Piazza Italia

Korte Kerkstraat 46 5664 HH Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Piazza Italia

Brabants Italië

Iedereen die een woordje Italiaans spreekt zal zich bij Piazza Italia op zijn plek voelen. De vriendelijkste Italiaanse familie ontvangt je met beide armen en voor je het weet zit je na een buik vol en prachtige wijnen te wachten op een afsluitende zelfgemaakte limoncello.

Meer informatie over restaurant Piazza Italia

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Piazza Italia

Simone S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
ik kom regelmatig in dit restaurant, of met mijn kids of met vrienden, of ik haal gewoon af, dat kan daar ook, het is altijd gezellig daar, super vriendelijk personeel en geweldige eigenaars en uiteraard kok, heerlijk kan je daar eten, en lekker hapje aan tafel een heerlijke bruchetta,voor mij een dikke 10
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Matig. Eten stond al geruime tijd klaar onder de lamp. Alles uitgedroogd. Nieuwe pasta. Omdat de vorige niet meer was te eten. Geen italiaanse smaak en uitstraling. Niet voor herhaling vatbaar. Moeten eens 100 m verder gaan kijken bij italiaans restaurant Sicilia hoe het zou moeten zíjn .
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op 25-11-2016 voor de 2e keer gegeten in dit leuke restaurant. Het 1e bezoek had ons nieuwsgierig gemaakt. Na binnenkomst hapjes van het huis op tafel. Nette bediening. Goed voorgerecht met uiteenlopende smaken. Was antipasta Italia. Vervolgens een heerlijk hoofdgerecht van Zalm met garnaaltjes in een overheerlijke roomsaus. Daarbij een lekkere pasta. Opmaak borden prima. Aan de chef een compliment uitgedeeld. Wij gaan zeker terug. kwalitatief prima!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Op een vrolijke Italiaanse wijze werden we hartelijk ontvangen. Direct een mooi donkere wijn op tafel en allerlei menusuggesties buiten de kaart om. We kozen voor een grote Antipasto vooraf en daarna voor ossenhaas en tournedos.
Het voorgerecht was prima. Lekkerer Vitello Tonato, waarvan we direct nog een grote portie bijbestelden. Het voorgerecht aten we zoals het in Italie is, lekker en mooi opgemaakt.
Het hoofdgerecht was goed. Lekkere spaghetti bij het vlees. Heerlijk pittig.
Tiramisu en koffie toe.
Lekker eten in het hart van Geldrop.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Er staat een hele goede kok in de keuken ik vermoed di mamma of di nonna. In ieder geval hebben we een lekkere pizza en een superieure zabaglione gegeten; een aanrader!. Andere gerechten om ons heen zagen er ook goed uit. Hartelijk is ook de ontvangst met een bruchetta van het huis.