Pho Kitchen

Nieuwe Markt 8 8011 PE Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

3,7,8,11,15,19,21,22,23,28,30
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Pho Kitchen

Carla.madelene V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Met de Ah kaart vegetarisch gegeten. Eten was prima, veel verse groeten. Ik had van te voren op de recensies gelezen dat t dessert op zou zijn en dat er dan thee of koffie voor in de plaats kon. Dat bleek na vragen ook maar uit zich zelf bieden ze t niet aan. Als je niet voor een fancy interieur gaat kun je daar goed eten voor weinig.
Gurbe H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Uitstekend gegeten voor erg weinig geld. Leuke actie van AH
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Viel erg tegen. Wijn was niet koud, dozen in de hoek opgestapeld, menukaart vol met spelfouten. Eten erg doorsnee, niets Vietnamees aan. Niet gezellig ingericht. Wel vriendelijke bediening.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. alles was duidelijk vers, vegetarische loempiaatjes waren superkrispy van buiten met opvallend smaakvolle vulling.
zeer vlotte en vriendelijke bediening,
Hebben met 4 zitten eten, voor- en hoofdgerecht plus nodige biertjes en wijntjes en nog geen 30 euro pp afgetikt. Pho kitchen is dikke aanrader, we komen zeker terug!
Vrouwkje T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten leuke bediening . Zeer sfeervol
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Eten was goed en lekker. Goede service en werad goed meegedacht over wat je het beste kan kiezen op basis van je smaak. Zeker een aanrader
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Bovenstaande eigenlijk nvt het gaat me om het volgende:

Pho's kitschen bleek pas om 17 uur geopend te zijn terwijl ik voor 12:30 een reservering had staan via IENS bevestigt ook.
Blijkbaar miscommunicatie tussen Pho's Kitchen en IENS...erg jammer
en op raam van Pho's Kitschen staat wel lunch..maar blijkbaar andere lunchtijden
We zijn dus ergens anders gaan eten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Jammer dat er geen dessert meer aangeboden kon worden.
De kwaliteit van het eten was verder prima.
Mark deed zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken.
Lieve G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We gingen eten met de bon van Albert Heijn. Meteen werd gezegd dat er geen desserts waren, maar er werd geen a’ternatief aangeboden. Toen we zelf een alternatief voorstelden, werd dit afgewimpeld. We konden een consumptie gratis krijgen, maar deze werd toch afgerekend.
Het eten was lekker, de bediening/sfeer In het restaurant kon beter.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk vers eten. Wij kozen vegetarisch en waren zeer tevreden. Prettige atmosfeer, rustig en gezellig. Het Vietnamese bier is ook erg lekker.
M L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Goed eten.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Etrn was heerlijk, maar de bediening redelijk waardeloos. We kregen eerst geen kaart en konden geen drankjes dorgeven. Vervolgens ging het meisje de kaart ophalen, maar vergat onze drankjes. Voorgerecht was heerlijk, maar werd pas 25min nadat we klaar waren uitgehaald. Hetzelfde met het hoofgerecht (tafel naast ons was bijv. net vijf min uitgegeten maar werd wel uitgehaald) en de rest van de tijd stond de bediening achter de bar te kletsen. Jammer want voor het eten zou ik wel terug willen komen: ik waande me even weer in Hanoi!
JPW A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Eten verder prima, tafel ruim, plaats in de zaak niet gezellig, bediening amateuristisch. Waarschijnlijk geen 2e keer helaas.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Zeer onoplettende bediening. Tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Enorm lang wachten op gerechten. De gegrilde kip was lekker maar de rest was matig. Flesjes met saus op tafel zaten dichtgekoekt. Niet voor herhaling vatbaar helaas.
Lukie D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
3 gangen menu was geschrapt naar 2. Veel gerechten mochten niet besteld, en vlees was droog en niet lekker klaargemaakt.
Elles P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk gegeten. (aandacht door bediening precies goed Tips bij combinaties van gerechten pakte goed komen zeker terug.
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Bediening was ongeïnteresseerd. Praatte stoer alsof wij zijn vriendjes waren. Etensresten van de voorgaande mensen lag nog op de placemat. Tuitjes van de sauzen waren dichtgeslipt. In de kaarshouders zat meer kaars op de bodem dan in het kaarsje zelf. Al met al niet schoon. Tijdens het hele diner stond de jongen vervolgens hele tijd niks te doen. Terwijl er genoeg te doen was zoals hiervoorgaand genoemd. Uiteindelijk zo lang naar uit gekeken om weer een keer pho te eten. Viel het ook nog eens tegen. Eten leek voor de tweede keer opgewarmd. Droog en smakeloos.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Op zich gezellige tent. De tiener die ons bediende leek weinig ervaring te hebben en het contact verliep stroef. Hij bracht meerdere malen een tas afhaaleten naar buiten waardoor we voortdurend een koude windvlaag kregen tijdens het eten.
De loempia's en springrolls smaakten matig maar het hoofdgerecht (mijn kartelpartner had kip met beef en ik de curry met kip) waren beneden peil. Het was weinig smaakvol en de groenten bestonden uit geraspte wortelgarnering met sla.
Mijn bezoek aan het toilet overtrof alles, dat was wel heel ranzig. Onder de bril en in de pot moet je niet kijken.
Al met al geen aanrader. Typisch geval van prima prijs-kwaliteit verhouding.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Het eten is licht en prima. Zeker voor de prijs die je betaalt.
Alida K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Goed verzorgde gerechten van verse producten