Pibia

Grutstraat 14 7001 BX Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pibia

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Prima pizza, hardwerkend vriendelijk personeel, binnen lekker Italiaans rommelig. Veel bewondering voor de pizzabakker, die zich voortreffelijk staande hield in alle drukte!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Lekkere pizza gegeten bij Pibia. We (2 volw+2 kids) werden netjes ontvangen. Drankjes kwamen snel. De pizza's ook. Ik had pizza met o.a. asperges. Het waren er wel 3...en ook nog uit een potje, terwijl het seizoen is. Was een beetje jammer. Verder was mijn pizza lekker. Bij mijn partner was het ook goed, alleen beetje veel vocht van de groenten op de pizza. Maar voor een donderdagavondhap met kids, die overigens goed gegeten hebben, was het goed. De bediening zou wat meer aandacht mogen schenken aan de service (2e x rondje drinken vragen en wat sneller met de rekening) en de inrichting zou wat Italiaanser mogen, maar al met al zou ik er nog wel een keer voor een pizzaatje naar binnen gaan!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
In de herfstvakantie met z' 2en bij Pibia gegeten.
Eerste indruk is ok. Gezellig druk.
Bediening is vriendelijk maar erg gehaast.
De Pizza's waren heerlijk!
Na de pizza allebei de zelf gemaakte tiramisu besteld.
Wat een teleurstelling! De tiramisu wordt geserveerd in een vierkant, 13 in een dozijn glazen yoghurtschaaltje. Maar als de smaak goed is... Maar dat is dus niet zo! Smakeloos, geen koffie en likeur, klontjes mascarpone in vanillevla, jammer hoor.
Daarna nog geprobeerd koffie te bestellen, dit is niet gelukt, geen aandacht voor de klanten.

Bij het afrekenen (zelf naar de bar gelopen) aangegeven dat de tiramisu niet lekker was. Zonder problemen werden beiden van de rekening gehaald. De mevrouw gaf nog wel aan dat er 2 koks zijn die dit maken, maar dat ze dit " spul" zelf nooit eet.
Tijdens de hele avond werd de muziek veelvuldig gewisseld, halverwege nummers onderbroken, hard zacht,...

Jammer hoor na de heerlijke pizza's ( 8+) en de gezellige sfeer van het restaurant zelf, toch geen hoge score. Miz is dit vrij eenvoudig behoorlijk te verbeteren.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
De heerlijkste pizza's van de Achterhoek !
Super vriendelijke en vlotte bediening.
Gezellig decor.
Hier komen wij al 30 jaar !
Loek57 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Pibia ligt aan een straat die een aaneenschakeling van restaurants is. Daardoor was het met mooi weer op het terras onder de zonwering gezellig kijken naar de drukte op straat. Wij gebruikten een mandje stokbrood met kruidenboter, en ieder een pizza. De kruidenboter was voldoende om al het brood ruim te besmeren maar smaakte nogal crèmig. Wel lekker pittig van de knoflook. Toen we net twee broodjes op hadden kwamen de pizza's al. Wij, als vakantiegangers alle tijd, hadden liever even rustig de broodjes opgegeten, maar gezien de toch wel lage prijzen die gerekend worden moeten deze tafeltjes waarschijnlijk liefst een paar keer peer avond gevuld worden, dus we moesten een beetje door. Mijn pizza met ham, champignons, artisjokken, asperge en ui was niet een topper. Alles was over elkaar heen gegooid afgedekt met veel ui. Hierdoor was geen smaak meer herkenbaar. Die smaak was bovendien erg flauw. De pizza van tafelgenote met zalm, tonijn en paling was redelijk gevuld en lekker. Zetten we alles af tegen de prijs dan hebben we onze buik goed gevuld voor weinig geld, maar jammer dat er niet wat zorgvuldiger met de ingrediënten is omgegaan, dat zou al verbetering hebben gegeven.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Op een maandagavond hier gegeten. De minestrone soep was zeer matig en is gewoon een Hollands 'waterig' groentesoepje dat amper gevuld is. Brood met kruidenboter zag er niet aantrekkelijk uit vanwege het smoezelige mandje. De bodems van de pizza waren goed; luchtig en knapperig. Ingrediënten op de pizza waren niet alle vers en de pizza's hadden een vlakke smaak (amper gebruik gemaakt van kruiden & olijfolie). Een goed pizza mes ontbrak. De bediening kwam niet erg gastvrij over en was een beetje kortaf. De ruimte kwam verder een beetje vervallen en rommelig over. Wel is de Italiaanse achtergrondmuziek gepast. Het restaurant is het meest geschikt voor gezinnen met een beperkt budget en die geen hoge eisen hebben aan de kwaliteit van het eten en de inrichting. Een vernieuwing van het het restaurant is nodig.