Pho Hanoi

Botersloot 58a 3011 HJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Pho Hanoi

Oosterse delicatessen

Hartje Rotterdam, op steenworp afstand van de centrale bibliotheek, Markthal binnen handbereik en de frisse bries van de Maas bijna voelbaar. Bij Pho Hanoi laat je de Rotterdamse (overigens heerlijke) no-nonsense cultuur even achter je om je mee te laten slepen in de oosterse delicatessen die hier op de kaart staan. Puur genieten na een dagje in deze fantastische stad!

Meer informatie over restaurant Pho Hanoi

Maandag en Dinsdag 11:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:30 - 22:00

Gabrie M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Superlekker eten, de Best Vietnamese restaurant in Rotterdam! Goed gekruid, alles vers, speciale drankjes, gezellige mensen, I LOVE THIS PLACE!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Opnieuw terug naar Pho Hanoi. Het eten was weer heerlijk, en de bediening uitermate vriendelijk. Wel lastig communiceren (ze spreken maar 2 woorden Nederlands) maar alles komt goed. Het gaat om het eten: vers, smakelijk, afwisselend. Van harte aanbevolen. Kleine tip: installeer een kachel. Wij zijn bijna bevroren zo koud was het binnen.
Joanna H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bij toeval hier langsgelopen en door de goede beoordeling van Iens op het raam naar binnen gegaan. Heel lekker gegeten met een verrassend toetje van banaan kokosmelk en pinda's. met zijn drieen betaalden we € 40,= Heel hygienisch en zeer schone toiletten.
André M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vietnamees eethuisje met eenvoudig gerechten. Niet spannend maar eenvoudig goed eten. Prima voor een lekkere lunch of een eenvoudig dinertje. Bbqd varkensvlees is zoet en pittig. Het rundvlees met selderij uien en Vietnamese kruiden smaakt ook goed. Jammer dat de stukjes rundvlees kleine friemeltjes zijn, gelukkig wel genoeg friemeltjes. Misschien helpt een scherper mes. Maar € 3,50 voor munt "thee" is nogal overpriced. Belangrijkste vraag die ik mezelf altijd stel....Wil ik hier nog een terugkomen? Ja hoor, dan wil ik graag de Pho proeven. Prima prijs kwaliteit verhouding.
HS64 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Hier voor het eerst Vietnamees gegeten. We hadden allebei een soep, een bijgerecht en hoofdgerecht. Alles perfect. Alleen was het veel teveel. Prima eten voor een prima prijs. De uitstraling is dan wel van een snackbar, maar laat je daardoor niet van de wijs brengen. Het gaat om het eten, en dat is dik in orde. Aanbevolen!
Aart R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Was voor een concert in Rotterdam en hou erg van Vietnamees eten en kwam zo op dit restaurant. Het is zoals te lezen inderdaad een beetje een cafetaria/ snackbar idee qua looks. Maar de service en het eten zijn traditioneel Vietnamees. Heerlijk gegeten nogmaals! Zou zo'n toprestaurant graag bij mij in de buurt gehad..
thijs H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Lekker eten voor een een goede prijs. Aanrader voor studenten!
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk met mijn partner hier vietnamees gegeten. Als voor spring rolls en daarna Phở Chay en Bún chả. Lekker, vers en authentiek.
Cat Si N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ik ben ruim een maand geleden hier een paar keer geweest (in totaal drie keer volgens mij). Ik had de zeer vriendelijke eigenaresse een recensie beloofd, maar ik was die helemaal vergeten te schrijven, dus bij dezen!

Ik ben zelf Vietnamees en ik kan zeggen dat het eten hier écht authentiek is. De andere Vietnamese tentjes zijn prima, maar als je voor de echte Vietnamese pho wilt gaan, moet je hier zijn. Het restaurant heeft een knusse, huiselijke sfeer die ik erg kan waarderen. Niet groot en onpersoonlijk, en het personeel is daardoor ook erg vriendelijk. De prijzen zijn zeer goed! Het is heel goed te doen voor een student en de meeste bezoekers zijn dat dan ook. Ik zou hier graag vaker willen eten, maar ze zijn helaas op de woensdagen gesloten, nét wanneer ik tijd heb ...
Idith L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het is een klein en eenvoudig eethuisje, de eerste indruk is van een cafetaria. Maar het eten is super; echt heel lekker en met veel verse groente. Het drankje op basis van citroen en munt is een aanrader. Het eethuis is druk bezocht en wordt gerund door een paar hardwerkende en vriendelijke dames. Wij komen graag nog eens terug om een hapje te eten!
Nelleke L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Basic eettentje, waar je komt om lekker en functioneel te eten. Was behoorlijk druk met eters en afhalers, dus beetje chaotisch. De beloofde thee bij het eten werd vergeten. Bij drukte komt organisatorisch geheel onder druk en misverstanden over wat voor wie is. Beetje aandacht hiervoor en het loopt soepel. Goede gerechten qua smaak en hoeveelheid.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een ontdekking! Heerlijke verse producten die het wachten waard zijn. Lieve mensen en een heerlijke keuken. Wat hebben wij heerlijk gegeten!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een ontdekking! Heerlijke verse producten die het wachten waard zijn. Lieve mensen en een heerlijke keuken. Erg lekkere lunch.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Een maandje geleden hebben we zo heerlijk gegeten dat we nu van een ander gerecht wilden genieten.
Vorige keer hadden mjjn man en ik een fresh (niet gefrituurde) loempia met knapperige groenten gegeten . De sausjes erbij waren heerlijk. Als hoofdgerecht sate met vietnamese vermicelli ook weer die heerlijke kruiden. De che ba mau erbij met lekker veel ijs smaakte ook verrukkelijk.
Nu gingen we voor de speciale Pho ( soep) ook weer met een schaaltje verse takjes kruiden erbij wat alles zo'n bijzondere smaak geeft. De prijzen van zowel de voor- als hoofdgerechten en de soep zijn erg redelijk.Bediening erg vriendelijk en snel. Een echte aanrader voor wie snel een heerlijke gezonde maaltijd wil genieten, als lunch of diner
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ik werd niet heel vrolijk geholpen, ik vond de dame zelfs wat chagrijnig. Het broodje was niet heel rijkelijk belegd, het viel erg tegen en het vlees was wat taai. Zou het niet perse aanraden
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het restaurant is niet groot en heeft een moderne uitstraling. Een erg vriendelijke dame adviseerde bij de keuze van de gerechtjes.
De vegetarische lenterol met bijzondere sausjes erbij smaakten verrukkelijk,, een heerlijk cocosdrankje erbij. Als hoofdgerecht: varkens bbq met vietnamese vermicelli , salade en speciale saus. Echt bijzonder v smaak! Ik ben zo benieuwd naar de andere gerechten! Volgende keer ga ik de zalm proberen...
Johnny K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
zijn afgelopen donderdag en vrijdag in Rotterdam geweest en wat een leuke stad is dit. zekers als je keuze is gevallen op een meer dan tradionele Vietnamees op de botervloot 58a. het was 32 graden de afgelopen 2 dagen en dus vergelijkbaar met Vietnam. er was buiten geen plaats meer maar er werd gewoon nog een tafel buiten neergezet en het eten was echt super
Willo .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zomaar eens binnengestapt bij wat op het eerste gezicht een soort snackbar lijkt. We werden bediend door een Vietnamese mevrouw die niet zo goed Nederlands spreekt maar met handen en voeten kwamen we een heel eind en ze was uitermate aardig.
Ik nam de traditionele Vietnamese pho (soep) en mijn tafelgenoot een gerecht met kip met lemongrass en het was in één woord geweldig. Je zou er bijna voor naar Vietnam verhuizen. De inrichting heeft niet veel om het lijf maar past uitstekend bij het streedfoodsfeertje van de toko. Gelijk een stempelkaart genomen want dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer.
r210756n .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Zoals bijna iedereen voor mij schreef : cafetaria-achtig eetgelegenheid met zeer vriendelijk personeel en lekkere gerechten.
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vanmiddag Pho Bo gegeten hier, traditionele Vietnamese noodle soep met beef. Niet echt bijzonder ingericht maar bediening is vriendelijk, eten is erg lekker. Ga hier zeker vaker eten.