Phoenix

Meer informatie over restaurant Phoenix

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Lennert B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Bij Phoenix is het echt altijd lekker. We hebben er heel vaak afgehaald; je krijgt meer dan genoeg mee en het is echt goed klaargemaakt. Het valt overkomende familie uit andere streken van Nederland ook op.
Personeel altijd vriendelijk en beleefd, met oog voor kinderen.
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Samen een vegetarisch groentegerecht met tahoe en vegetarische foe yong hai gegeten. Snelle en vriendelijke bediening en lekker eten.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Meeste klandizie heeft Phoenix via de afhaal afdeling. Veel mensen willen tegenwoordig "wokken bij de Chinees". Bij Phoenix (centrale ligging in Hoevelaken) is het echter ook goed toeven. Kom er regelmatig, de bediening is vriendelijk, en de gerechten smaken altijd goed - meestal kiezen we uit de Kantonese gerechten. De porties zijn precies in orde. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Voor "ouderwets lekker chinees eten" een aanrader.