Pho

Meer informatie over restaurant Pho

Maandag t/m Woensdag 11:30 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:30 - 23:30
7,2

Jouw recensie over het restaurant Pho

Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het eten was erg lekker en het restaurant ziet er erg gezellig uit. De service vond ik alleen erg matig. Ik heb veel moeite moeten doen om de aandacht van de bediening te krijgen.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Ontzettend lekker eten. Mooi restaurant en goede service. Bestellingen worden niet altijd goed doorgegeven en er werd ook een hoofdgerecht veel te laat geserveerd. Al met al een nieuwe favoriet, nergens nog de papayasalade zo lekker gegeten als hier.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Hier van de week wezen eten en we waren aangenaam verrast over de kwaliteit van het eten en de bediening. We namen vooraf de rijstvelrolletjes met garnalen en 1 met kip, die waren niet heel goed gevuld maar wel smaakvol. Hoofdgerechten namen we de ossehaas met basilicum en de zeebaars, beide echt geweldig lekker! Een plek waar we zeker vaker terug zullen komen!
M. T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Goeie service. Vond het eten met stokjes alleen super lastig, waardoor het eten koud werd. Voor de rest hangt er een gezellig sfeertje!
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vroeger zat hier een chinees restaurant. Interieur hetzelfde. Eten veel slechter. Vooraf 4 buideltjes met koude rijst groenten en garnalen. Smakeloos. Als hoofdgerecht had ik buikspek. Dat was redelijk. Maar de noodles waren steenkoud. Toen ik aangaf dat het eten mij tegenviel werd het restant met een glimlach weggehaald! Geen woord. Wat een afgang. Hier zien ze mij niet meer.
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten en dit is ons goed bevallen. De nieuwe locatie heeft een goede sfeer. Lekkere loempia's vooraf en een noodle soep als hoofdgerecht. Deze bevatte genoeg vlees/vis en nog apart bakje met verse groente om erin te doen. Lekkere smaakvolle bouillon. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Selleck1989 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een prachtige restaurant. Helaas verhuizen ze over een week naar de overkant. Maar de bediening legt ons goed uit waarom en doet dit met passie. Dat vind ik enorm leuk! hij was gek op China Town (De west Kruiskade) en dat gaf ons al een warm gevoel. Verder hadden wij 2 porties Vietnamese Loempias en 1 portie broodje met geroosterde kip. De loempias waren erg lekker en de broodjes waren ook echt een super! Als hoofdgerechten hadden wij Gestoofd rundvlees met gebakken noodles en een gewokte ossehaas met Nasi, en een roergebakken ossehaas met groente en Vietnamese gebakken rijst. We hadden misschien wat creatiever moeten zijn met verschillende stukken vlees. Het was erg lekker en de bediening was enorm alert en goed. Dit is duidelijk een blijvertje in Rotterdam.
XiaoPanda .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Voor we ons eten kregen had een van ons per ongeluk zijn thee omlaten vallen. De bediening kwam pas 5minuten later terwijl het helemaal niet druk was er waren 6tafels bezet.
Vervolgens geen nieuwe thee aangeboden gekregen alleen of we een nieuwe wouden en die opnieuw op de rekening gezet kon worden.
Het eten was matig. Had een garnalen salade maar de darmkanalen zatten er helaas nog in. We moestem zelf telkens om drinken vragen terwijl de bediening aan het praten was met elkaar.

Dus al om al. Ik ga hier nooit meer naartoe. En ik raad iedereen van mijn vrienden af ook niet hier te gaan eten. De bediening zijn gewoon mensen zonder dergelijke horeca ervaring.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Met een groepje vrienden hebben we bij Pho gegeten en wij waren allemaal erg enthousiast. We hadden de tijd dus hebben vooraf en als hoofdgerecht verschillende gerechten gedeeld, maar ik kan me ook voorstellen dat je er even snel iets gaat eten voordat je naar een voorstelling gaat.
Van de voorgerechten vond ik de vietnamese omelet (grote portie!) en de verse beef loempia het lekkerst. Sowieso zitten alle gerechten boordevol verse groeten en kruiden en is de prijs/kwaliteitverhouding echt super. Misschien zijn de smaak combinaties wat simpeler dan bij andere vietnamese restaurants, maar voor een goede prijs krijg je hier gewoon heerlijk vers eten.
Als hoofdgerecht hadden we een mix besteld tussen beef met noodles, kip kokos curry en groeten curry. Allemaal mooie gerechten en ruime porties. Bediening is aardig en ik miste niet per se de horeca ervaring. Decor is prima. Het restaurant is redelijk ruim en open opgezet en trekt allerlei soorten gasten wat zorgt voor een leuke sfeer. Mij zien ze hier zeker terug!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima eten voor een prima prijs. Niet extreem authentiek naar mijn idee, wel alles lekker vers. Bediening is wat wisselend, met name jammer dat je wel 5 verschillende mensen aan je tafel krijgt die allemaal herhaaldelijk vragen: 'heeft het gesmaakt.' Meiden in de bediening doen hun best, maar hebben naar mijn idee weinig passie voor eten, sommigen ook geen idee van service helaas.
Decor nog exact hetzelfde als toen SUMO erin zat, naar mijn idee straalt het weinig persoonlijkheid uit.

Al met al prima gegeten, niets nieuws, maar zeker goed te doen voorafgaand aan een film oid.
Giel L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg is weinig vietnamees aan, dit restaurant. Het eten is gewoon chinees maar helaas te vet, te zout en te duur daardoor. Voorgerechtje was lekker.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Afgereisd naar Pho in Rotterdam omdat - zo wordt beweerd - het eten hier ècht Vietnamees is. Dat klopt. We herkennen de smaken uit Vietnam, genieten van de gerechten, smullen van de loempiaatjes. Goede sausjes, gewoon echt lekker. Beter dan andere Vietnamezen die we bezochten in Amsterdam of Utrecht.
De entourage? Gewoon, zoals je verwacht bij een Aziatisch restaurant. Prima.
En de bediening? Die mist ieder gevoel van service zoals je dat gewend bent bij Oosterse restaurants. Ondanks hun Aziatische komaf zijn ze ook allemaal gewoon rasechte Rotterdammers. Dat betekent dat je èchte vriendelijkheid of aandacht voor de klant hier niet moet verwachten. Doe maar gewoon. Heb je geen vork? Klatsj - hier heb je een vork.
En wat de schaal qua service net doet doorslaan: op de rekening staan biertjes die we absoluut niet hebben gedronken. Maar dat merk je pas na afloop thuis.
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met zijn 6-en gegeten. Het was allemaal goed en soms zelfs lekker. Maar het was niet super bijzonder.

We hebben echt lekkere dingen op, maar ik vind 1 vegetarisch gerecht veels te weinig keuze. Zeker als je ziet dat er wel 60 gerechten in totaal op de kaart staan. Bizar. Misschien is de Vietnamese keuken wel niet zo vegetarisch, maar als ik er om vraag, dan blijkt er best wel wat mogelijk te zijn.

Al was de onderhandeling met de serveerster ook niet briljant, het moet gezegd worden. Uiteindelijk staat er een lekker, Vietnamees, vegetarisch gerecht voor mijn neus.

Bediening doet haar best, en dat werkt goed, maar ik zoek meer. Ik wil iemand die vol enthousiasme vertelt over dit heerlijke gerecht, of deze briljante optie.

Ik mis echte liefde voor het vak, of in ieder geval de keuken. En dat is jammer.
Goed voor een snelle, redelijk geprijsde hap, maar niet meer dan dat.
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Hier een heerlijke lunch gegeten. Licht en smaakvol. Wij hadden een kom met noodles, spek, groente en loempiaatjes: heerlijk! Daarnaast vers gerolde (koude) loempia's met ossenhaas. Ook erg lekker. Zeer vriendelijke en attente bediening, heerlijk centraal gelegen nabij het centraal station. Wij betaalden incl 1 spa blauw en 1 bier nog geen 30 euro.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De koude loempia's zijn niets bijzonders, alsof je een salade eet. Ze horen en ontploffing van kruiden en smaak in je mond te zijn. Gebakken garnalen niet slecht. Bediening erg prettig. Inrichting niet veel veranderd sinds Sumo hier zat.

Sorry voor de bediening maar volgende keer ga ik weer naar de echte Vietnamees vijf minuten verderop.
Mimi T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Altijd al nieuwsgierig geweest hoe de zaak van binnen eruit zou zien. Voor alsnog hetzelfde interieur van Sumo. Natuurlijk was ik ook benieuwd hoe het eten zou smaken. Met z'n tweetjes geluncht bij Pho. We hadden beiden een kom Pho Dac Biet besteld. Je krijg een grote portie, het was prima voor de lunch. Helaas geen wauw factor...
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Tijdje geleden geweest met me zus
Me zus is best en kritische eter aangezien ze zelf kok is. Maar we waren beiden zeer tevreden over het eten.
Ik had lekker garnalen loempia's
En daarna een lekkere goed gevulde noedelsoep.
Ik vond het lekker maar had wel iets pittiger gemogen.
Verder aardige bediening en gezellig sfeer
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Met 4 personen hier op zondagavond overheerlijk gegeten. De bamisoep met rundvlees, de lamskotelletjes en het gestoofde rundvlees vormden een ware traktatie. Erg goed op smaak en zeker niet te sterk/heet gekruid. Voor de liefhebber kan naar eigen inzicht sambal aan worden toegevoegd. Ook de voorafjes in de vorm van zoetzure papayasalade en de kippevleugeltjes kan ik alleen maar ten zeerste aanbevelen. De inrichting van het restaurant is erg sfeervol modern Aziatisch en straalt rust uit. De bediening is erg behulpzaam en duidelijk getraind in het aandachtig inspelen op de wensen van de klant. Hier kom ik zeker terug.
Yasmina E.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk echt goed Vietnamees eten. Summerrolls zijn echt voortreffelijk zoals een echte Vietnamees (lees:ervaring) ze ook maakt. Jammer dat de visgerechten erg beperkt zijn. Service en bediening is prima.
Imen M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Heerlijk Vietnamees met smaakexplosies. De heerlijke frisse kruiden en smaken van de Vietnamese keuken komen goed naar boven en de noodlesoep was ook heerlijk. (wel lastig eten) Ook lekkere sushi kan je hier bestellen maar zou echt gaan voor de vietnamese rijstgerechten met beef of de gestoomde garnalenloempia's. Prima kwaliteit prijs verhouding. Lekker en betaalbaar!