Pho Long

Van Woustraat 23 1074 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-206943416

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

6,5

Jouw recensie over het restaurant Pho Long

Pauline L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Pho is te belangrijk voor het Vietnamese volk, om het zo slap te maken. De kok zou deze soep donkerder, sterker en meer aanwezig moeten maken.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, bediening zeer vriendelijk. Eten kwam in iets te snel tempo achter elkaar. Waren nog met vooraf bezig toen hoofdgerecht kwam.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heel vriendelijke behandeling door het bedienend personeel.
Anh P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker en authentiek Vietnamese eten! Goed prijs-kwaliteitsverhouding met korting.
Sharita D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Klein en schoon. Bediening nog onwennig. Eten komt snel. Heerlijk gegeten!
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eten was erg goed. Ze staan open voor suggesties en wensen. Aardig personeel al vergeten ze wel snel een aantal gerechten op de bestelling. Verwacht geen chique Vietnamees/Japans restaurant. Ga vooral voor het eten.
Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben hier lekker gegeten, en zeker voor de prijs hoef je het niet te laten. Service kan iets beter, zo hebben wij het toetje maar laten zitten aangezien er niemand meer kwam vragen of wij hier interesse in hadden. Het restaurant is niet super sfeervol, maar daar is de prijs dan ook wel naar.
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Leuk schattig tentje. Lekker eten, vooral de sushi en de beef salade. Aardige bedirning
Te V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gelukkig was er geen muziek, dus was het lekker rustig. Alleen daarom al een aanbeveling. We waren met zijn vieren en hebben een flink aantal voorgerechtjes besteld zodat we overal van konden proeven. Allemaal heel lekker. Daarna een hoofdgerecht genomen wat ook lekker was maar dat konden we niet meer op. Het is er niet duur maar met de korting hebben we voor weinig geld heerlijk gegeten. En vriendelijke bediening.
Susanna B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Smaakvol, vers eten en vriendelijke bediening. De porties zijn royaal. Niet een plek om uitgebreid te tafelen daarvoor mist het sfeer.
Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met iens deal hier gegeten. Bestaat al 6 jaar, maar zonder iens deal had ik hier nooit gegeten. Geweldige verrassing. Normaal al heel redelijk geprijsd, maar met iens deal is het een super deal. Wij hebben viskoekjes en verse rol met buikspek genomen. Allebei erg smakelijk, al vind ik wel weinig vlees in het springrol. Wij namen als hoofdgerechten Pho met rund, de bo bun met rund en garnalen met sate saus. De soepen behoren tot hun specialiteit. Porties waren erg ruim te noemen voor de soepen. Heerlijke bouillon. Helaas was het vlees wel een beetje karig naar verhouding. Vraag of ze extra vlees kunnen voegen en het liefst ook van die rauwe vlees. Bo bun smaakte goed, helaas was het geen bo bun cha. Degene met wie ik at vond het heerlijk, grappig dat ik in Nederland nog niet een echte goede bo bun had gegeten. Als laatste gerecht is de garnalen in sate saus. Saus was echt heerlijk. Lichte pinda saus met kokosmelk. Lijkt beetje op Indonesische sayur lodeh, maar met pinda smaakje. Wat apart was de garnalen en de groenten leken niet helemaal goed te zijn vermengd met het saus. Saus is niet in de ingrediënten in getrokken. Echt heel jammer, maar heb ik begrepen typisch Vietnamees. Wellicht mijn favoriete gerecht was het bananen soep als dessert. Omschrijving in het menu doet het geen recht aan. Gelukkig was de jongen die ons hielp erg goed met zijn adviezen. Top afsluiter. Het was niet super helaas, maar echt van genoten en met de huidige iens deal je moet het echt gaan proberen. Zeker voor de Pho en dessert.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Lekkere sushi, lieve bediening, erg ongezellig om te zitten. Hangt totaal geen sfeer en de tent was helemaal leeg.
Susanna B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Prima tentje. Eten is altijd lekker en prijs/ kwaliteit is goed, vriendelijke bediening. Ik ga hier voor een ‘snelle voedzame hap’. Wil je sfeer en uitgebreid tafelen moet je hier niet zijn.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten was lekker, ik had een curry en die was prima. Bediening was iets onderbezet maar deed erg zijn best. Sprak alleen engels wel. Thee was top.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wat goed
De sushi heerlijk en zo helemaal
vers
Ook de soepnwas top
Aanrader !
misslizz .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Afgelopen zondag weer eens sushi bij Suvi gehaald. Zoals gewoonlijk heerlijk; verse producten en dat proef je terug in verse sushi. Vrienden komen speciaal bij mij thuis omdat we dan sushi bij Suvi halen. Wel afhalen/bezorgen dus want de sfeer van het restaurant is minder.
Cau N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Het eten is heerlijk, sushi is erg vers, en vooral de Pho, vietnamese noedel-soep is overheerlijk. Parkeer gelegenheid is goed, de sfeer binnen is mooi groen, modern.Echt een aanrader. . !!!
waiman L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Voor mij is dit de slechtste sushi in Amsterdam. Ik ben alweer een half jaar niet geweest. De sushi was toen echt lekker. Nu proef ik plakkerige rijst en wat mij betreft te veel rijst.
Paar keren naar beneden gelopen om bestelling door te geven. Ik zag om mij heen veel mensen de noodle-soep nemen. Ik denk dat ik dat de volgende keer ga proberen.
randy L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Bun Ca was mijn keuze, een maaltijdsoep met noedels en visproducten. Zeer voedzaam volgens origineel recept, bediening was niet vlot maar wel vriendelijk en op de inrichting was niks aan te merken. Zeker vatbaar voor herhaling! Aan te bevelen voor wie simpelweg lekker wil eten zonder poespas.
George D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Gewoon prima. Lang geleden dat ik een echt Vietnamese smaak heb geproefd. Ik had hier laatst online besteld (prima) en nu voor het theaterbezoek een hapje op locatie gegeten. Over de Japanse gerechten zou ik niet zo snel een uitspraak kunnen doen, daar zou ik bij een volledig Japans restaurant voor gaan eten. Zowel online bestellen als op locatie eten: prima. Bediening rent vrolijk rond, is vriendelijk en doet zijn best, het decor vind ik prima, van de eerste verdieping heb je een prima kijkje op de Van Woustraat. Niet meer en niet minder.