Pho Hanoi

Botersloot 58a 3011 HJ Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Pho Hanoi

Oosterse delicatessen

Hartje Rotterdam, op steenworp afstand van de centrale bibliotheek, Markthal binnen handbereik en de frisse bries van de Maas bijna voelbaar. Bij Pho Hanoi laat je de Rotterdamse (overigens heerlijke) no-nonsense cultuur even achter je om je mee te laten slepen in de oosterse delicatessen die hier op de kaart staan. Puur genieten na een dagje in deze fantastische stad!

Meer informatie over restaurant Pho Hanoi

Maandag en Dinsdag 11:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:30 - 22:00

Voordelig
Cat Si N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ik ben ruim een maand geleden hier een paar keer geweest (in totaal drie keer volgens mij). Ik had de zeer vriendelijke eigenaresse een recensie beloofd, maar ik was die helemaal vergeten te schrijven, dus bij dezen!

Ik ben zelf Vietnamees en ik kan zeggen dat het eten hier écht authentiek is. De andere Vietnamese tentjes zijn prima, maar als je voor de echte Vietnamese pho wilt gaan, moet je hier zijn. Het restaurant heeft een knusse, huiselijke sfeer die ik erg kan waarderen. Niet groot en onpersoonlijk, en het personeel is daardoor ook erg vriendelijk. De prijzen zijn zeer goed! Het is heel goed te doen voor een student en de meeste bezoekers zijn dat dan ook. Ik zou hier graag vaker willen eten, maar ze zijn helaas op de woensdagen gesloten, nét wanneer ik tijd heb ...
Idith L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het is een klein en eenvoudig eethuisje, de eerste indruk is van een cafetaria. Maar het eten is super; echt heel lekker en met veel verse groente. Het drankje op basis van citroen en munt is een aanrader. Het eethuis is druk bezocht en wordt gerund door een paar hardwerkende en vriendelijke dames. Wij komen graag nog eens terug om een hapje te eten!
Nelleke L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Basic eettentje, waar je komt om lekker en functioneel te eten. Was behoorlijk druk met eters en afhalers, dus beetje chaotisch. De beloofde thee bij het eten werd vergeten. Bij drukte komt organisatorisch geheel onder druk en misverstanden over wat voor wie is. Beetje aandacht hiervoor en het loopt soepel. Goede gerechten qua smaak en hoeveelheid.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een ontdekking! Heerlijke verse producten die het wachten waard zijn. Lieve mensen en een heerlijke keuken. Wat hebben wij heerlijk gegeten!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een ontdekking! Heerlijke verse producten die het wachten waard zijn. Lieve mensen en een heerlijke keuken. Erg lekkere lunch.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Een maandje geleden hebben we zo heerlijk gegeten dat we nu van een ander gerecht wilden genieten.
Vorige keer hadden mjjn man en ik een fresh (niet gefrituurde) loempia met knapperige groenten gegeten . De sausjes erbij waren heerlijk. Als hoofdgerecht sate met vietnamese vermicelli ook weer die heerlijke kruiden. De che ba mau erbij met lekker veel ijs smaakte ook verrukkelijk.
Nu gingen we voor de speciale Pho ( soep) ook weer met een schaaltje verse takjes kruiden erbij wat alles zo'n bijzondere smaak geeft. De prijzen van zowel de voor- als hoofdgerechten en de soep zijn erg redelijk.Bediening erg vriendelijk en snel. Een echte aanrader voor wie snel een heerlijke gezonde maaltijd wil genieten, als lunch of diner
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ik werd niet heel vrolijk geholpen, ik vond de dame zelfs wat chagrijnig. Het broodje was niet heel rijkelijk belegd, het viel erg tegen en het vlees was wat taai. Zou het niet perse aanraden
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het restaurant is niet groot en heeft een moderne uitstraling. Een erg vriendelijke dame adviseerde bij de keuze van de gerechtjes.
De vegetarische lenterol met bijzondere sausjes erbij smaakten verrukkelijk,, een heerlijk cocosdrankje erbij. Als hoofdgerecht: varkens bbq met vietnamese vermicelli , salade en speciale saus. Echt bijzonder v smaak! Ik ben zo benieuwd naar de andere gerechten! Volgende keer ga ik de zalm proberen...
Johnny K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
zijn afgelopen donderdag en vrijdag in Rotterdam geweest en wat een leuke stad is dit. zekers als je keuze is gevallen op een meer dan tradionele Vietnamees op de botervloot 58a. het was 32 graden de afgelopen 2 dagen en dus vergelijkbaar met Vietnam. er was buiten geen plaats meer maar er werd gewoon nog een tafel buiten neergezet en het eten was echt super
Willo .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zomaar eens binnengestapt bij wat op het eerste gezicht een soort snackbar lijkt. We werden bediend door een Vietnamese mevrouw die niet zo goed Nederlands spreekt maar met handen en voeten kwamen we een heel eind en ze was uitermate aardig.
Ik nam de traditionele Vietnamese pho (soep) en mijn tafelgenoot een gerecht met kip met lemongrass en het was in één woord geweldig. Je zou er bijna voor naar Vietnam verhuizen. De inrichting heeft niet veel om het lijf maar past uitstekend bij het streedfoodsfeertje van de toko. Gelijk een stempelkaart genomen want dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer.
R210756n .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Zoals bijna iedereen voor mij schreef : cafetaria-achtig eetgelegenheid met zeer vriendelijk personeel en lekkere gerechten.
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vanmiddag Pho Bo gegeten hier, traditionele Vietnamese noodle soep met beef. Niet echt bijzonder ingericht maar bediening is vriendelijk, eten is erg lekker. Ga hier zeker vaker eten.
Christina55 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Citroenkip is echt een aanrader. Jammer dat er niet wat meer sfeer is. Het heeft echt een wat kale cafetaria uitstraling. Voor het eten en het personeel niets dan lof.
Tuan P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Je komt binnen en wordt vriendelijk begroet. Je hebt nog weinig keuze met het menu maar elk gerecht is overheerlijk, verder is het ook nog eens goedkoop!
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Pho Hanoi is na vele omzwervingen langs de Vietnamese restaurants in Rotterdam onze standaard keuze geworden. Klein, gezellig en authentiek. Eigenlijk weet je het al, zodra je ziet dat Vietnamese gezinnen aanschuiven dan is het goed. En dat is ook zo, de smaken stellen nooit teleur. De bediening is vriendelijk en doet verschrikkelijk zijn best. Tegenwoordig staan de gerechten ook nog binnen een redelijke tijd op tafel. En dan hebben we het nog niet eens over de prijs gehad. Roep het niet snel, maar het mag best allemaal wat duurder.
H D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Een kleine toko waar je miss.niet snel binnenstapt, maar dat is zeker aan te raden!!
Heerlijk gegeten! Met stokjes! Maar vork kan je zo krijgen;) Goede service!! In engels of 'leuk' nederlands.
Alleen de reservering was niet doorgekomen via iens, doordat ik eerder die dag contact had over parkeergelegenheid was alles toch netjes verzorgd. Gewoon zelf naar pho hanoi bellen!
Dadofdaan .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten, nu met z'n 5-en. Vooraf springrolls met kip en met garnalen. Ook de gefrituurde Loempia's, allemaal heerlijk. Als hoofdgerechten: kip en citroengras, beef met groenten, bbq vlees en garnalen met groenten (op verzoek). Alles even lekker en vers. Bediening super aardig, prijs kwaliteit uitstekend. Klein en simpel zaakje maar fijne sfeer. Aanrader!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
We gaan hier regelmatig heen, wat een leuk tentje en wat een lieve mensen. Ze hebben een hele simpele kaart alles is altijd vers en super lekker. Je krijgt enorme porties maar heb je over dan kan je het gewoon meenemen voor thuis. Springpolls zijn aanrader en de Pho Ga is fantastisch. Laats ook een broodje kip gegeten en die was ook heerlijk. Super leuke plek voor een low profile hapje buiten de deur.
Niki D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
De eigenaresse is heel erg attent. Het eten wordt vers gemaakt, de vietnamese 'echte' loempia's zijn aan te raden, ook het taro drankje is erg lekker. Ik heb bij meerdere vietnamezen in Rotterdam gegeten, maar vond deze pho soep toch het lekkerste, ook qua prijs-kwaliteit verhouding. Je zit niet in een groot restaurant, maar dat is ook eens fijn. Rustgevend vietnamees muziekje op de achtergrond voor de echte Aziatische sfeer.
Nu ik dit tentje ontdekt heb, zal ik hier regelmatig komen!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We hebben nu al voor de tweede keer in dit leuke restaurantje gegeten en worden iedere keer heel vrolijk van de gastvrijheid, waarmee we worden onthaald. De lieve vrouw die de tent runt zorgt ervoor dat je heel even het gevoel hebt dat je in Vietnam bent. De uitstraling van het restaurant is niet bijzonder en kan zelfs gezien worden als een veredelde snackbar, maar de gastvrouw en en het lekkere verse eten voelen authentiek en eerlijk. Over het eten niets dan lof. Er is niet veel keuze, maar dat is soms ook wel lekker.