Pho and Sushi

Looierstraat 42 6811 AZ Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Pho and Sushi

Het beste van Vietnam en Japan samen

Een keuken waarin zowel Vietnamese als Japanse gerechten worden bereid. Of je eten nu ziet als een emotie of een sociaal medium of gewoon een lekkere en gezonde maaltijd wilt, bij Pho en Sushi weten ze aan je voorkeuren te voldoen. Ze doen er alles aan om hun gasten een goede ervaring te bieden en naast je smaakpapillen willen ze ook je ogen verwennen. Bij Pho en Sushi wordt van elk bord een kunstwerk gemaakt.

Meer informatie over restaurant Pho and Sushi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

6,7
Else D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Net terug van een avondje uit eten in dit restaurant. Werden netjes gastvrij ontvangen door het personeel. Hadden een rustig tafeltje en daardoor geen last van andere gasten.We aten het 3 gangen menu en dat was echt smullen. Heerlijke sushi en zwart sesamzaadijs was erg lekker.Ik had zoete witte wijn en die was de iets duurdere prijs meer dan waar. De dames maakte de sushi klaar in onze aanwezigheid en werkten uiterst rustig. Ik vind dit sushi restaurant een aanrader als je niet op zoek bent naar een sushi vreetschuur.
Pim_Wvoort .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het decor is wat simpel. Maar dat werd ruim gecompenseerd. Vriendelijke bediening. Goede porties. Lekker. En wij vonden het niet duur (met Iens deal). Aanrader.
Lindsay S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijk eten, het zag zag er fantastisch uit. Een glas wijn vonden we vrij prijzig. We hadden na afloop nog wel een beetje honger ;-)
Begeert .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ik ging met hoge verwachting naar eindelijk een bio sushi restaurant, maar ze noemen zichzelf zo maar dat zou niet moeten mogen. Er zijn precies drie dingen biologisch komkommer, avocado en ei. Hoe kun je jezelf dan biologische sushi restaurant noemen? Verder hoorde ik regelmatig het belletje van magnetron waar gerechten in werden opgewarmd. Nou de meeste mensen die een bewuste levensstijl nastreven hebben helemaal niks met een magnetron. Dit was voor mij dan ook echt shocking. De ongeïnteresseerde bediening kan ik nog wel overheen komen. Maar de misleiding met het adverteren met bio en dan 3 ingredienten bio hebben. Dat kan echt niet!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten en prima bediening. Fijn om in Arnhem echte verse sushi te kunnen eten met biologische ingrediënten. De combi met Vietnamees is ook erg geslaagd. Het decor is inderdaad iets minder, maar zeker niet storend. Het is netjes en gezellig. Aanrader!!
Tamara.debie .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Eten was goed maar het restaurant oogt niet echt gezellig.
Ook zou je tussendoor even kunnen checken of mensen nog wat te drinken willen en vragen of alles ok is.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De spring rolls werden ter plekke gemaakt en waren overheerlijk. De sushi nog nooit zo vers gemaakt gegeten, een aanrader. Dat je er even op moet wachten vergroot alleen de vreugde. De service zeer vriendelijk.
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
De verhouding van het 3 gangen menu en de aanbieding via Iens om kennis te maken is prima. De sushi werd letterlijk voor onze neus bereid omdat een gedeelte van de keuken in het restaurant ligt. Vriendelijke bediening, alleen jammer dat vanaf de straat het niet uitnodigd om naar binnen te gaan. Zonder Iens zou ik dat niet snel doen. Veel succes Pho en Sushi, wij komen zeker nog een keer eten!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Erg lekker gegeten. Goede sushi en een heerlijke springroll.
De bediening was vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten op het vers bereidde eten.
Qua aankleding hadden wij de indruk dat er met erg weinig middelen iets leuks van gemaakt is. Geen streling voor het oog maar ook niet onaangenaam. In totaal waren er 8 gasten (waar er max 18 geloof ik konden eten). Het was zo rustig dat we ik wel een beetje de privacy miste (het gesprek van onze buurtafel kon ik ongewild duidelijk volgen). Ik plaatste een opmerking over de muziek tegen mijn vrouw waarop ik van de tafel naast ons bevestiging kreeg! Weinig sfeer waardoor we na het eten vrij snel weer op pad gingen.

Kortom een grappig tentje waar heerlijk eten gemaakt wordt. Als ze wat aan de sfeer zouden verbeteren zou het helemaal compleet zijn.
Laura-en-Erik .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten is super, bediening is zeer vriendelijk. Als je niet de massa wilt volgen naar de welbekende, kwalitatief veel mindere vreetschuren als bv. Ask de Cheff, dan zou ik hier zeker een keer een tafel reserveren. Vooral de combi Japans/Vietnamees is super.
Pharao .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We waren hier vanwege de AH-dineractie. Het eten (o.a. springrolls en sushi's) werd vers bereid en was wel lekker, maar het duurde ontzettend lang voordat het werd opgediend: 45 minuten voor het voorgerecht en nog een keer 45 minuten voor het hoofdgerecht. Hier werden wel excuses voor gemaakt, maar volgens mij is dit een structureel probleem. We hebben overwogen het nagerecht maar af te zeggen. Volgens mij zijn andere gasten ook zonder nagerecht weggegaan. De twee personeelsleden konden de 15 gasten duidelijk niet aan. De ene was continu bezig met het maken van de sushi's en de andere nam de bestelling op, maakte de springrolls, bracht de drankjes, maakte de nagerechten, rekende af enz. Dan moet je wel heel goed in de gaten houden dat je handen steeds schoon zijn. Om al die verloren tijd goed te besteden kun je beter een krant of een boek of een zeer spraakzame tafelgenoot meenemen. Het decor is héél simpel en de WC's zijn erg dicht bij de keukenactiviteiten.
Casa Faya Lobi V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten is heerlijk. Super vers.
De bediening is ietwat aan de trage kant als het gaat om drankjes serveren.
Het decor kan en zou ik persoonlijk anders doen. Het lijkt alsof er voorheen een uitzendbureau in heeft gezeten en daar nog duidelijk de sporen van zichtbaar zijn.
Maar nogmaals het eten maakt het helemaal goed!
Ko K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten was van zeer goede kwaliteit en smaakte voortreffelijk. De bediening was attent en vriendelijk terwijl het er gezellig vertoeven was.
Katja211 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Altijd heel erg vriendelijk. Lekkere verse sushi! De fresh springrolls zijn heerlijk! Een echte aanrader. Onderscheidt zich zeker van de andere sushi restaurants in de omgeving.
MartijnBaltussen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Eten was lekker. Wel lang gezeten voor 3 gangen. Hoeveelheid was goed, maar vergeleken wat wij normaal eten was t weinig. Prijs kwaliteit vind ik te duur. Alles wel vers gemaakt. Wel veel geluiden uit de " keuken" die midden in de zaak zit.
Msteentjes .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Voor de 3de X heerlijk gegeten bij dit restaurant! Alles lekker en vers bereid, ik vind 't echt n aanrader, vooral omdat de prijs-kwaliteitverhouding echt goed is.
Nu de Pho gehad, heerlijk en gezond maar ook de sushi heel goed en de vis ook!
Ik kom zeker terug.

Enige opmerking: vind de inrichting wat ongezellig! Te veel wit, wand met n warme kleur zou niet mis staan.
Hbeum1969 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Leuk, klein, restaurant. Het kan iets gezelliger aangekleed worden. Het eten wordt vers gemaakt. Voor herhaling vatbaar.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Heerlijk gegeten, voorgerecht subliem fresh springrolls. En geweldige sushi en soep. Aanrader !! 2 keer hier gegeten en 2 keer Top.
YSJ .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
De gerechten zijn eenvoudig, maar de ingrediënten zijn vers en alles wordt op moment van bestelling klaar gemaakt. Top! We vonden alles lekker, maar de sushi in het bijzonder. Hier komen we zeker terug!
AnneOos .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Via AH actie voor het eerst bij Pho and Sushi gegeten. Leuk AH menu om met ze kennis te maken. Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening en leuke ambiance.