Piccola Italia

Utrechtsestraat 54 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Piccola Italia

The one and only...

Wat in 1983 begon als een bescheiden afhaal- en bezorgpizzeria, is inmiddels uitgegroeid tot het volwaardige (en zeer gewilde) restaurant Piccola Italia. Wat echter wel hetzelfde is gebleven, is het feit dat zij de enige échte Italiaan van IJsselstein zijn. Giuseppe en Salvatore zwaaien hier de Italiaanse scepter en dat resulteert in blije gezichten van de gasten. Hier worden je smaakpapillen gestreeld met mediterrane delicatessen en zorgt de rijke wijnkaart voor het complete plaatje!

Meer informatie over restaurant Piccola Italia

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Piccola Italia

john I.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Lekker gegeten, de pizza Etna had iets meer vlammend mogen zijn. Had meer verwacht van de pittige olijfolie waarschijnlijk. Maar het was prima te eten. Voorgerecht en dessert waren ook lekker. Beetje rumoerige omgeving maar dat kan natuurlijk iedere keer verschillen.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zoals altijd heerlijk lekker geweldig gezellig en zalig gegeten
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Aardige personeel. Lekker pizza’s. Niet duur
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Verrassing van de chef was lekker maar met kleine zitplek en vol bord was de enorme T-Bone wat lastig eten. :) Goed van smaak maar niet verrassend lekker. Erg vriendelijk personeel en gezellig restaurant.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk eten gezellig en vriendelijk personeel lekkere stoelen
Dylyan K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Leuke, attente bediening en heerlijk eten
lia K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We hebben hier lekker gegeten.
Lekkere champignons vooraf.
En dito calzone met gehakt als hoofdgerecht.
Ook de wijn was goed.
We komen graag nog eens terug.
Groet, fam. Klomp
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Het eten was niet ok, we hadden een stuk glas erin, bijna fout afgelopen = doorgeslikt. Ook het personeel was ontdaan. Jammer, maar we komen niet weer, helaas.
De tafel van Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij waren vrij laat met reserveren. Ondanks dat er in eerste instantie geen plek voor ons was werd er alles aangedaan om ons toch een plekje te geven en hadden wij een hele leuke Valentijnsavond in ons favoriete restaurant.
Ronald K.
Dit is een intiem en zeer gezellig restaurant. Het eten en de service zijn zeer goed. Een absolute aanrader!
Pauline J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekkere pizza, rijk belegd. Bodem aan de dikke kant. Typisch Italiaans is wat dunner en kariger belegd.
Personeel is een goed geoliede machine, vlot en vriendelijk.
j.a L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Wonen al bijna 8 jaar in IJsselstein, maar nog nooit bij dit restaurant gegeten, eens moest de EERSTE keer zijn. Op mijn verjaardag
26 jan, een tafeltje gereserveerd, vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten samen, lasagne en een pizza IJsselstein, een kleine kanttekening, wij hadden het leuk gevonden, als er ook een kleine attentie was geweest voor mijn verjaardag, wat je wel eens meer krijgt, bijv. een glaasje wijn van de zaak, dat was toch een minpuntje, verder niets dan lof. Goede vriendelijke bediening en eten top.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooi plekje in de serre. Vriendelijk en enthousiaste bediening. En het eten .... een smaak sensatie. Een echte aanrader.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Dankzij de Italiaanse gastvrijheid en het heerlijke eten, zoals altijd bij Picola Italia weer een fijne gezellige avond gehad. Molte grazie e presto!
gerard S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Echt top restaurant! Goed eten vlotte en goede bediening.
De tafel van M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Piccola Italia is een erg goed Italiaans restaurant.
Erg smakelijke kaart met voldoende keuze.
Onze persoonlijke favorieten de antipasti, gemengde bruschetta en crostini plank, het Kalfsvlees en tot slot de tiramisu met een dubbele espresso...Heerlijk!
Alle gerechten worden mooi opgediend, vanuit de overzichtelijke open keuken.
wij bezoeken dit restaurant nu ongeveer zes a zeven jaar, ik denk 1X per twee maanden ofzo. Het is ons eigenlijk nooit tegengevallen, al is het een keer voorgekomen dat er iets te veel zout was gebruikt.
Bediening is erg vriendelijk en beschrijven de gerechten prima, mocht je daar behoefte aan hebben.
Het restaurant is gezellig ingericht op een lichtelijk moderne wijze met authentieke accenten uit het verleden.
Al met al een perfect restaurant voor de liefhebber van echt goed Italiaans eten zonder nonsens.
Ook voor een goede smakelijke pizza kan je hier terecht.
zeker een aanrader.
Ton G.
Heerlijk eten in een leuk restaurant met vriendelijk personeel en waar de kleinkinderen het ook goed hebben uitgehouden.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Piccola, de pizza's zijn echt fantastisch! Ook fijne en leuke bediening. Echt een aanrader!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving en goede bediening. Dat de producten van de plaatselijke leveranciers komen maakt het nog aantrekkelijker.. hiermee ondersteun je gelijk de plaatselijke ondernemers die het onderscheidt maakt in ons gezellige stadje IJsselstein. Beslist een aanrader als je lekker Italiaans wil eten!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eten was erg lekker. In mijn geval Calzone. Bodem perfect niet vochtige bodem, goed gehakt en vers. Pizza’s zien er prima uit, goed belegd.
julia C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel fijn italiaans restaurant. Prettige bij de tijdse inrichting, hartelijke ontvangst en eten smaakte heel goed.
Pizza's waren aan de forse kant, wellicht keuze ook in wat kleinere pizza. Beslist goed om weer eens langs te gaan.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017