Pho House

Haarlemmerdijk 6 1013 JC Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pho House

Lola K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Ik heb hier een keer gegeten, ik had nuddelsalade met varkensvlees besteld en mijn man de vegetarische versie. Alles was vers en heerlijk. Grote porties en prijs/kwaliteit verhouding zijn prima! Een van de Vietnamese restaurants waar ik zeker terug zal komen.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met nog een uur voordat we naar de bioscoop gingen zochten we een plek om snel even wat te eten. Daarvoor is dit een prima plek, niet om romantisch te dineren. De 2-persoons tafeltjes staan bijna tegen elkaar aan. Het eten werd snel op tafel gezet. Een lekkere Bun, eenvoudig maar lekker.
Starren .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Ik heb hier de Pho geprobeerd en het viel helaas erg tegen. De bief was taai en bevatte veel vet. Daarnaast zat er er ook weinig bief in de soep en de bouillon was erg flauw. Ik heb maar een flinke hoeveelheid saus erin gegooid om het enigszins op smaak te brengen. Ik was erg teleurgesteld, want hoe kun je jezelf Pho House noemen als de pho niet eens lekker is?
Marcod44 D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Lekkere gerechten (loempia's, salade, soep, gemarineerde ossenhaas en toetje) gegeten. Dit op een eenvoudige, doeltreffende wijze geserveerd. Inrichting zeer eenvoudig evenals de ongedwongen sfeer die toch prettig aan voelt. Het toetje was werkelijk spectaculair te noemen. Ik kan de ingrediënten niet allemaal meer noemen maar in elk geval zat er banaan, kokos en nog een andere vrucht in. De smaak leek in de verte op rijstepap maar daar doe ik dit gerecht echt tekort mee! De koffie was ook een belevenis. De gewone koffie was op en dus kregen we een soort perculatorachtige koffie (naar ik aanneem vietnamees). De meningen over de smaak hiervan wisselden wel wat. afijn, prima eettentje en met z'n tweeën voor onder de 50 euro gegeten.
Marreke P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Op zoek naar een goede Vietnamees kwam ik hier terecht. De lenterolls met garnalen geprobeerd. Prima en veel garnalen dus de loep was niet nodig. Had weinig tijd. Ga terug voor een maaltijdsalade. Want die zag er goed uit. Totaal relaxte sfeer in een mini eethuisje. Alles erg vers en fris Daar houden wij van!
David R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Vandaag een pho gegeten bij pho house. Met deze naam zou je denken dat je hier wel een goede pho kunt eten maar helaas. Ik heb al heel wat pho's gegeten in Vietnam maar ook bij alle overige Vietnamese restaurants in Amsterdam, maar zelden zo een slechte soep gehad.

De bouillon was heel erg slap en denk zelf niet dat deze vers getrokken is, of wellicht wel maar dan veel te kort. De boullion heeft nauwelijks smaak.

Dan het vlees erin. De bief die erin zat was taai, droog en heel weinig.
Er hoeft geen kilo vlees in maar dit kan echt niet.

Dan de bijgerechten. Citroen?, koriander, en taugé, en Spaanse peper?
Volgens mij gebruik je limoen ipv citroen, ik mis de thai basilicum, en de kleine rawit pepertjes ipv Spaanse peper die naar paprika smaakt. Deze bijgerechten zijn essentieel naast de boulion.

Ik heb de rest van de kaart niet geprobeerd, echter als je bij "pho house" geen goede pho kan maken dan verwacht ik er niet veel van. Jammer. Twee deuren verderop zit little Saigon, de phonis daar stukken beter.

Huub L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Voor het eerst hier gegeten en dat gaat nog zeker een vervolg krijgen. Eten was smakelijk en bereid met verse producten. Niet zo'n enorm grote kaart maar zeker voor elk wat wils. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De meisjes waren alleen wel heel druk met de online bezorg service en hadden zodoende wat minder oog voor de gasten in het restaurant. Verder zou ik ze willen aanraden een betere afzuig installatie aan te schaffen. De bakluchten waren nadrukkelijk aanwezig in het restaurant.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wij zijn bepaald geen kenners van de Vietnamese keuken maar we hebben hier vanavond redelijk lekker gegeten (voorgerecht en hoofdgerecht). De groente was vers, de voorgerechten waren smakelijk en de hoofdgerechten ook, zij het dat een hoofdgerecht een beetje basic was en wel wat meer smaak had kunnen hebben. Het eten was niet vet. De bediening (twee meisjes) was erg aardig, snel en behulpzaam. Het was ook niet zo duur - inclusief 4 drankjes waren we met 50 euro klaar. Niet slecht voor deze prijs.
Khanh L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Erg enthousiast over deze nieuwe plek bij mij om de hoek, fijn om zo'n Vietnamees in handbereik te hebben als ik geen zin heb om te koken.

We kwamen erg laat binnen, veertig minuten voor sluitingstijd, gelukkig konden we gewoon plaatsnemen en er werd meteen een menukaart aangereikt. We namen twee drankjes waarvan één huisgemaakte ijsthee was, banh cuon vooraf en banh xeo en pho dac biet als hoofdgerecht. Ik was erg verrast dat er banh cuon op de kaart stond, dit kom je namelijk niet vaak tegen.

Heerlijk voorgerecht met gestoomde rijstrolletjes en Vietnamese ham, de smaak was uitstekend. De banh xeo was super krokant zoals het hoort, misschien had hier wel iets meer vleesvulling in gemogen in verhouding met de taugé. De pho was helaas wat aan de zoute kant. Wat ik begreep van de eigenaresse kwam dit omdat ik het laatste beetje uit de pan had. Ondanks dat was de soep wel goed in verhouding, voor als nog niet de beste pho die ik in Amsterdam gegeten heb.

Ik kom hier graag nog terug om het nog eens te proberen en de andere gerechten te proeven.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Gezellig klein restaurantje aan de Haarlemmerdijk. Ik heb er in mijn eentje een Pho Dac Biet gegeten. Dat is een noedelsoep met rundvlees en ballen. Erg lekker en ook best heel veel. Naast de soep word een bordje met taugé, munt en rode peper geserveerd zodat je zelf wat kunt spelen. Ik vond de soep heerlijk. Lekker fris, maar toch stevig. Zeer aan te raden.
Vanessa T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Chaotisch afhaal gedeelte. Prijs kwaliteit is beneden peil. Weinig tot geen groente bij hoofdgerechten. Weinig vlees ook en geen jus of saus. Loempia's vooraf zijn goed van smaak en mooi gefrituurd.

Al met al te nog een hoop te verbeteren.
Gongli .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Ik ben niet erg bekend met de Vietnamese keuken en kan niet vergelijken maar alles wat we hier aten (loempia's, rijst en noodles met kip-spiesjes en een Vietnamese pannenkoek) smaakte in ieder geval vers en verfijnd. De 'homemade' ice tea was ook prima. Het groentengarnituur bij de rijst oogde echter wel erg Hollands en de noodles van mijn tafelgenoot waren koud, maar misschien hoort dat zo. Heel uitgesproken van smaak was het allemaal niet; van ons hadden er wel wat (meer) sausje op tafel mogen staan. De bediening was allervriendelijkst (de dame had wel een erg luide stem) en in de keuken staan hardwerkende, Aziatisch ogende mensen. Gezien de drukte (zaterdagavond) is het vreemd dat hier op IENS niet meer recensies staan. Wij komen zeker terug om nog wat andere dissen te proberen.
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Een woord : Super . Zo hoort vietnamees te smaken , de soep met beef is heerlijk. Broodjes ook top , mijn favoriet is banh xeo ( pannekoek vietnam style) deze heb ik nog nooit beter gegeten. Vriendelijke mensen , mij zien ze hier vaker