Piccola Italia

Dagelijks 17:00–21:25 uur

Jouw recensie over het restaurant Piccola Italia

Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Aardige bediening, goede gerechten. Echt een aanrader.
Cathrien B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben erg lekker gegeten en het eten kwam best snel. We hadden via iens gereserveerd en kregen 20% korting. Ik was het zelf weer vergeten en de bediening in eerste instantie ook. Na afrekening kwamen ze daar zelf ook achter en kregen we alsnog onze korting. Het was binnen behoorlijk warm maar toen ze de ramen open deden, was het prima. Een aanrader voor als je zin hebt in een lekkere pizza of pasta.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heerlijk Italiaans eten met verse producten. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Was erg warm gisteren. De rode wijn was daardoor te warm. De flessen even in de koeling zetten zou dan wel helpen.
Zehra V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Nieuwe ontdekking voor ons! Leuk rustig Italiaans restaurant in het Kleiwegkwartier. Prima gerechten op de kaart: pizza's, pasta's en traditionele Italiaanse gerechten. De pizza's waren rijkelijk belegd: zalm en gedroogd rundvlees. Echter naar mijn smaak iets te flauw van smaak en iets te droog. Bediening gevraagd om een flesje balsamicoazijn en kreeg keurig een mandje met olijfolie en balsamico. Dit was perfect om de pizza op te maken. Tevens de gevulde ravioli met kaas en spinazie viel erg in de smaak. Na de pizza werd geen dessert aangeboden en het duurde erg lang voordat wij opnieuw de aandacht konden trekken. Maar dit was het enige minpunt. Mijn tiramisu als dessert was zalig (romig, vol van smaak en met een goede bol vanilleijs ernaast) en ook het dessert van mijn tafelgenoot (citroensorbetijs met een vulling van limoncello) was verrukkellijk. Wij komen hier nog eens terug,
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Grote porties maar wel erg lekker. De hoeveelheid mag minder
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Met de 20% kortingsactie weer eens gegeten in ons favoriete Italiaanse restaurant. Knusse familiezaak. Personeel is attent. Op je bord ligt kwaliteit voor een gunstige prijs. Aanrader!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Niet echte Italiaanse sfeer. Grote porties. Vlees (lamskoteletten ) vrij koud en erg rood van binnen. Grove groentes, weinig verfijning. Personeel liet steekjes vallen, bij de rekening werd gemeld, dat er 20 % korting zou zijn, oh nee toch niet, want het was in het weekend.
ine D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Je krijgt grote porties, voorgerechten kunnen hoofdgerechten zijn, je kunt hier vooraf bij de bestelling naar vragen. Over de smaak valt te twisten.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij zeiden we houden van vlees, verras ons maar met een voor- en hoofdgerecht en dat is prima uitgepakt, vinden wel dat t misschien leuk is als er ook 2 persoonstafeltjes zijn, er zijn alleen tafels voor 4 personen, maar er gaan er zeker nog een keer eten.
Mevrouw S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De uitmuntende reacties snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. De zaak is netjes maar heeft niet echt een Italiaanse sfeer. Personeel is heel vriendelijk, maar wij hebben wel lang zonder drankjes gezeten. Het eten is prima maar er zijn zeker betere Italianen. Wij hadden lasagne en panzerotto welke prima waren maar met teveel room en kaas (ik weet dat dat er door zou zitten maar de hoeveelheid paste niet bij de verwachting en overheerste bv de tomaat in de lasagne). Smaken waren eveneens vlak en het was behoorlijk machtig waardoor ik blij was dat we het bij een hoofdgerecht hebben gelaten. Ik vond het prima maar niet meer dan dat en we hebben een ontzettend gezellige avond gehad.
Joop N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima eten en zeer vriendelijke attente bediening
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijke spaghetti met zeevruchten gegeten!
Charella S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super lekker gezellig gegeten!!!
Bert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Geen poespas maar gewoon goed bereid met goede ingredienten en niet duur.
Soraya B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het eten was heerlijk. De ruimte tussen de stoelenstrand de tafel achter ons is wat krap. Maar de bediening en het eten maken dit ruimschoots goed.
Thorne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima bediening, personeel wil graag stapje extra zetten. Prima wijn ook in huis. Je kunt hier netjes Italiaans eten, het is niet een doorsnee pizzaria.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
P/K 8
Voor de 2e keer hier gegeten. Nu een groepje van 8 man meegenomen.
De hele zaak was leeg (zondagavond) onbegrijpelijk.
Voor niet te veel krijg je een heleboel: aanrader Ossehaaspuntje in truffelroomsaus met je eigen keuze van pasta voor € 13,50 en je eet je buik vol. lekker wijntje erbij en klaar is kees
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Altijd een genoegen om pizza's te laten bezorgen of op de kleiweg zelf te gaan eten bij Piccolo Italia. Fijne knapperige dunne bodem, veel groente op de vegetariana (voor de veggie onder ons) en lieve mensen
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ik heb vanavond 2 pizza's afgehaald voor 24 euro omdat mijn vriendin en ik trek hadden in een 'echte pizza'. Het is lang geleden dat wij zulke slechte pizza's hebben gegeten. Het vet droop er vanaf, een overweldige lading kaas en een veel te dikke bodem. Alsof je op een hap deeg zit te kauwen. Een echte afrader dus als het om pizza's gaat. Dit mag zich volgens ons geen Italiaan noemen.
T P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Na een dagje Amsterdam toch maar de trein genomen en bij de buurt-Italiaan gegeten.
Zoals we gewend zijn was het weer erg lekker. Simpel lasagne en spaghetti met ossenhaas en truffel, een lekker glaasje rose erbij op het terras.
Vriendelijke bediening, wat wil je nog meer.