegeten, echt een aanrader. Vriendelijk personeel.
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Superlekker gegeten en hele aardige bediening. Kom hier zeker nog een keer terug!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wederom met veel genoegen bij Piccola Italia een avond doorgebracht. Prima prijs/kwaliteit in een prettige, sfeervol restaurant waar “de klant (lees: gast) nog koning is.” Zeer vriendelijke bediening/gastvrouw die hun horeca-vak verstaan waar menig restaurant een lesje vakbekwaamheid en servicegerichtheid van kan leren.
(Dan moet men wel de moeite nemen om hier te gaan eten en goed observeren hoe hier horeca bedreven wordt!)
john B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten.
Mike W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Inrichting is netjes, ze maken gebruik van goede verse ingrediënten. Jammer dat de pizza-bodems erg dik en taai zijn. Persoonlijk houden wij daar niet zo van.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zeer lekker gegeten en personeel is heel vriendelijk/warm!
john B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Smaakvol gegeten. Keuken brengt passie in gerechten.
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, voor een veel lagere totaalprijs dan verwacht. Prachtig restaurant met vriendelijke en snelle bediening. Aanrader!!