Piccola Italia

Hollandsch Diep 2 2904 ER Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Piccola Italia

• : Als gast van Piccola Italia kunt u kosteloos parkeren evenals gratis gebruikmaken van de overdekte parkeergarage van Winkelcentrum de Terp.

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m Zondag 17:00–22:00 uur

(Uitgezonderd feestdagen)

*Uiteraard kunnen wij in overleg bij besloten feesten of partijen aangepaste openingstijden hanteren.

Jouw recensie over het restaurant Piccola Italia

Michael B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Zoals gewoonlijk weer een heerlijke pasta gegeten. Top.
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heel goed gegeten en de bediening was erg vriendelijk!
Hester D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Zeer net ogend restaurant. Bediening is goed en vriendelijk. De locatie zelf is minder aantrekkelijk.

Eten zeer goed en smaakvol.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Op 1e kerstdag hier een 4-gangen diner gegeten. Het eten en de bediening was goed. Totdat we aan het toetje zaten en er een ontzettende penetrante chloorlucht de zaak binnen dreef. Een bedienend lid die we aanspraken zei dat ze ging kijken wat er aan de hand was en kwam vervolgens terug met de mededeling dat ze in de keuken aan het schoonmaken waren. Dit is een open keuken waarbij iedere simpele ziel kan bedenken dat dit voor de gasten niet prettig is als je van een lekker bord eten aan het genieten bent. Wij kregen totaal geen excuses aangeboden en zijn uiteindelijk meteen vertrokken, Dit bezoek is zeker niet voor herhaling vatbaar.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten, modern ingericht met uiterst vriendelijk bediening.
Dit Italiaans restaurant verdiend meer klanten.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Kerstdiners 2018 2 menu’s. Vis en vlees. Voorgerecht plakjes boterhammen worst plakje vis. Tussengerecht Taglatelli, brrr. Hoofdgerecht te gare ossenhaas met stevige sauce waardoor je vlees niet meer proeft. Visgerecht met sinaasappelsauce. Wie heeft dat verzonnen. Je proeft geen enkele vis meer. Ronduit smerig. Het toetje was heerlijk vooral het mangoijs. De wijn was super. Een dikke 1
Corné N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Al een aantal malen was ik voorbij dit restaurant gelopen en omdat het er zo goed uit zag wilde ik er graag is een hapje eten. Samen met een vriend een avond geprikt en hier gegeten. De aankomst was vriendelijk maar wel gehaast. Naast nog meer tafeltjes was er een grote groep aanwezig wat vermoedelijk een oorzaak was dat wij er geen goed gevoel aan over hebben gehouden. De bediening rende heen en weer en de wachttijd voor ons voorgerecht en hoofdgerecht was extreem lang. Tussendoor voorzien van drank is dan een pré maar dat werd ook nagelaten. Toen we een keuze maakte uit ons nagerecht vroeg de bediende of we er direct een kopje koffie bij wilde, ik gaf aan dat we dat liever later deden. Binnen twee minuten kwam ons nagerecht, wat me enorm verbaasde. Dus het kan wel, maar ook weer niet, kwam dit uit de koelkast? Toen ons nagerecht klaar was werd direct gevraagd; 'wilt u dan nu een bakje koffie?'. Moesten we weg? Daarnaast was het eten prima maar de prijs is echt veel te hoog voor wat je krijgt.
Divera V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Eten prima! Maar we zijn na het hoofdmenu weggegaan we moesten verschrikkelijk lang wachten..erg jammer.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Goede eten, mooie sfeer & goede service . Een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
wederom gegeten bij Piccola Italia. ontvangst en bediening altijd zeer vriendelijk en het eten is gewoon erg goed
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima restaurant. Niet goedkoop maar goede prijs / kwaliteitsverhouding. Lekkere gerechten en goede bediening.
Heerlijke wijnen. Je mag er ook een paar proeven als je dat vraagt. Als je geen grote eter bent, vraag dan gerust om een kleine portie. Geen sterrenrestaurant maar gewoon erg goed dus.
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Altijd heerlijk!
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Eén minpuntje: de messen zijn erg bot waardoor je echt op je pizza zit te zagen. Verder een prima restaurant.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel lekker gegeten, tamelijk grote porties, maar wat over was konden we meenemen. Vriendelijke bediening. Ambiance vonden wij een beetje ongezellig bij binnenkomst, t was groot en er zaten niet veel mensen, maar t eten en de bediening maakte dat goed.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Perfect
J. O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gisteren hebben wij heerlijk gedineerd. Het restaurant is mooi ingericht en er heerst een gezellige sfeer. De bediening was uiterst vriendelijk en correct. Vooraf hadden wij heerlijke, mooi opgemaakte carpaccio van tonijn en een vitello tonato.
Als hoofdgerecht hadden wij voor de gegrilde kreeft gekozen. Deze werden vers uit het aquarium gehaald. Ze werden geserveerd met een heerlijke saus (met stukjes kreeft erin) groente, aardappeltjes en spaghetti. Als nagerecht tiramisu gekozen. Deze was zelfgemaakt en smaakte voortreffelijk. Alle gerechten van het voor- hoofd- en nagerecht waren met zorg bereid. Wij gaan hier zeker vaker dineren.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Mooie entourage.
Verder schoon en netjes.
Lieve bediening ook.
Lekker gegeten.
Grote porties, voor ons persoonlijk iets te veel, maar het eten was goed en lekker.
Zeker aan te raden.
Marnix B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Fijne ontvangst en zeer vriendelijke bediening! Eten is perfect bereid en wordt in hele grote porties opgediend. Kortom eten dat je graag mee naar huis neemt! Tot een volgende keer!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Service is vriendelijk maar kan iets atentter. Ambiance is sfeervol.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer attent personeel, speelde snel en goed in op wensen en vragen.
Erg lekker menu vd chef (los vd kaart). Prima wijn.