Phuket Thais Restaurant

Schokkerweg 35 2583 BH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Phuket Thais Restaurant

Stukje Thailand in Scheveningen!

In de haven van Scheveningen zit een klein stukje Thailand verborgen. Het unieke en sfeervolle restaurant Phuket is een bijzondere ervaring. Laat je verwonderen door het interieur en de Thaise muziek. Met een gevarieerd menu en een aparte wijnkaart is dit een mooie combinatie voor een fijne avond!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Phuket Thais Restaurant

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag

famBrochard .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Twee jaar geleden hier heerlijk gegeten, dus onze verwachtingen waren weer hoog gespannen. Maar wat een deceptie! Ontvangst was bijzonder vriendelijk. Maar het duurde heel lang voordat we onze drankjes kregen en nog langer voor het voorgerecht. De soep was veel te zuur en echt niet lekker! De ossenhaas taai en niet meer te herkennen als zijnde ossenhaas. Gelukkig was het een belachelijk klein portie. En ja, ik heb het opgegeten want ik had behoorlijk honger gekregen van het lange wachten. Toen kwamen de hoofdgerechtjes. Wederom piepkleine porties! Ook deze vielen heel erg tegen. De jasmijnrijst was niet te eten! Dit ook kenbaar gemaakt bij de bediening maar werd alleen weinig mee gedaan. Ach die meisjes kunnen er ook weinig aan doen. Wij komen in ieder geval nooit meer bij Phuket!!!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
\afgelopen zaterdag geweest in heropende restaurant. Echt heerlijk gegeten. met nieuwe concept van niet alleen thais, maar ook japans, vietnamees en chinezen invloeden zalige gerechten. De chefkok kwam aan tafel en had duidelijk plezier en passie voor zijn vak.
Terheijden .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een dikke 10! Zo blij dat we weer eens gegaan zijn! Wat is t smullen hier! En nog streedd! Voor iedereen die van Thais houdt in Den Haag..... hier moet je naartoe! Mmmmmmmmmmmm
Steven W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Kerstavond , geweest zowel de voorgerechten als hoofdgerechten van uitstekend niveau, heerlijke Meursault bij gedronken. Zeer vriendelijke en prettige bediening. Wij komen hier graag weer terug.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Dit blijft ons familie restaurant. We gaan hier voor alle familie gelegenheden. Laatst ook weer lekked gegeten. Kipsate zo lekeer. De pindasaus maakt het helemaal af. Garnalen in pittige saus met wokgroenten is ook zoo lekker met gebakken rijst. De vis was ook lekker. Als toetje ijs. Blijft lekker. We zullen hier blijven komen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een verschrikkelijk restaurant, eten uit frituur veel te veel smaakmakers de soep vooraf uit het phuketmenu was echt vreselijk, hebben het teruggestuurd. Hoofdgerecht was buiten de gebakken rijst echt niet te eten en hebben alles laten staan. Het dessert maar overgeslagen, bij het afrekenen was de bediening erg ondbeschoft, behalve het ned. meisje. Als je clienten weglopen en je zeer agressief wordt benaderd dat het aan ons ligt,lijkt ons dit niet erg klantvriendelijk. Hebben gewoon afgerekend en KOMEN HIER NOOIT MEER
Lúcia B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteravond een heerlijke avond in restaurant Phuket gehad, en ik ben zo enthousiast dat ik graag mijn ervaring wil delen..!
Het was heerlijk weer, dus mijn partner had een tafeltje op het terras gereserveerd zodat we konden uitkijken over de haven. We werden hartelijk ontvangen door het personeel dat mooie Aziatische jurken droeg, en al gauw hadden we een drankje op tafel staan. De entourage is chique maar toegankelijk. Het menu is zo uitgebreid dat we hebben gekozen voor een samengesteld menu genaamd "Bangkok" waarin allerlei verschillende gerechten de revue passeerden, van soepjes, tot een heerlijke beefsalade, garnalen in curry, lamsboutjes, zeebaars, te veel om op te noemen.. Wanneer je gek bent op de échte Thaise gerechten en al de kleurrijke smaken die daar bij horen is dit echt een restaurant waar je heeeeeel erg blij van wordt. De gerechten die pittig horen zijn, zijn ook écht lekker pittig (ik ving op dat de pepertjes en andere kruiden geïmporteerd worden vanuit Thailand zelf..) de gerechten zijn stuk voor stuk een explosie van smaken, echt heerlijk! Het personeel zorgde ervoor dat onze wijn op het juiste moment bijgeschonken werd, en waren superbehulpzaam en vriendelijk. Gezien het een zwoele avond was en we buiten nog lang aan het natafelen waren, hadden we niet door dat het ondertussen al heel laat was, en we al een tijd de laatste gasten waren. Dat maakte allemaal helemaal niets uit, en er werd niet gevraagd of we nog "een laatste drankje" wilden of wat dan ook omdat de bar dicht zou gaan. Al met al voelden we gewoon super welkom! Sinds begin dit jaar zijn mijn partner en ik al in bijna 40 restaurants geweest in binnen en buitenland, dus hebben genoeg vergelijkingsmateriaal opgebouwd. Dit restaurant is gewoon goed. Ik kom gauw weer!
Moosje2000 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Qua eten is dit restaurant niet meer dan redelijk maar best aan de prijzige kant. De bediening is mij net iets te amicaal, op het onverschillige af. Het decor sprak me wel aan en in vond het restaurant fijn ruim.
Andy L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
We hadden hoge verwachtingen van dit restaurant is het misschien omdat we uit Belgie met oudjaar naar hier kwamen dat ze ons zo bedrogen hebben??.
Phucket menu genomen van 59,65 per persoon (is veel geld vonden we maarja is oudjaar dus ...) starters waren ok en veel belovend maar de rest was beneden kwaliteit bv gambas met drie sauzen 1 garnaal per persoon als hoofdmenu??? en nog taai ook .....
sint jacobsvruchten waren zo gekrompen dat je ze nog amper zag liggen
Dessert overgeslagen en koffie gevraagd deze werd bij de rekening nog is extra aangerekend dus opmerking gemaakt en toen zag ik dat de fles rose ook nog is 5€ duurder aangerekend werd .
Als topppunt had hij een andere kaart waar de rose inderdaad 29 € op stond ipv 24 € maar dat was niet de kaart die we gekregen hadden toen we binnenkwamen .
Wat een ripp-off was dit jullie zien ons NOOIT meer terug .
Marja T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Uitstekend Thais gegeten. Menu Pattaya was voortreffelijk; geuren, kleuren en smaken deden ons herinneren aan leuke Thailand reis. Nette vriendelijke bediening.
Maarten E.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heerlijk eten bij Phuket, uitgebreide kaart met echt Thaise gerechten. Niet goedkoop, maar meer dan lekker. Het interieur is een tikje gedateerd, maar netjes. Uitzicht op de jachthaven, de bediening is zeer gastvrij en netjes.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ontvangst was al niet best, kanwater over de tafel. Voorgerechten zeer slecht (sate uit de frituur met satesaus), kipstukje ook uit de frituur. Hoofgerechten waren ook niet echt op smaak, drankbestelling kwam niet door, we hebben het nagerecht maar overgeslagen. Tegenvaller! Komen wij niet meer.
f.zeevaart .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vriendelijke bediening, zelf de kok kwam netjes langs tafels om te vragen om te vragen of het eten smaakte, nou dat was geweldig; smaakvol en met liefde bereid.
demanmetdehamer .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Absoluut een van de betere restaurants waar wij gegeten hebben.
Sawaddie is het eerste wat door mijn hoofd schoot bij binnenkomst.
Eigenlijk waren we nooit zo dol op Thaise cuisine maar tijdens onze vakantie's naar dit bijzondere land zijn we het meer en meer gaan waarderen.
Afijn, dit prachtige restaurant kan zich volgens ons dan ook echt Thais noemen, er hangt zoals overal in Thailand dan ook een (oude) foto van de Koning in de zaak, en de Thaise volle lach en gastvrijheid zijn rondom aanwezig,
We genieten van zalige garnalen sate, en gebakken kip in pandanbladeren als voorgerecht.
Als hoofdgerecht de zeebaars met drie smakensaus, mijn Lieve echtgenote had de ossenhaas met sesam.
Het smaakte allemaal even verrukkelijk.
Als dessert hebben we voor bolletjes ijs gekozen om af te koelen.
Je rekent hier wel een paar centen af maar dan heb je ook wel wat en het is een erg leuke lokatie.
Eigenlijk wil ik er zo snel mogelijk weer heen!
Jean-Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
We hadden als voorgerecht de Yam Nua Yang (hete salade van gegrilde biefstuk van de haas) en Yam Yai (hete salade van kipfilet en gekookt ei). Beide gerechten zagen bij het opdienen er erg mooi, fris en vers uit. De geur was ook geweldig van alle ingrediënten. Het waren inderdaad hete salades (twee pepertjes op de menukaart) maar goed te eten. Voor de gemiddelde Nederlander wellicht te heet maar wij vonden het heerlijk. De structuur van de gegrilde biefstuk was heerlijk.

Als hoofgerecht hadden we de Thod Krathiam Prig Thai Koeng (Roergebakken garnalen met zwarte peper- en knoflooksaus) en Kho Moo Yang (Gegrilde filet van varkenshaas, met pikante saus van koriander en limoen). De garnalen waren perfect gegaard en de totale smaakbeleving was goed. De knoflook had wat ons betreft iets meer mogen zijn, maar een geweldig gerecht.
De varkenshaas daarentegen viel toch wel wat tegen. Het vlees was voor varkenshaas vrij vet en te lang gegrild. Het was droog en taai (niet te verwarren met Thai) ;-).
Dat viel helaas dus erg tegen.

De locatie bij de haven is natuurlijk geweldig. Omdat het vrij leeg was (dinsdagavond en het Nederlands elftal was op TV), konden we niet boven zitten omdat ze dat gesloten hielden. Er waren maar vijf tafeltjes bezet dus ook wel logisch. Het uitzicht op de haven is leuk en gewoon gratis parkeren voor de deur. Hoe mooi kan het zijn op Scheveningen!

Het totale plaatje is dus wel een dikke voldoende, maar gezien de prijs (bijna honderd euro voor twee personen) had ik wel iets meer aandacht aan mijn hoofdgerecht verwacht. Ik weet niet of ik deze Thai nog eens ga proberen.
bries .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Locatie met prachtig uitzicht over de haven van Scheveningen, voldoende gratis parkeergelegenheid. Vriendelijk ontvangen en naar een ruime tafel begeleid welke is ingedekt met linnen, en mooie linnen servetten op de borden. Eten is prima al1 wel jammer dat er in de kaart lamsrack staat en dat je dan lamskoteletten krijgt ipv, en rare besteld maar medium gekregen, desalniettemin niets aan de zeer vriendelijke bediening doorgegeven maar gewoon opgegeten, en het was alsnog smakelijk. Al met al zeker voor herhaling vatbaar vanwege de zeer ruime keuze op de kaart.
office1 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij hadden het menu Bangkok dacht ik, 45 euro!! de soep met garnalen staat omschreven als heet, wel dat was het zeker. Next time zal ik aangeven om het minder heet te laten komen op tafel. Verder was de vis zo verschrikkelijk lekker, zelf eet ik geen vlees en heb de lamsrack om
laten ruilen voor vega, tofu, wat garnalen en groenten, heerlijk. Het dessert van fruit vond ik niet echt lekker, zo plasticachtig koel fruit. Dit hebben we hier niet echt veel in Nederland, ik vroeg ook of ze biologisch vlees of kip verkopen, milieu en diervriendelijk enz. nee dat niet. Dat is voor mij wel een punt om nog een keer wel of niet te gaan. het eten is super, niet goedkoop maar zo lekker!! de bediening top, de meneer in het wit deed zo zijn best, vriendelijk ondanks de grote drukte!! de andere mevrouw en meisje idem!! chapeua voor dit. Kunnen Nederlandse restaurants een voorbeeld aan nemen. gr. Maja Reelick
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Ik had het pattaya menu (4 gangen), wat een mooi compleet menu was. Mijn vriend en ik zijn een aantal keer in thailand geweest en we hebben hier bij Phuket helaas niet het echte Thais geproefd. Ik miste de verfijnde kruiden en typische smaken. Voor deze prijs zou het zeker beter moeten! Dus een onvoldoende voor het eten. De service was goed en vriendelijk, maar er zou wat meer aandacht voor de gasten mogen zijn.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Phuket ligt schitterend aan de Scheveningse haven. Het is een mooi restaurant met prima service. Als voorgerecht hadden we een mix van kip, garnalen, viskoekjes en saté. Ook de hoofdgerechten was een mix van ossehaas, eend, een rode curry en een complete zeebaars. De vis was perfect! De overige gerechten waren goed, maar wel wat vlak van smaak.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Niet goedkoop, maar Phuket is dan ook niet bepaald een gemiddeld Thais eethuisje. Alleen al de locatie pal aan de haven maakt het al de moeite waard. De inrichting is prachtig en het personeel ziet er ook schitterend uit. De kaart is heel gevarieerd, veel ossenhaas, grote garnalen en zeebaars. Vooraf behalve o.a. de viskoekjes en loempiaatjes ook verrukkelijke soft shell crab in een dun beslagje, echt een aanrader. Als hoofdgerecht hadden wij de zeebaars in bananenblad, de lamscarré en de gamba's met zwarte paddestoelen. Het duurde even voor de gerechten werden opgediend, maar alles wordt dan ook vers bereid. Wij komen hier zeker terug!!