Pibia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pibia

Tunguska .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Inmiddels twee keer bij Pibia gegeten. Vriendelijke bediening. Pizza's zijn heel erg lekker, en ook de desserts zijn aan te raden. Het restaurant is ruim opgezet: dit zorgt voor overzicht, maar je mist hierdoor een intieme sfeer. Hier zou het restaurant wat aandacht aan kunnen besteden.
Ik raad het restaurant zeker aan voor mensen die in Apeldoorn voor een schappelijke prijs lekkere pizza's willen eten.
Julian B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
De pizza’s bij Pibia zijn uitstekend en van mooi formaat. Echter valt er nog veel te verbeteren in de service, helaas! Lang wachten op drankjes en matige service haalt het cijfer omlaag..
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Voorgerecht en hoofdgerecht voor nog geen 12,00 per persoon excl drinken
Voor minder dan 50 euro hebben we hier met zn vieren gegeten en gedronken
En t was allemaal super lekker
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs
Ziet er gezellig uit en leuke vlotte bediening
Zeker in de weekenden is reserveren aan te raden
andriesibeek .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De pizza's zijn heel lekker, maar ook andere gerechten zijn zeker niet te versmaden. E.e.a. geserveerd met een goed glas wijn. De inrichting is heel gezellig. Ondanks de grootte van het restaurant, lijkt het niet kolossaal, er zijn leuke hoekjes gecreëerd. De bediening was heel vlot en ook de pizza's lieten niet lang op zich wachten.
een aanrader!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten. Mooie hip interieur, we konden kiezen uit buiten of binnen. Vriendelijk ontvangen , bestelling kwam vlot door. Lekkere pizza, flink formaat en goed belegd. Kindermenu met schnitzel viel ook in de smaak. Goed gegeten voor een schappelijke prijs.
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij Pibia eet je gewoon goede pizza's niets meer, niets minder.
Voor onze ongeduldige kinderen kwam het eten gelukkig erg snel. Wel jammer dat de ham ook gewoon 'ham' was, niet lekkere parmaham oid.

De bediening is onpersoonlijk: we hebben 3 verschillende personen aan tafel gehad, dus het voelt een beetje alsof de klant als product wordt gezien. De eigenaresse (denk ik) loop in gewone kleding, wat mijns inziens niet echt bij een goede uitstraling past.
Komen we hier terug? Vast wel. Het eten is goed, en als Pibia regelmatig recensies controleert komen ze het commentaar over de bediening vaker tegen. Misschien wordt het wel beter.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Pizza, zoals pizza bedoeld is. Heet en knapperig, lekkere combinaties.
Daarnaast heerlijke huisgemaakte tiramisu en panna cotta.
Ik rij hier graag voor om.
Anmar1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We eten hier regelmatig.
Lekker eten voor een betaalbare prijs. Grote pizza's en zoveel keuze! Ik kan hier elke dag wel eten en telkens een lekker pizza bestellen.....
Grote zaal oogt inderdaad niet zo intiem, maar is niet overdreven vol gezet met tafels, dat het een echte vreetschuur wordt. De binnentuin leuk alternatief, wel reserveren vantevoren.
Service is wisselend, ene keer goed, andere keer hebben de vnl. meiden van de bediening het zo druk, dat ze je niet zien, andere keer prima en snel drankjes.
N 8.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Met een groep zijn wij toevalligerwijs terecht gekomen bij deze Italiaan. Daarbij gekozen voor pizza en pasta welke verrassend smakelijk waren. De pizza’s waren heerlijk (zowel bodem als beleg). De prijs-kwaliteitverhouding was daarbij ook goed te noemen. De bediening was vriendelijk maar zou iets alerter mogen. Sfeer en inrichting oogt wat massaal en wat minder gezellig. Wij komen zeker weer eens terug.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Eindelijk een heerlijke pizzeria in Apeldoorn
We wonen al geruime tijd niet meer in Apeldoorn dus we waren erg blij verrast met deze pizzeria
hij zit er al weer vier jaar begrepen we.
Eten heerlijk pizza, pasta, vleesgerechten met heerlijke spagetti olio aglio en lekkere salade
T was allemaal erg lekker.
Bediening heel vriendelijk en gezellig
Ellen1000 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Hele vlotte en vriendelijke bediening. Ijs erg lekker (romig vanille ijs en heerlijke tartufo). Lasagna smaakte te vlak. Spaghetti met spek lekker. Waarom niet lekker brood erbij serveren zoals bij een Italiaan gebruikelijk? Ruimte geeft een beetje 'zaalgevoel' mag intiemer
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Niet een heel gezellig restaurant maar wel erg lekker eten. Het is geen duur restaurant maar de kwaliteit is er prima! Vooral de pizza's en pasta's zijn erg lekker.
NathanVeenstra .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ristorante Pibia in Apeldoorn is een mooi restaurant met uitstekend Italiaans eten. Helaas laat de bediening op drukke momenten nogal te wensen over. Op de drukke zaterdagavond dat we hier waren, moesten we herhaaldelijk om drankjes vragen en duurde het daarna nog lang voor we ze kregen. Het lijkt erop alsof er niet voldoende bezetting is of men de verkeerde prioriteiten stelt. Wat weer afdoet aan de kwaliteit van de rest. Ambiance en keuken zijn namelijk prima, daar hoort echter bediening bij die minstens net zo goed is.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk gegeten in de binnentuin. Konden nog een fijne tafel buiten krijgen. Goede bediening, nette uitleg bij vragen, drankjes en voorafje werden vlot geserveerd. De pizza's waren heerlijk en royaal belegd met verse ingredienten.
Gewoon goed eten met vlotte service.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Heerlijk gegeten, de pizzas waren lekker dun en knapperig. Ook de pasta's waren goed.
We waren met kleine kinderen, jammer dat ze geen kleurplaatje ofzo hadden of een klein speelhoek. Wel hadden we een invalide toilet lekker ruim en kun je de baby verschonen.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Afgelopen zondag met zijn vieren bij Pibia wezen eten. Het was er gezellig druk! Toch werden we heel snel en netjes geholpen. De spaghetti di mare was heerlijk; veel saus en vis. De pizza was prima, wel erg nat in het midden. Toetjes zijn niet heel bijzonder en er is maar weinig keus, jammer.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Sophie055 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Afgelopen week hebben we erg lekker gegeten bij Pibia! De sfeer was vanaf binnenkomst al erg goed. De bediening is erg vriendelijk, en ook het decor ziet er warm en gezellig uit. Vooraf hadden we alleen een mandje brood met kruidenboter besteld, maar we kregen gelukkig geen karige hoeveelheid. Ook toen we om nog wat extra brood vroegen, omdat het ons goed smaakte, werd dit direct gebracht. De bediening was erg attent en snel.
De pizza was echt lekker en origineel: parmaham, rucola, pijnpoompitjes, verse tomaat en parmezaanse kaas. Echt een aanrader! Ook de pasta carbonara van mijn vriend smaakte goed. We hebben allebei nog een tiramisu als desert genomen, die werkelijk verrukkelijk was! Al met al een erg leuke en ontspannen avond. De prijs kwaliteit verhouding is top: niet duur en toch heerlijk eten. We komen snel weer!
Auke B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Heerlijke grote en betaalbare pizza's! Erg druk vandaag op hemelvaartsdag maar toch hielden ze alles onder controle. En waar krijgen kinderen nog een gratis karaf water. Alleen beetje jammer dat je 100 pizza's verkoopt maar niks met kip of shoarma oid. Wel heerlijke parmaham trouwens.