Picco Bello Dwingeloo

Heuvelenweg 2 7991 CK Dwingeloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Picco Bello Dwingeloo

Mark R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
We wilden eenvoudig eten. We hadden beter voor een pizza kunnen gaan, want onze pasta's vielen echt tegen. Ik had penne met gerookte zalm en groenten en verse tomaat. Die laatste heb ik niet gevonden en de tomatensaus was niet smakelijk. De groenten die erin zaten, zoals de broccoli, waren stuk gekookt. De salade was zonder enige dressing en bevatte te weinig sla en te veel rauwe ui. Er kon geen wijn geschonken worden, want Picco Bello heeft geen licentie. De stoelen op het terras zijn goed. Maar de parasols zijn zo opgesteld, dat in de vroeg avond maar twee tafels in de schaduw staan en de zon was fel en het was erg warm. We mochten zelf een schaduwplek creëren. De jonge serveerster was te onervaren. Zonder toetje of koffie weg dus. Jammer.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Tijdens de Samenloop voor Hoop bij deze pizzeria gegeten. Lekker in de zon. Er wordt geen alcohol geschonken. Beetje tegenvaller. Uitgebreide kaart. De kids wilden een Kapsalon. Wordt geserveerd met aardappelpartjes. Goed bereid. De pizza's hebben een te dikke bodem. Redelijk eten voor redelijke prijs.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Een lekkere pizza en calzone op.
Ze hebben ontzettend veel keuze en de gerechten zijn niet duur. Het eten wordt snel geserveerd. De bediening is vriendelijk.
Het is niet een echt restaurant, maar meer een plek waar je even snel iets lekkers kunt eten. Het is absoluut ook geen snackbar!
Prima plek.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Een recensie als aanmoediging dan maar. Een op het eerste gezicht gewone pizzeria in het verder niet zo internationaal-culinaire Dwingeloo. Maar met heus GEWELDIGE pizza's voor een hele goede prijs. De grote domper vanavond: Bediening die je niemand aandoet. Het meisje had totaal geen ervaring, nam geen initiatief en liet zelfs de schattige katten van de buren op de tafels lopen en van de restjes op de borden eten. Gatsie! Bovendien anderhalf uur op onze twee pizza's gewacht. En zo druk was het echt niet. Succes Picco Bello, you can! Maar er moet nog wel even wat gebeuren.