Piccola Bottega

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kai H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Wat een verwennerij en wat een service!
De eigenaar heeft hart voor zijn producten en dat merk je door zijn kennis tot in de details!
Het eten maakt hij zelf en is super vers.
Wij hebben lams vlees gegeten en pasta. Beide waren heerlijk en de dessert was werkelijk een traktatie! Ik weet de naam niet maar het leek op tiramisu, maar had ook een koekje er op!
JanNikkie .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
In één woord: "Bilissimo- Gran Comida"!!!!
Wat heerlijk dat dit in Uithoorn bestaat, heerlijke schotels besteld, super vers en fantastisch van smaak heerlijk voor bij het wijn-uurtje met vrienden.
Ook aparte geschenken te koop waar je iemand mee kan verrassen.
Wij komen graag bij Piccola Bottega en gaan in de toekomst zeker nog diversen gerechten bestellen.
Hele vriendelijke mensen die hart hebben voor wat ze maken en verkopen dat zie je én dat proef je.
A presto / Hasta luego......................
Wagt .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Even op de fiets naar italie, een lekker hapje halen ? Ja dat kan sinds 'kort' in uithoorn.
Wat een leuke zaak is dit. Een ruime keuze uit dagschotels en allerlei lekkernijen uit Italië en Spanje.
Wat aten wij ? Natuurlijk vers Spaans brood met huisgemaakte pesto en heerlijke vleeswaren; een soort Spaanse ham met peper. Verder lekkere grote olijven. Daarna een gevuld aubergine met groente, vegetarisch genieten. Vervolgens een hartige taart met kaas en groente. Natuurlijk een pasta; een uitvoering met stoofvlees, lekker ! Als Desert het recept van oma; een soort tiramisu maar dan anders zegmaar lekkerder.Thuis aangekomen een cd tje met Italiaanse muziek opgezet, lekker wijntje uitgezocht, flesje water met bubbels.
Niet zeuren, genieten !
Claudio I.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Ik ben langs geweest bij Piccola Bottega.
Heerlijk gegeten Lekker Pidaza met rucula Parmaham en lekker provolone.
Lekker italiaanse bier gedronken en ik heb mijn boodschappen gedaan.
Vriendelijke service en goede producten uit Italia.
Ik kom snel terug!
SimRos .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Leuke delicatessenwinkeltje met heerlijke wijnen, Italiaans schepijs en verse olijfolie en de heerlijkste (en betaalbare!) hapjes. Ook (afhaal) pizza's en andere gerechten. Zeer vriendelijke en goede service. Echt een aanrader!
E B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Italiaanse hapjes en drankjes, voor bij de borrel of als lunch of diner. Elke dag wat anders en het is altijd lekker. Wil je liever zelf koken dan kan je de ingrediënten bij ze kopen, ze verkopen ook de wijn of de prosecco. Vriendelijke service gerichte mensen, en producten voor een eerlijke prijs.