Picco Bello

• Mastercard , Pin
  • Af te huren
Gertjan.v.d.meij .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
De beste ( echte italiaanse ) pizza's in Bussum en omstreken ! veel beter dan die rommel van domino's , new york of al die andere ketens
Anthonyoosterlaag .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Gezellig restaurant/pizzeria in hartje bussum. Makkelijk bereikbaar en goed parkeren. Eten smaakte GEWELDIG en authentiek voor een goedkope prijs. Echt een aanrader! Pasta carbonara en spareribs zijn bijzonder goed! Ook de pizza margherita smaakte op en top italiaans. Kom hier zeker vaker!
Funwithron .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
geweldige pizza en snelle bezorging! De niuuwe eigenaar heeft zichtbaar hart voor de zaak . Ik ga sowieso vaker bestellen bij Picco Bello
Vedranø D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Weinig bijzonders helaas, Pizza's zijn gewoon van standaard kwaliteit en blinken nergens uit. Wel te eten dus maar niet iets waar je naar uitkijkt of speciaal voor terug komt.