Piccola Italia

Utrechtsestraat 54 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Piccola Italia

The one and only...

Wat in 1983 begon als een bescheiden afhaal- en bezorgpizzeria, is inmiddels uitgegroeid tot het volwaardige (en zeer gewilde) restaurant Piccola Italia. Wat echter wel hetzelfde is gebleven, is het feit dat zij de enige échte Italiaan van IJsselstein zijn. Giuseppe en Salvatore zwaaien hier de Italiaanse scepter en dat resulteert in blije gezichten van de gasten. Hier worden je smaakpapillen gestreeld met mediterrane delicatessen en zorgt de rijke wijnkaart voor het complete plaatje!

Meer informatie over restaurant Piccola Italia

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Piccola Italia

julia C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel fijn italiaans restaurant. Prettige bij de tijdse inrichting, hartelijke ontvangst en eten smaakte heel goed.
Pizza's waren aan de forse kant, wellicht keuze ook in wat kleinere pizza. Beslist goed om weer eens langs te gaan.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima pizza
Els K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een leuke avond. Gastvrij ontvangen. Het was erg druk. De bediening was snel, adequaat en vriendelijk. Het tempo mocht zelfs iets lager en dat kon ook. De gerechten waren heerlijk. Goede zachte vis en de gegrilde kip was zeer mals. Een lekkere wijn maakte het geheel goed af. Tot slot een heerlijke limoncello van het huis. Geweldig.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten en zeer leuk restaurant met goede bediening. Door de drukte wat langere wachttijden en kwamen niet alle gerechten tegelijk.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een gezellige entourage. Lekker gegeten, vriendelijk persoon.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
een heerlijk plekje met een fijne bediening ... zoals in veel restaurants wordt niet gevraagd wanneer je het eten wilt ... en dan staat het er al terwijl je nog met je aperitief bezig bent ... niet heel fijn ... maar het restaurant is helemaal ok ... en de bediening prima ... en zorgzaam ...
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en super gastvrije bediening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De pasta van onze kleinzoon was erg gekruid terwijl in mijn calzone weinig tot geen Italiaanse kruiden werden geproefd. Laat de knoflookolie minder aanwezig zijn of zet deze op tafel en geef meer smaak door herkenbare Italiaanse kruiden.
Erwin C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij waren hier vanavond met de volleybalclub. Wat een voortreffelijk restaurant. Goede ontvangst en uitleg over de gerechten. Personeel heeft tijd voor een praatje en is snel. Aanrader zijn de koude voorgerechten, zoals mozzarella, ham en tomaatjes (voor meerdere personen). Warm voorgerecht was de champignons met knoflook. Echt genieten. Verder is de calzone prima qua vulling. Persoonlijk mag er van mij meer tomatenpuree, waardoor het iets minder machtig wordt. Als afsluiter een prima cappuccino. Graag kom ik hier nog terug.
Obed B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Pasta al dente, sausje mag iets meer smaak. Quattro formaggi was heerlijk. Pizza topping goed, bodem mag iets dunner. Prijs Ok.
Elske W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle bediening. Bediening mag iets persoonlijker. Het restaurant is door de felle kleuren, sfeervol ingericht.
bve .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Mijn vrouw houdt van (echte) pizza's, ik wat minder.
Bij dit "niet alleen pizza's restaurant " ontzettend lekker gesmuld van de kabeljauw en ravioli met een twist w.o. asperges.
Goede carpaccio vooraf en een heerlijk glas wijn Pinot Grigio Luisa uitgekozen van de leuke wijnkaart. En tot slot bij de koffie ;sodemieter
wat een super grappa's. Ondanks de drukte heeft de bediening ons
voldoende aandacht en gezelligheid bezorgd.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het was erg lekker eten en gezellig. Prima ontvangst en bediening!
sharona P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prijs ligt te hoog voor een pizza.
Sere achterin veelte heet.
1 van ons had een pizza met oa het ingrediënt olijven en lagen er wel geteld 3 op.
Uitstraling restaurant gezellig en schoon
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Met een groep vrienden lekker gegeten! De bediening was snel terwijl het hele restaurant gevuld was op de vrijdagavond.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Al een paar keer gegeten naar tevredenheid. Dit keer geen pizza maar de specialiteit vd chef en gegrilde kip besteld. Dat viel tegen, het smaakte vlak. Niet bijzonder. Daarnaast zaten we in de serre wat zeer gehorig is. Je zit niet rustig. Dus, in het vervolg: pizza bestellen (die is namelijk perfect) en niet meer in de serre zitten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima pizza's met verse ingrediënten, groot restaurant, maar wij zaten in de serre, dus voelde kleinschalig. Pizza's waren goed, snelle bediening.
John M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige ingericht restaurant. Heerlik in een nisje met vrienden kunnen bijpraten. Bedankt voor de correcte bedie6 en adviezen.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Vaste plek voor ons, lunchen er zeer geregeld; bediening altijd zeer vriendelijk en behulpzaam; het eten is van goede smaak, ruim voldoende, goed warm en zeker niet duur. De pizza Quatro Stagioni is uitmuntend .
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke bediening, geven je alle tijd om iets uit te kiezen. Ik zeg: aanrader!!