Phoenix

Meer informatie over restaurant Phoenix

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Herman Z.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Normaliter is de plaatselijke Chinees in een dorp niet ons favoriete restaurant. Veel smaakt hetzelfde. Daarom was het al lang geleden dat we bij ‘de Chinees’ aten. Maar er zijn uitzonderingen. Bij toeval kwamen we in Hoevelaken bij dit restaurant terecht en we hebben er geen spijt van. De gerechten worden gekenmerkt door de versheid van de producten. Zowel het gerecht met zwarte bonensaus als de kip boemboe bali smaakten voortreffelijk. Ze streelden als het ware de tong, De bediening was hoffelijk en attent. Een pluspunt was dat er niet steeds wordt gevraagd of je nog wat wilt drinken. Jammer dat we niet in de buurt wonen. We zouden anders vaker langs komen.
Lennert B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Bij Phoenix is het echt altijd lekker. We hebben er heel vaak afgehaald; je krijgt meer dan genoeg mee en het is echt goed klaargemaakt. Het valt overkomende familie uit andere streken van Nederland ook op.
Personeel altijd vriendelijk en beleefd, met oog voor kinderen.
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Samen een vegetarisch groentegerecht met tahoe en vegetarische foe yong hai gegeten. Snelle en vriendelijke bediening en lekker eten.