Over het restaurant Pianeta Terra

Sinds vijftien jaar weet Pianeta Terra overheerlijke natuurlijke en biologische ingrediënten te combineren met een vernieuwende Italiaanse keuken, wat een zeer bijzondere eetervaring oplevert. En nu zet Pianeta Terra opnieuw een stap in de richting van een eetervaring die wordt gekenmerkt door pure versheid.

Met trots introduceert Pianeta Terra de nieuwe benadering van koken door nog meer in harmonie met de cyclus van Moeder Aarde te blijven: wanneer is welk ingrediënt op zijn best? De creativiteit en aandacht voor het pure zal zich nog nadrukkelijker uiten in het verlangen alleen te koken met de meest verse producten: de producten van het seizoen.

Er wordt wekelijks een nieuw menu gepresenteerd, waarin het motto "eten wat vers is" zal worden weerspiegeld. Hoe? Door te koken met kraakverse ingrediënten die op dat moment van het jaar op hun best zijn, en met speciale aandacht voor biologisch vlees, groenten en verantwoorde vis. In combinatie met de kookkunst, het dagelijks vers gebakken brood en de dagelijkse versgemaakte pasta zorgt voor een onvergetelijke eetsensatie bij Pianeta Terra.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pianeta Terra

Maandag t/m zaterdag 18:00 - 22:30
Zondag gesloten

Sluitingstijd

Ons restaurant is gesloten op 31 juli t/m 16 augustus ivm vakantie.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Pianeta Terra

Jorrit M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Heel erg lekker gegeten. Als wij het konden bepalen een ster waarig!
femme F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gisteren hier gegeten en voor het 4-gangen verrassing menu gegaan. Geweldige ervaring, prachtige en lekkere gerechten en uiteraard net zo lekker gedronken. Fijne wijnkaart met aparte pareltjes. Rondom onze tafel zowel lokale helden als toeristen en Italianen die weten waar ze moeten zijn. De bediening is aardig, professioneel en er heerst een relaxte atmosfeer. Kortom een aanrader voor ieder die een fijne avond wil en voor de liefhebber van de Italiaanse keuken en wijnen. Top!
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Eerst kregen we een tafel op de bovenste etage onder koud led licht. Gelukkig mochten we naar de entresol verplaatsen waar de sfeer prima was.
Vijf gangen verrassingsmenu. Eerste twee gangen waren te zout naar mijn mening, mijn vriendin vond het prima. Hoofdgerecht, kaas en dessert waren goed. Aardige bediening.
De € 25,- loyaliteitskorting van Iens was men vergeten van de rekening te halen maar werd direct gecorrigeerd. Toch vervelend om te moeten leuren.
LynnvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Vorige week heerlijk gegeten hier. Het menu is niet super uitgebreid maar soms is dat ook wel fijn want dan ga je niet zo twijfelen. De wijn is ook heel lekker en het personeel wist er ook veel over te vertellen. Vooral de ravioli met schapenmelk ricotta, artisjokken en daslook was heel erg lekker!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fantastisch gegeten met fijne Italiaanse gerant die volop uitleg geeft en je het echt naar de zin wil maken. 5 gangen verrassingsmenu prima aangepast aan onze wensen. Uitstekende bijpassende wijnen per glas aanbevolen. Topper!
Marlies E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Je proeft dat hier met aandacht wordt gekookt: elk gerecht van de (minimale) menukaart veroorzaakt een smaakexplosie in je mond. Goede combinaties, eerlijke producten. In één woord heerlijk! Ook het wijnaanbod is prima. Alleen het simpele karamel-gembertoetje viel wat tegen, qua smaak en vorm. Je voelt je hier te gast. Het interieur is basic (maar wel met wit tafellinnen) en de stoelen noden niet uit om er lang op te zitten. Wat ons betreft zou de achtergrondmuziek in het toch wel wat rumoerige tentje achterwege mogen blijven. Maar we komen zeker terug.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goeie wijnen en fijne service.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voortreffelijk eten en uitstekende wijnen. Bijzonder vriendelijke service. Een absolute aanrader.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Mooi restaurant met een goede sfeer. Geweldige service en heerlijk eten! Je krijgt hier waar voor je geld
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Op basis van de goede recensies op Iens hebben we dit Italiaanse restaurant gekozen. Op zich een vriendelijke Nederlandse bediening die tegen je in het Italiaans begint te poekelen om de indruk te wekken dat het een echt Italiaans restaurant is. Een niet heel bijzondere menukaart terwijl de Italiaanse keuken zoveel te bieden heeft. De bereidingen waren, evenals de menukaart, van zeer matige kwaliteit. De inspiratie is ver te zoeken.
marjan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
de plaats van onze tafel op het bovenste verdiep was niet erg gunstig. samen met het personeel hadden we het wel erg warm. voor het overige niets dan lof. De bediening was "persoonlijk" , uw staf geeft zeer goed contact (niet alleen in de advies sfeer) en neemt voor uw gasten de tijd. We voelden ons er goed bij.
Zeker voor herhaling vatbaar
Harald L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima sfeer, vriendelijke bediening en prima eten maar niet zo bijzonder als de ratings doen vermoeden en er ging wel het een en ander mis in de bediening.
Harme V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Bijzonder lekker met bijzondere wijnen. In een woord geweldig. Vaker geweest, maar blijft verrassend.
Micheline V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Koud in het restaurant. Aardige bediening. Na de 2 eerste gerechten duurde het ruim een half uur voor het vervolg. Door het lange wachten was de fles wijn door de ober al leeggeschreven.
Dear Micheline,
thanks for sharing your experience at Pianeta Terra. I'm very sorry you felt the temperature was not warm enough for you (you could anyway have mentioned it so we could have taken action).
Anyway, to be fair, you forgot to mention that you thoroughly enjoyed the food (as you and your companion clearly stated at each course) and that , because you waited 15 minutes too long for your pasta dish, you were offered and gladly accepted two extra glasses of the same wine you were drinking (from a new bottle which I've opened at the table) from the house (value 15€). I hope anyway to be able to welcome you again for a warm dinner at Pianeta Terra.
Kind regards
Raul Mini
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg lekker gegeten met prachtige bijpassende wijnen in een zeer prettige sfeer! Plek om zeker terug te komen.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, mooie ambiance.
Mats L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vi kan varmt rekommendera restaurangen.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Originele en zeer smaakvolle gerechten. Veel aandacht voor details. Gezellige sfeer en prettige bediening.
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heel fijne sfeer en persoonlijke bediening. Het eten is bijzonder goed en bijzonder. Smaken die goed gecombineerd worden en verse producten. Een uitgebreide wijn kaart met oranje wijn (!). Als je goed uit eten wilt of voor een speciale gelegenheid is dit een goede plek.
Rudolf R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Uitstekend gegeten bij een bijzondere gelegenheid. Prachtige gerechten, volgens de kaart alle met eerlijke ingrediënten. Vriendelijke en correcte bediening. Mooi bijpassend wijnarrangement. Niet echt goedkoop, maar gezien het gebodene wel de prijs meer dan waard. We komen hier zeker nog eens terug!