Piazza Italia

Korte Kerkstraat 46 5664 HH Geldrop Nederland Kaart

Over restaurant Piazza Italia

Brabants Italië

Iedereen die een woordje Italiaans spreekt zal zich bij Piazza Italia op zijn plek voelen. De vriendelijkste Italiaanse familie ontvangt je met beide armen en voor je het weet zit je na een buik vol en prachtige wijnen te wachten op een afsluitende zelfgemaakte limoncello.

Meer informatie over restaurant Piazza Italia

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 14:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op 25-11-2016 voor de 2e keer gegeten in dit leuke restaurant. Het 1e bezoek had ons nieuwsgierig gemaakt. Na binnenkomst hapjes van het huis op tafel. Nette bediening. Goed voorgerecht met uiteenlopende smaken. Was antipasta Italia. Vervolgens een heerlijk hoofdgerecht van Zalm met garnaaltjes in een overheerlijke roomsaus. Daarbij een lekkere pasta. Opmaak borden prima. Aan de chef een compliment uitgedeeld. Wij gaan zeker terug. kwalitatief prima!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Op een vrolijke Italiaanse wijze werden we hartelijk ontvangen. Direct een mooi donkere wijn op tafel en allerlei menusuggesties buiten de kaart om. We kozen voor een grote Antipasto vooraf en daarna voor ossenhaas en tournedos.
Het voorgerecht was prima. Lekkerer Vitello Tonato, waarvan we direct nog een grote portie bijbestelden. Het voorgerecht aten we zoals het in Italie is, lekker en mooi opgemaakt.
Het hoofdgerecht was goed. Lekkere spaghetti bij het vlees. Heerlijk pittig.
Tiramisu en koffie toe.
Lekker eten in het hart van Geldrop.
Jan6464 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Er staat een hele goede kok in de keuken ik vermoed di mamma of di nonna. In ieder geval hebben we een lekkere pizza en een superieure zabaglione gegeten; een aanrader!. Andere gerechten om ons heen zagen er ook goed uit. Hartelijk is ook de ontvangst met een bruchetta van het huis.
AMenP .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Wij (gezin met kinderen van 8 en 10) zijn bij dit restaurant gaan eten vanwege de goede recensies. Na zeer gastvrij te zijn ontvangen, kregen we een heerlijk voorafje van het huis aangeboden. Hierna volgde het hoofdgerecht (iets wat die avond eigenlijk niet op de kaart stond, maar speciaal voor ons werd gemaakt. Super!). Ook dit was heerlijk! Wij komen zeker nog eens terug!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Wat een afknapper! Afgegaan op een paar goede recenties, zijn we hier gaan eten. Het eten is beneden alle peil. Bediening matig. Ik raad de kok aan een andere baan te zoeken. Men weet niet waar men mee bezig is. En dan ook nog de hoofdprijs vragen. Dit zou niet moeten mogen. Sluiten!
Vreemd dat bij ons geen enkele klacht bekend is gemaakt, het zou toch prettig zijn als u uw ontevredenheid gemeld had i.p.v. deze achteraf op een website bekend te maken. Nu kunnen wij er niets meer aan doen, en weten we ook geen verdere details. Natuurlijk mag een ieder een klacht uiten, echter de uiterst onvriendelijke conclusies mag u voortaan voor u houden,

vriendelijke groet,

Piazza Italia
SanneenRoy .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Vandaag voor de 2 e keer gegeten ,altijd een hapje vooraf van het huis kleine bruschetta en iets met olijventapenade, goed gevuld wijnglas als je wijn besteld, goedkope menu's wij hadden een menu grande voor 25,50€ en konden we kiezen uit een voorgerecht twv van €13.00 en een vlees vis gerecht twv van €24.00 scheelde dus enorm en kregen er ook nog koffie bij, werden geholpen door vriendelijk jong italiaans meisje, aanrader!
Diva78 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
vissoepje wederom subliem. Niet te zout en niet gebonden. jammie. mooie stukjes vis en garnalen erin,
wit slobberwijntje in de warmte ook prima. Pasta met zalm van het dagmenu was giga mooi op smaak, beetje romig alleen veel te veel. Bediening was door een onzeker jong meisje. Deed haar best maar door gebrek aan ervaring minder. Terras mag schoner.
4901 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Geweldig lekker eten. Wij hebben ossenhaas met pepersaus gegeten en kalfsvlees op Calabrese wijze: smaakten geweldig. Prima bijgerechten: groenten, frites en spaghetti. Olijfjes en brood vooraf gekregen. Prima huiswijn. Zeer attente ober. Beslist een aanrader om te gaan eten! Goede prijs-kwaliteit verhouding.