Phuket Thais Restaurant

Schokkerweg 35 2583 BH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Phuket Thais Restaurant

Stukje Thailand in Scheveningen!

In de haven van Scheveningen zit een klein stukje Thailand verborgen. Het unieke en sfeervolle restaurant Phuket is een bijzondere ervaring. Laat je verwonderen door het interieur en de Thaise muziek. Met een gevarieerd menu en een aparte wijnkaart is dit een mooie combinatie voor een fijne avond!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Phuket Thais Restaurant

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag

Jouw recensie over het restaurant Phuket Thais Restaurant

I F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden gereserveerd. Ik had een mooie tafel verwacht netals vroeger. We kregen een tafel boven. Totaal sfeerloos. Niet gezellig. Kale tafels met placemats. Ik vind de nieuwe inrichting niet mooi, wel modern en fris, maar niet gezellig (geen tafelkleed, geen bloem op tafel, geen mooi licht). Voor de rest was het eten goed en de bediening correct.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten smaakt erg goed. Je krijgt nu helaas minder voor dezelfde prijs dan voorheen ( voor de verbouwing). Mooie inrichting/ terras.
k S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Na de restyling van het interieur is niet te merken dat het hier om een Thais/Aziatisch restaurant gaat. Ik mis de persoonlijkheid en warmte in bijvoorbeeld de tafelaankleding. Maar absoluut héérlijk gegeten!
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Na een dagje strand met de familie lekker gegeten. Leuk uitzicht over de haven en mooie inrichting met comfortabele stoelen. Aardige bediening! Nieuw concept: Kleine porties in een 'tapas' kaart. Handig voor de kinderen en kleine eters. Daarnaast kregen we nog een oude kaart met de standaard Thaise gerechten. Alsof het nieuwe concept nog niet helemaal omarmt is... maar goed. De tempura en loempia's waren echt lekker! Pad Thai aan de zoute kant. Bolletje ijs per stuk als toetje is ook fijn! Aanrader!
B K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij komen al jaren in Phuket (ong 1x/1-2 jaar). Altijd goed en hartelijk ontvangen. Eten verzorgd en qua smaak in balans. Duidelijke aanduiding voor scherpe gerechten. Sinds kort is de zaak gerenoveerd en ziet er spic en span uit, modern zakelijk, maar (mede) door de omgeving toch nog huiselijk. Ook de kaart is vernieuwd met Oosterse tapas. We hebben nog 2x bijbesteld.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vroeger gingen we hier regelmatig eten, maar door de afnemende service en lange wachttijden zijn we een tijdje niet geweest. Inmiddels hebben ze het interieur en de kaart vernieuwd, dus hebben we ze een nieuwe kans gegeven.
Met de nieuwe kaart kan je meerdere kleine gerechtjes kiezen, erg leuk als je met zijn tweeën wilt delen en betaalbaar € 7,50 tot € 12,50 voor een gerechtje. Het eten is nog steeds zeer smaakvol en goed. We hadden o.a. ossenhaas, lamskoteletjes, zeebaars, spinazie en eendepannekoekjes. Eten werd in meerdere gangen vlot geserveerd.
We hadden een heerlijk glas rode wijn van de kaart.
De bediening mag wat vlotter en spraakzamer.
Het nieuwe interieur is stuk lichter en je hebt nog steeds mooi uitzicht over de haven.
Bruno V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Eten was cht heerlijk. Alleen de bediening was erg slecht. Niet normaal te woord gestaan, zelf een tafel uitzoeken, verschillende kaarten zonder uitleg. En na 2 uur en 15 minuten kregen we pas het hoofdgerecht.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk! Het restaurant is erg mooi geworden na de verbouwing! Leuk nieuw concept met een mooie dinerkaart. De bediening is erg vriendelijk en alles wordt op het juiste moment geserveerd. Tot de volgende keer
famBrochard .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Twee jaar geleden hier heerlijk gegeten, dus onze verwachtingen waren weer hoog gespannen. Maar wat een deceptie! Ontvangst was bijzonder vriendelijk. Maar het duurde heel lang voordat we onze drankjes kregen en nog langer voor het voorgerecht. De soep was veel te zuur en echt niet lekker! De ossenhaas taai en niet meer te herkennen als zijnde ossenhaas. Gelukkig was het een belachelijk klein portie. En ja, ik heb het opgegeten want ik had behoorlijk honger gekregen van het lange wachten. Toen kwamen de hoofdgerechtjes. Wederom piepkleine porties! Ook deze vielen heel erg tegen. De jasmijnrijst was niet te eten! Dit ook kenbaar gemaakt bij de bediening maar werd alleen weinig mee gedaan. Ach die meisjes kunnen er ook weinig aan doen. Wij komen in ieder geval nooit meer bij Phuket!!!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
\afgelopen zaterdag geweest in heropende restaurant. Echt heerlijk gegeten. met nieuwe concept van niet alleen thais, maar ook japans, vietnamees en chinezen invloeden zalige gerechten. De chefkok kwam aan tafel en had duidelijk plezier en passie voor zijn vak.
Terheijden .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een dikke 10! Zo blij dat we weer eens gegaan zijn! Wat is t smullen hier! En nog streedd! Voor iedereen die van Thais houdt in Den Haag..... hier moet je naartoe! Mmmmmmmmmmmm
Steven W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Kerstavond , geweest zowel de voorgerechten als hoofdgerechten van uitstekend niveau, heerlijke Meursault bij gedronken. Zeer vriendelijke en prettige bediening. Wij komen hier graag weer terug.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Dit blijft ons familie restaurant. We gaan hier voor alle familie gelegenheden. Laatst ook weer lekked gegeten. Kipsate zo lekeer. De pindasaus maakt het helemaal af. Garnalen in pittige saus met wokgroenten is ook zoo lekker met gebakken rijst. De vis was ook lekker. Als toetje ijs. Blijft lekker. We zullen hier blijven komen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een verschrikkelijk restaurant, eten uit frituur veel te veel smaakmakers de soep vooraf uit het phuketmenu was echt vreselijk, hebben het teruggestuurd. Hoofdgerecht was buiten de gebakken rijst echt niet te eten en hebben alles laten staan. Het dessert maar overgeslagen, bij het afrekenen was de bediening erg ondbeschoft, behalve het ned. meisje. Als je clienten weglopen en je zeer agressief wordt benaderd dat het aan ons ligt,lijkt ons dit niet erg klantvriendelijk. Hebben gewoon afgerekend en KOMEN HIER NOOIT MEER
Lúcia B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteravond een heerlijke avond in restaurant Phuket gehad, en ik ben zo enthousiast dat ik graag mijn ervaring wil delen..!
Het was heerlijk weer, dus mijn partner had een tafeltje op het terras gereserveerd zodat we konden uitkijken over de haven. We werden hartelijk ontvangen door het personeel dat mooie Aziatische jurken droeg, en al gauw hadden we een drankje op tafel staan. De entourage is chique maar toegankelijk. Het menu is zo uitgebreid dat we hebben gekozen voor een samengesteld menu genaamd "Bangkok" waarin allerlei verschillende gerechten de revue passeerden, van soepjes, tot een heerlijke beefsalade, garnalen in curry, lamsboutjes, zeebaars, te veel om op te noemen.. Wanneer je gek bent op de échte Thaise gerechten en al de kleurrijke smaken die daar bij horen is dit echt een restaurant waar je heeeeeel erg blij van wordt. De gerechten die pittig horen zijn, zijn ook écht lekker pittig (ik ving op dat de pepertjes en andere kruiden geïmporteerd worden vanuit Thailand zelf..) de gerechten zijn stuk voor stuk een explosie van smaken, echt heerlijk! Het personeel zorgde ervoor dat onze wijn op het juiste moment bijgeschonken werd, en waren superbehulpzaam en vriendelijk. Gezien het een zwoele avond was en we buiten nog lang aan het natafelen waren, hadden we niet door dat het ondertussen al heel laat was, en we al een tijd de laatste gasten waren. Dat maakte allemaal helemaal niets uit, en er werd niet gevraagd of we nog "een laatste drankje" wilden of wat dan ook omdat de bar dicht zou gaan. Al met al voelden we gewoon super welkom! Sinds begin dit jaar zijn mijn partner en ik al in bijna 40 restaurants geweest in binnen en buitenland, dus hebben genoeg vergelijkingsmateriaal opgebouwd. Dit restaurant is gewoon goed. Ik kom gauw weer!
Moosje2000 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Qua eten is dit restaurant niet meer dan redelijk maar best aan de prijzige kant. De bediening is mij net iets te amicaal, op het onverschillige af. Het decor sprak me wel aan en in vond het restaurant fijn ruim.
Andy L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
We hadden hoge verwachtingen van dit restaurant is het misschien omdat we uit Belgie met oudjaar naar hier kwamen dat ze ons zo bedrogen hebben??.
Phucket menu genomen van 59,65 per persoon (is veel geld vonden we maarja is oudjaar dus ...) starters waren ok en veel belovend maar de rest was beneden kwaliteit bv gambas met drie sauzen 1 garnaal per persoon als hoofdmenu??? en nog taai ook .....
sint jacobsvruchten waren zo gekrompen dat je ze nog amper zag liggen
Dessert overgeslagen en koffie gevraagd deze werd bij de rekening nog is extra aangerekend dus opmerking gemaakt en toen zag ik dat de fles rose ook nog is 5€ duurder aangerekend werd .
Als topppunt had hij een andere kaart waar de rose inderdaad 29 € op stond ipv 24 € maar dat was niet de kaart die we gekregen hadden toen we binnenkwamen .
Wat een ripp-off was dit jullie zien ons NOOIT meer terug .
Marja T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Uitstekend Thais gegeten. Menu Pattaya was voortreffelijk; geuren, kleuren en smaken deden ons herinneren aan leuke Thailand reis. Nette vriendelijke bediening.
Maarten E.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heerlijk eten bij Phuket, uitgebreide kaart met echt Thaise gerechten. Niet goedkoop, maar meer dan lekker. Het interieur is een tikje gedateerd, maar netjes. Uitzicht op de jachthaven, de bediening is zeer gastvrij en netjes.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ontvangst was al niet best, kanwater over de tafel. Voorgerechten zeer slecht (sate uit de frituur met satesaus), kipstukje ook uit de frituur. Hoofgerechten waren ook niet echt op smaak, drankbestelling kwam niet door, we hebben het nagerecht maar overgeslagen. Tegenvaller! Komen wij niet meer.