Piazza

Meer informatie over restaurant Piazza

7,2
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Klein restaurant met vriendelijke bediening. Kaart niet heel,groot maar echt voor liefhebbers van Italiaanse pasta's en pizza. De bruschetta vooraf rijkelijk voorzien van tomaten, mooie starter. Lasagne in meerder uitvoeringen.
Witte en rode wijn (abruzzo) goede begeleiders. Gehele dag geopend dus eigenlijk om elk moment binnen vallen. Lunchkaart ziet er ook goed uit. Even napraten met de kok op het terras na afloop als afsluiter. Relaxen, zoals de Italianen zeggen aan tafel bestaat geen tijd.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was verrassend goed. Verse producten, ruime porties en lekker gekruid. We moesten wel vrij lang wachten omdat het vol zat, maar het heerlijke eten maakte dat helemaal goed. Voor een prima prijs krijg je heerlijk eten; echt een aanrader!
Joost1923 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij hebben hier al 7 keer gegeten, makkelijk, dichtbij en niet duur, het maakt gelukkig niet uit of je met een actie voucher komt of gewoon van de kaart bestelt, porties en kwaliteit blijven hetzelfde.
Bediening is attent en vriendelijk!
Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Piazza is een heel klein restaurant. Wij aten er met de socialdeal waardoor we voor €9.90 drie gangen konden nuttigen. Als voorgerecht kozen we beide de zalm bruschetta en deze viel erg in de smaak. Als hoofdgerecht allebei een pizza: de pizza's zijn heel groot en heel lekker, maar moeilijk te snijden. Het toetje viel helaas erg tegen.. Ik bestelde een chocolade soufflé, maar kreeg een soort chocolade muffin waar weinig smaak aan zat met een paar toefjes slagroom.

De sfeer vind ik moeilijk te beoordelen.. Het is op zich wel gezellig ingericht, maar doordat het zo klein is en er dus maar weinig mensen zitten kan je horen wat iedereen in het restaurant tegen elkaar zegt. Bediening was vriendelijk. Af en toe een klein communicatieprobleem doordat de serveerster wat moeite had met de Nederlandse taal, maar uiteindelijk kom je er wel uit.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
In het begin duurde het een beetje lang. Maar door een extra personeelslid kwam het helemaal goed. Fantastische bruchetta, lekkere pizza's en wat een verleiding een zalig toetje. De zaak ziet er fris en vrolijk uit, de akoestiek verdient nog wat aandacht. Weer een goed en fijn adres erbij!
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Voor de tweede keer bij Piazza gegeten en opnieuw een prettige ervaring. De kaart compact maar wat erop staat is goed op smaak. Als hoofdgerechten een perfecte pizza en heerlijke pasta. De huiswijn een ietwat zoete, eenvoudige maar niet onsmakelijke Primitivo. De opmaak van de gerechten laat hier en daar wat te wensen over, evenals de vriendelijke, maar ietwat onbeholpen bediening, desalniettemin geen echte minpunten. Het dessert viel me wat tegen, (te) veel slagroom en erg zoet, beetje te. Desalniettemin, op basis van de overige gerechten, zeker geen slechte keuze in het centrum van Nieuwegein.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het eten was heerlijk, maar de service zéér slecht. Personeel keek ons amper aan en kwam niet enthousiast over. Daarnaast werd er tussendoor niet gevraagd of ons drinken kon worden aangevuld en konden we niet tegelijk eten, omdat de chef een deel van ons eten vergeten was.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij komen hier altijd met veel plezier eten. De keuken is kundig en het eten van prima kwaliteit. Recentelijk is de kaart veranderd en focussen ze zich meer op (goede) pasta's en pizza's; mijns inziens een goede zaak. Tweede Kerstdag hier vervolgens gegeten: Het voorgerechtje (bruschetta met zalm) was erg smaakvol en lekker. Voor de kleine een heerlijke spaghetti Bolognese, en zelf hadden wij varkenshaas met een heerlijke saus en lamskoteletjes. Een mooie keuze uit verschillende wijnen en een leuke, Italiaanse inrichting die erg authentiek aanvoelt maken het af.
Geremore .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Je gaat hier niet voor de gezelligheid eten. Het interieur van de kleine locatie is schamel en sfeerloos. Maar ook voor lekker eten zijn er betere bestemmingen. Kan een andere recensie onderschrijven: "De carpaccio was koud zelfs bijna bevroren". Het enige wat nog een beetje meeviel was de huiswijn. Hoewel het op tafel wel even moest afkoelen voordat het te drinken was.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ik lees allemaal lovende recensies. Helaas hebben wij het niet getroffen. De carpaccio was koud zelfs bijna bevroren, mijn spaghetti carbonara was tegen het zure aan een de bacon zo goed als zwart en keihard. De spaghetti bolognese van mijn partner was waterig en smakeloos. De gastvrouw praatte wel tegen ons maar keek ons niet aan en was alles behalve vrolijk. Wij gaan hier in elk geval nooit meer eten. En indien er bijna nooit iemand zit (de bewuste zondag wij en een tafeltje ) zijn we niet de enigste. .
Hidde B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Dit is een aanwinst voor Nieuwegein. Gister voor de tweede keer heerlijk bij Piazza gegeten. Er wordt in dit restaurant echt met passie gekookt. De carpaccio, bruschetta, lasagna en linguine met gamba's waren heerlijk. Verse ingrediënten en aandacht voor de opmaak. Prijs is redelijk. Wij komen zeker terug!
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Het aantal restaurants in het centrum van Nieuwegein groeit en dat is in dit geval zeker geen slechte zaak. Piazza is een klein Italiaans restaurant, maar geen cliché: hier geen standaard schilderijtjes of plastic druiven, maar een strakke, moderne inrichting. Een uiterst vriendelijke, vrolijke gastvrouw en dito chef serveren smakelijk Italiaans eten tegen een schappelijke prijs. En nog kindvriendelijk ook. Voor herhaling vatbaar dus.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Ontzettend lekker gegeten. Vaker Italiaanse bollen gegeten maar deze waren TOP! Leuke inrichting, echt Italiaans, gezellig, sfeervol, schoon.
Aardig en correct personeel.
Kom ik zeker vaker naar terug.
Een aanrader.
Website zou heel fijn zijn als dat komt.
Ze hebben in ieder geval wel alvast facebook.
Mirs .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Heerlijk gegeten op een leuk plekje met top service.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Een website zou zeker een meerwaarde hebben maar desondanks wordt de zaak al heel aardig gevonden.