Piccola Italia

Kleiweg 30 3051 GR Rotterdam Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Piccola Italia

Dagelijks 17:00–21:25 uur

Jouw recensie over het restaurant Piccola Italia

Linda M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij zeiden we houden van vlees, verras ons maar met een voor- en hoofdgerecht en dat is prima uitgepakt, vinden wel dat t misschien leuk is als er ook 2 persoonstafeltjes zijn, er zijn alleen tafels voor 4 personen, maar er gaan er zeker nog een keer eten.
Déan S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De uitmuntende reacties snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. De zaak is netjes maar heeft niet echt een Italiaanse sfeer. Personeel is heel vriendelijk, maar wij hebben wel lang zonder drankjes gezeten. Het eten is prima maar er zijn zeker betere Italianen. Wij hadden lasagne en panzerotto welke prima waren maar met teveel room en kaas (ik weet dat dat er door zou zitten maar de hoeveelheid paste niet bij de verwachting en overheerste bv de tomaat in de lasagne). Smaken waren eveneens vlak en het was behoorlijk machtig waardoor ik blij was dat we het bij een hoofdgerecht hebben gelaten. Ik vond het prima maar niet meer dan dat en we hebben een ontzettend gezellige avond gehad.
Joop N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima eten en zeer vriendelijke attente bediening
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijke spaghetti met zeevruchten gegeten!
Charella S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super lekker gezellig gegeten!!!
Bert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Geen poespas maar gewoon goed bereid met goede ingredienten en niet duur.
Soraya B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het eten was heerlijk. De ruimte tussen de stoelenstrand de tafel achter ons is wat krap. Maar de bediening en het eten maken dit ruimschoots goed.
Thorne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima bediening, personeel wil graag stapje extra zetten. Prima wijn ook in huis. Je kunt hier netjes Italiaans eten, het is niet een doorsnee pizzaria.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
P/K 8
Voor de 2e keer hier gegeten. Nu een groepje van 8 man meegenomen.
De hele zaak was leeg (zondagavond) onbegrijpelijk.
Voor niet te veel krijg je een heleboel: aanrader Ossehaaspuntje in truffelroomsaus met je eigen keuze van pasta voor € 13,50 en je eet je buik vol. lekker wijntje erbij en klaar is kees
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Altijd een genoegen om pizza's te laten bezorgen of op de kleiweg zelf te gaan eten bij Piccolo Italia. Fijne knapperige dunne bodem, veel groente op de vegetariana (voor de veggie onder ons) en lieve mensen
LaurensW .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ik heb vanavond 2 pizza's afgehaald voor 24 euro omdat mijn vriendin en ik trek hadden in een 'echte pizza'. Het is lang geleden dat wij zulke slechte pizza's hebben gegeten. Het vet droop er vanaf, een overweldige lading kaas en een veel te dikke bodem. Alsof je op een hap deeg zit te kauwen. Een echte afrader dus als het om pizza's gaat. Dit mag zich volgens ons geen Italiaan noemen.
T P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Na een dagje Amsterdam toch maar de trein genomen en bij de buurt-Italiaan gegeten.
Zoals we gewend zijn was het weer erg lekker. Simpel lasagne en spaghetti met ossenhaas en truffel, een lekker glaasje rose erbij op het terras.
Vriendelijke bediening, wat wil je nog meer.
Rosalinde V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima buurt Italiaan in Hilligersberg. Maar ook best de moeite om uit de iets wijdere omtrek te komen. De prijs-kwaliteit verhouding is keurig. De gegrilde ossenhaas is heerlijk klaargemaakt (zeker als je hem besteld: zoals de chef denkt dat hij het beste tot zijn recht komt) en niet te weinig, maar twee flinke stukken. Heerlijke groentes erbij. Ook de ossenhaas met pepersaus was een succes! We zijn best heel kritisch en pepersaus werd zelden zo lekker gevonden. Heerlijk ook hoe de keuken lekker met verse kruiden werkt. De kindermaaltijd is best groot voor een klein kindje met ook een goed stuk vlees, dat mag misschien iets minder voor iets minder geld. Het decor is niet erg bijzonder, maar de tafels zijn wel gedekt met een kleedje en ook de witte huiswijn is absoluut een aanrader (voor kritische wijndrinkers als wij). We komen zeker terug.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Goede buurt Italiaan in Hillegesberg.

Vooraf een Vitello Tonato. Prima vlees, dito saus en mooi opgemaakt. Tafelgenoot vond de hoeveelheid saus iets te gortig. Pasta ossenhaas truffel bijzonder lekker maar erg machtig. Pizza heerlijk. Dessert en wijn in orde.

Prettige, uiterst vriendelijke en behulpzame bediening.

Decor prima, fijne stoelen. Jammer dat de afhalers door het restaurant moeten.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Wij zijn hier vorige week wezen eten mede omdat ik op iens zoveel tienen zag staan. Dit zijn ze absoluut niet waard. Voor een tien, moet je toch wel subliem zijn naar mijn mening. Het decor is matig, netjes maar je ziet niet dat je bij een italiaan zit te eten. Het heeft totaal geen sfeer. Ieder ander restaurant zou hier zo ook in kunnen. Het is basic van sfeer. Toen wij binnenkwamen en dit zag ik ze ook bij de personen die na ons binnenkwamen moesten ze eerst de tafel schoonmaken. Terwijl andere tafels gedekt waren?? Die zijn tijdens ons verblijf ook niet bezet geweest. Waarom zet je mensen dan aan een vuile tafel neer. Wij moesten erg lang wachten op ons drankje, terwijl anderen die later binnen kwamen eerder hun drankje en de kaart kregen. Toen wij er wat van zeiden, kwam er een klein excuusje uit. De tafel werd nit verder gedekt, zodat ik maar het bestek van de tafel achter mij heb genomen. Wij hadden een mandje brood vooraf en daarna een pizza Versuvius. De pizza was erg matig. Dikke randen aan de pizza en ik heb zeker betere pizza's geproefd, maar je wilt toch ook een ander restaurant proberen. Op de rekening moesten wij ook erg lang wachten. De tafel voor ons kreeg de rekening met een pot pepermuntjes en lollies. Niet dat ik daar op zit te wachten maar het is raar bij de ene tafel wel en de ander niet. Ook viel ons de kwaliteit/prijs op dat deze zaak erg duur is m.n. de voorgerechten, ook de pizza's zijn erg aan de prijs. Misschien denken de eigenaren in deze buurt naast Hillegersberg kunnen we iets meer rekenen. Jammer
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heerlijk gegeten.
We hadden geen zin in de hele avond tafelen en hier voor gekozen, dat was een goede keuze!
Best wel grote porties en zeer betaalbaar.
We zaten wel wat koud vlak bij de buitendeur (gordijn ophangen?)
Komen zeker terug
Janina W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gisteren hebben we heerlijk met z'n tweeën gegeten bij Piccola Italia aan de Kleiweg. Als voorgerecht hadden we antipasto misto met mini ciabatta broodjes en kruidenboter. Daarna bestelden we beiden de Filetto e Tartufo met tagliatelle. In een woord verrukkelijk, zeer smaakvolle ossenhaas met truffel en parmezaanse kaas. Wel een heel groot bord, echt te veel, ook al was het superlekker. Gelukkig konden we wat overbleef meenemen naar huis, daar hebben we net nog heerlijk van gegeten.
De bediening was zeer vriendelijk en attent, werden we helemaal vrolijk van.
Decor was nog gezellige kerstsfeer, smaakvol ingericht restaurant.
We komen zeker nog eens terug om de andere gerechten te proeven!
HelenaVdc10 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wij werden meer dan hartelijk ontvangen in deze verborgen parel.
De bediening was hartelijk, oprecht en zeer correct.
Het eten was subliem en heerlijk authentiek.
De pasta met truffel en ossenhaas is een echte aanrader.
Het is lang geleden dat ik nog zo'n lekkere pasta heb gegeten.
Wij komen hier zeker terug!!
levensgenietster77 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Door vrienden geattendeerd om hier pizza te gaan eten, en ja! De pizza's zijn heerlijk.
Bediening vriendelijk, hier kom ik vaker terug om ook alle andere gerechten te proberen.
Cde M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Beste pasta van Rotterdam. Pizza's goed, pasta's meesterlijk. De pasta met truffel en ossenhaas; heerlijk. Service; vriendelijk. De stoelen staan wat te dicht op elkaar