Pho

7,2
Voordelig
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vroeger zat hier een chinees restaurant. Interieur hetzelfde. Eten veel slechter. Vooraf 4 buideltjes met koude rijst groenten en garnalen. Smakeloos. Als hoofdgerecht had ik buikspek. Dat was redelijk. Maar de noodles waren steenkoud. Toen ik aangaf dat het eten mij tegenviel werd het restant met een glimlach weggehaald! Geen woord. Wat een afgang. Hier zien ze mij niet meer.
Mariellewent .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten en dit is ons goed bevallen. De nieuwe locatie heeft een goede sfeer. Lekkere loempia's vooraf en een noodle soep als hoofdgerecht. Deze bevatte genoeg vlees/vis en nog apart bakje met verse groente om erin te doen. Lekkere smaakvolle bouillon. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Selleck1989 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een prachtige restaurant. Helaas verhuizen ze over een week naar de overkant. Maar de bediening legt ons goed uit waarom en doet dit met passie. Dat vind ik enorm leuk! hij was gek op China Town (De west Kruiskade) en dat gaf ons al een warm gevoel. Verder hadden wij 2 porties Vietnamese Loempias en 1 portie broodje met geroosterde kip. De loempias waren erg lekker en de broodjes waren ook echt een super! Als hoofdgerechten hadden wij Gestoofd rundvlees met gebakken noodles en een gewokte ossehaas met Nasi, en een roergebakken ossehaas met groente en Vietnamese gebakken rijst. We hadden misschien wat creatiever moeten zijn met verschillende stukken vlees. Het was erg lekker en de bediening was enorm alert en goed. Dit is duidelijk een blijvertje in Rotterdam.
XiaoPanda .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Voor we ons eten kregen had een van ons per ongeluk zijn thee omlaten vallen. De bediening kwam pas 5minuten later terwijl het helemaal niet druk was er waren 6tafels bezet.
Vervolgens geen nieuwe thee aangeboden gekregen alleen of we een nieuwe wouden en die opnieuw op de rekening gezet kon worden.
Het eten was matig. Had een garnalen salade maar de darmkanalen zatten er helaas nog in. We moestem zelf telkens om drinken vragen terwijl de bediening aan het praten was met elkaar.

Dus al om al. Ik ga hier nooit meer naartoe. En ik raad iedereen van mijn vrienden af ook niet hier te gaan eten. De bediening zijn gewoon mensen zonder dergelijke horeca ervaring.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Met een groepje vrienden hebben we bij Pho gegeten en wij waren allemaal erg enthousiast. We hadden de tijd dus hebben vooraf en als hoofdgerecht verschillende gerechten gedeeld, maar ik kan me ook voorstellen dat je er even snel iets gaat eten voordat je naar een voorstelling gaat.
Van de voorgerechten vond ik de vietnamese omelet (grote portie!) en de verse beef loempia het lekkerst. Sowieso zitten alle gerechten boordevol verse groeten en kruiden en is de prijs/kwaliteitverhouding echt super. Misschien zijn de smaak combinaties wat simpeler dan bij andere vietnamese restaurants, maar voor een goede prijs krijg je hier gewoon heerlijk vers eten.
Als hoofdgerecht hadden we een mix besteld tussen beef met noodles, kip kokos curry en groeten curry. Allemaal mooie gerechten en ruime porties. Bediening is aardig en ik miste niet per se de horeca ervaring. Decor is prima. Het restaurant is redelijk ruim en open opgezet en trekt allerlei soorten gasten wat zorgt voor een leuke sfeer. Mij zien ze hier zeker terug!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima eten voor een prima prijs. Niet extreem authentiek naar mijn idee, wel alles lekker vers. Bediening is wat wisselend, met name jammer dat je wel 5 verschillende mensen aan je tafel krijgt die allemaal herhaaldelijk vragen: 'heeft het gesmaakt.' Meiden in de bediening doen hun best, maar hebben naar mijn idee weinig passie voor eten, sommigen ook geen idee van service helaas.
Decor nog exact hetzelfde als toen SUMO erin zat, naar mijn idee straalt het weinig persoonlijkheid uit.

Al met al prima gegeten, niets nieuws, maar zeker goed te doen voorafgaand aan een film oid.
Giel L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg is weinig vietnamees aan, dit restaurant. Het eten is gewoon chinees maar helaas te vet, te zout en te duur daardoor. Voorgerechtje was lekker.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Afgereisd naar Pho in Rotterdam omdat - zo wordt beweerd - het eten hier ècht Vietnamees is. Dat klopt. We herkennen de smaken uit Vietnam, genieten van de gerechten, smullen van de loempiaatjes. Goede sausjes, gewoon echt lekker. Beter dan andere Vietnamezen die we bezochten in Amsterdam of Utrecht.
De entourage? Gewoon, zoals je verwacht bij een Aziatisch restaurant. Prima.
En de bediening? Die mist ieder gevoel van service zoals je dat gewend bent bij Oosterse restaurants. Ondanks hun Aziatische komaf zijn ze ook allemaal gewoon rasechte Rotterdammers. Dat betekent dat je èchte vriendelijkheid of aandacht voor de klant hier niet moet verwachten. Doe maar gewoon. Heb je geen vork? Klatsj - hier heb je een vork.
En wat de schaal qua service net doet doorslaan: op de rekening staan biertjes die we absoluut niet hebben gedronken. Maar dat merk je pas na afloop thuis.
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met zijn 6-en gegeten. Het was allemaal goed en soms zelfs lekker. Maar het was niet super bijzonder.

We hebben echt lekkere dingen op, maar ik vind 1 vegetarisch gerecht veels te weinig keuze. Zeker als je ziet dat er wel 60 gerechten in totaal op de kaart staan. Bizar. Misschien is de Vietnamese keuken wel niet zo vegetarisch, maar als ik er om vraag, dan blijkt er best wel wat mogelijk te zijn.

Al was de onderhandeling met de serveerster ook niet briljant, het moet gezegd worden. Uiteindelijk staat er een lekker, Vietnamees, vegetarisch gerecht voor mijn neus.

Bediening doet haar best, en dat werkt goed, maar ik zoek meer. Ik wil iemand die vol enthousiasme vertelt over dit heerlijke gerecht, of deze briljante optie.

Ik mis echte liefde voor het vak, of in ieder geval de keuken. En dat is jammer.
Goed voor een snelle, redelijk geprijsde hap, maar niet meer dan dat.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Hier een heerlijke lunch gegeten. Licht en smaakvol. Wij hadden een kom met noodles, spek, groente en loempiaatjes: heerlijk! Daarnaast vers gerolde (koude) loempia's met ossenhaas. Ook erg lekker. Zeer vriendelijke en attente bediening, heerlijk centraal gelegen nabij het centraal station. Wij betaalden incl 1 spa blauw en 1 bier nog geen 30 euro.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De koude loempia's zijn niets bijzonders, alsof je een salade eet. Ze horen en ontploffing van kruiden en smaak in je mond te zijn. Gebakken garnalen niet slecht. Bediening erg prettig. Inrichting niet veel veranderd sinds Sumo hier zat.

Sorry voor de bediening maar volgende keer ga ik weer naar de echte Vietnamees vijf minuten verderop.
J T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Altijd al nieuwsgierig geweest hoe de zaak van binnen eruit zou zien. Voor alsnog hetzelfde interieur van Sumo. Natuurlijk was ik ook benieuwd hoe het eten zou smaken. Met z'n tweetjes geluncht bij Pho. We hadden beiden een kom Pho Dac Biet besteld. Je krijg een grote portie, het was prima voor de lunch. Helaas geen wauw factor...
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Tijdje geleden geweest met me zus
Me zus is best en kritische eter aangezien ze zelf kok is. Maar we waren beiden zeer tevreden over het eten.
Ik had lekker garnalen loempia's
En daarna een lekkere goed gevulde noedelsoep.
Ik vond het lekker maar had wel iets pittiger gemogen.
Verder aardige bediening en gezellig sfeer
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Met 4 personen hier op zondagavond overheerlijk gegeten. De bamisoep met rundvlees, de lamskotelletjes en het gestoofde rundvlees vormden een ware traktatie. Erg goed op smaak en zeker niet te sterk/heet gekruid. Voor de liefhebber kan naar eigen inzicht sambal aan worden toegevoegd. Ook de voorafjes in de vorm van zoetzure papayasalade en de kippevleugeltjes kan ik alleen maar ten zeerste aanbevelen. De inrichting van het restaurant is erg sfeervol modern Aziatisch en straalt rust uit. De bediening is erg behulpzaam en duidelijk getraind in het aandachtig inspelen op de wensen van de klant. Hier kom ik zeker terug.
Yasmina_el .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk echt goed Vietnamees eten. Summerrolls zijn echt voortreffelijk zoals een echte Vietnamees (lees:ervaring) ze ook maakt. Jammer dat de visgerechten erg beperkt zijn. Service en bediening is prima.
Imen M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Heerlijk Vietnamees met smaakexplosies. De heerlijke frisse kruiden en smaken van de Vietnamese keuken komen goed naar boven en de noodlesoep was ook heerlijk. (wel lastig eten) Ook lekkere sushi kan je hier bestellen maar zou echt gaan voor de vietnamese rijstgerechten met beef of de gestoomde garnalenloempia's. Prima kwaliteit prijs verhouding. Lekker en betaalbaar!
A B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Leuk om aan een tafeltje aan het raam te zitten en de drukte van het Kruisplein te aanschouwen. Daarbij typisch (?) Vietnamese sashimi als voorafje bij de witte wijn. Vervolgens garnalen met fried noodles en de Vietnamese pannekoek. Wel grappig: deze wordt opgevouwen gesererveerd, gevuld met roergebakken allerlei, en geflankeerd door een stapeltje verse kruiden en een paar grote slabladeren. Het idee is dat je het slablad vult met de pannekoek en kruiden. Met de hand... Onmogelijk te doen zonder slabbetje, voorraad servetten en bakje citroenwater. Die er niet bij worden geleverd. De stokjes bieden ook geen soelaas, dus je moet wel terugvallen op vork en mes. Maar als je je daar eenmaal bij neer hebt gelegd is het genieten.

Volgens mij is de kaart totaal anders dan die bij de concollega bij de Laurenskerk. Maakt niet uit: het is lekker, en de bediening is erg vriendelijk. Snel weer terug.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Na film gekeken en ook aangeraden door familie was ik nieuwsgierig om eten bij Pho. Nog nooit gegeten bij Vietnamese cuisine, dus ik was niet bekend met de gerechten. Toen had ik verse gerolde loempia met gamba's & noedels/Pho met rundvleesballetjes en ossenhaas besteld. De porties waren groot, terwijl ik had eerder aan de bediening gevraagd of niet te veel was die twee gerechten te bestellen. De porties waren meer voor arbeiders portie. Ik had meer gewend bij sterren restaurants porties. De gerechten waren redelijk lekker, maar de loempia was flauw/niet gekruid, gered door de saus. De prijzen waren hoger dan bij Chinese/Thaise restaurants.
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Gister met zijn zessen bij Pho gegeten. Al vaker hier lekker gegeten
dus ik keek er erg naar uit om mijn gezelschap kennis te laten maken.
Als bijgerecht hadden we de Tom Chien besteld (gepaneerde garnalen). De garnalen werden gepaneerd met havermout (of iets wat erop leek),
waardoor ze helaas eerder een taai dan krokant laagje kregen.

De hoofdgerechten (gewokte ossenhaas met loempia en vermicelli, gegrilde kipkarbonade met citroengras, de gewokte garnalen met citroengras en groenten en roergebakken ossenhaas met basilicum) vielen meer in de smaak, alleen jammer dat we er een uur op moesten wachten terwijl het restaurant bij binnenkomst (kwart over vier) vrij rustig was.

De gerechten werden ook niet tegelijkertijd geserveerd wat het samen genieten van het eten lastig maakte. Al met al prima gegeten maar niet mijn beste ervaring met Pho.
Dkoala .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Mooie zaak en prima eten. We hadden twee pho's besteld een pittige en een met een mix van vlees. De smaak was goed, alleen was de groente en kruiden die ze erbij serveerden niet heel vers. Porties waren goed