Pho Amsterdam

Korte Leidsedwarsstraat 51 1017 PW Amsterdam Nederland Kaart
31-202613880

Over het restaurant Pho Amsterdam

Een wereld van verschil

Noedelsoep in het Vietnamees is pho. Maar naast heerlijke noedelsoepen kun je hier ook voor een Goi Cuon en Bahn Xeo terecht. Wie kent het niet! Door de lang vervlogen kolonisatie zijn de Franse invloeden nog altijd in de Vietnamese keuken voelbaar. Met uitkijk op het levendige Leidseplein, wordt de wereld even heel fijn en klein!

Meer informatie over restaurant Pho Amsterdam

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Dee R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vriendelijke service. De voorgerechtjes waren lekker. Springrolls en loempia's.
Hadden beide de soep met noedels. Grote portie, smaak redelijk.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Faiz H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Pho Amsterdam, super grote porties. Kreeg hem helaas net niet op!
Alfred N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel erg matige, vlakke Pho. Waar is die soep van getrokken? Geen enkele frisheid, geen aroma en scherpte. Een duf soepje dus met een bakje verlepte taugé en wat kruiden erbij. Zelfs het partje limoen was uitgedroogd. Jammer.
Wel vriendelijke bediening in een verder neppe Leidseplein toeristen valkuil tent met muzak en geen sfeer. Dat laatste wisten we natuurlijk gezien de locatie, maar we wilden toch proberen). Zijn ook niet meer toegekomen aan het testen van de rolls.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Stijlvol ingericht restaurant. Zeer correcte bediening. Ice tea met gember is aanrader.
Ruth O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb een stir fry gerecht met garnalen en groenten besteld. Het was over gegooid met soja sauce, er waren heel weinig groenten, het was helemaal nat, terwijl een stir fry moet vers en knapperig zijn.

Er is heel weinig keus voor vegetariers.

Ik was heel teleurgesteld.
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekkere spring rolls en heerlijke Pho soep! Daarnaast een zeer vriendelijke service, zeker voor dit gedeelte van de stad. Keep up the good work!
Iemy R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met plezier hebben mijn man en ik er gegeten. We kozen dit restaurant omdat het vlakbij de schouwburg ligt en omdat we een fijne vakantie in Vietnam hebben gehad.Een schitterend land! De bediening was uitstekend. Dat bleven we vinden ook al was er per ongeluk een vergissing gemaakt met onze bestelling,waardoor we erg laat ons eten kregenen en ons toen moesten haasten om op tijd bij de schouwburg te komen. Ondanks dat 'foutje' zullen we er een volgende keer weer naar toe gaan.
Jimmy C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Ik heb met mijn vrienden dit restaurant bezoeken en wij hebben te veel gewacht om te eten. Wij hebben ons maaltijds elkaar een beetje te laat gekregen.
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zonder reservering konden we gelukkig op een vrijdagavond een tafeltje krijgen. Het menu is uitgebreid. We hebben een voorgerecht en een hoofdgerecht genomen. Het personeel was vriendelijk en legde ons uit hoe je de gerechten het beste kon eten. We waren zeer te spreken over het eten en toen we weggingen werden we vriendelijk gedag gezegd.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Pui Shan W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
met reservering gingen we daar eten met paar vriendinnen, ontvangst was niet goed, het meisje zei gewoon kies maar zelf een tafel uit en tafel was ook niet gedekt, waarvoor dient een reservering? dat meisje dat ons serveerde was ook niet vriendelijk, lachte helemaal niet........wat eten betreft....qua keuze niet heel veel, qua smaak ook niet echt lekker, wat aan de flauwe kant, ik weet dat Vietnamese eten erg licht is en veel verse groenten, maar zoveel groenten vind ik echt TEVEEL, noodlesoep waren verkeerd gebracht, heeft wel paar minuten op onze tafel gestaan, toen kwam dat meisje en haalde de noodlesoep weg omdat het naar een andere tafel moest, maar ze haalde van onze tafel weg en bracht direct naar een andere tafel, dat kan echt niet, maar goed dat de andere tafel dat niet heeft gezien, het was niet hygienisch! Ik zal niet meer teruggaan naar deze zaak!
D V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Elastiek met limonade. Vanavond pho besteld, dit was zeer teleurstellend. Behalve een ridicuul bedrag voor minimale bestelling (€25!) was de pho verre van de moeite waard. Bouillon veel te zoet, geserveerd met oude noodles en een vleugje rund. Slechtste pho in tijden.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Goeie plek, eten zeer redelijk, bediening voor Amsterdamse begrippen goed. Misschien een beetje lullig om te zeggen dat het in Vietnam echt verfijnder was.
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lekker en redelijk authentiek eten. De Spring Rolls en summerrolls waren perfect. Goeie service. Jammer van de weinig intieme sfeer...
HuubZdam .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vriendelijk ontvangst. Gezellig restaurant. Afwisselende kaart. We waren met z'n vieren en t is mogelijk om n voorgerecht bestaande uit 3 loempia's oid met 1 uit breiden, super dus. Wil je specifieke Vietnamese smaken en verse kruiden laat je dan adviseren. Aanrader.
hartje34 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wat een pareltje rond Leidseplein. Super lekker eten, hele aardige en behulpzame bediening en mooie ambiance. Onverwachts genoegen maar hier komen we zeker terug.
luigivanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wij hebben kip loempia's en noodles met garnalen (46B) gegeten met een fles Chardonnay.
Wat was heerlijk. De bediening was perfect. De prijs/kwaliteit was uitstekend. Wij komen beslist nog een keer.
Pat R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Pho heeft een uitgebreide overzichtelijke kaart met zowel herkenbare als authentieke gerechten. Alles werd door de gastvrouw duidelijk uitgelegd. Een hip, aziatisch interieur met ietwat gedimd licht wat zorgt voor een mysterieuze ambiance. Zeker een bezoekje waard! Aanrader.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Dit restaurant is een beetje donker bij binnenkomst maar de tafel aan het raam aan de Leidsepleinkant is comfortabel en met voldoende licht. De vietnamese koude en warme loempiaatjes die we met z'n vieren als voorgerecht deelden waren prima bereid en erg lekker. Van de vier verschillende hoofdgerechten waren er drie OK maar niet heel bijzonder.
Helaas ging het bij het vierde hoofdgerecht helemaal mis. Op de kaart vermeld als gekarameliseerde zeebaars-filets, bleek het geserveerde gerecht vrij smakeloos gestoofde filets met een plens waterige zoete saus. Dit is uiteraard heel anders dan besteld en zoals op de kaart vermeld. In de discussie die hierna ontstond met de serveerster kwamen we er niet uit, misschien omdat het begrip gekarameliseerd voor haar niet geheel duidelijk was. Wel bood ze aan een ander gerecht naar keuze te brengen maar dit zou dan ca. 15 minuten duren. Omdat de tijd hiervoor bij ons ontbrak is hiervan geen gebruik gemaakt. Later bleek deze schotel niet op de rekening te staan. We zouden later nog wel eens de Pho-gerechten willen proberen maar gezien deze ervaring is er wel twijfel ontstaan.