Philipse Koffie & Brocante

St. Stevenskerkhof 44 Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Philipse Koffie & Brocante

Judith M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
In het mooiste straatje van Nijmegen, naast de St. Stevenskerk, lekker opwarmen bij de kachel met een heerlijk kopje koffie of thee. Natuurlijk hoort daar een van de huisgemaakte lekkernijen bij! De brocante stijl en de muziek van de langspeelplaat (die je zelf kunt opzetten) zorgen voor een fijne huiskamersfeer.. een aanrader!
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
In een schattig achteraf straat is dit (nederlands) koffie/lunch barretje de ideale plek om even te ontspannen. Een beperkte keuze in het menu maar goede koffie met zelfgemaakte appeltaart.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Wij zijn thee gaan drinken met een tosti erbij op deze prachtige plek. Je moet het even weten te vinden, maar pal naast de sint stevenskerk staat dit pandje, echt heel mooi. Rustige sfeer, brocante inrichting (de meeste spulletjes zijn te koop) en heel vriendelijke bediening. We hebben van deze kaart slechts een tosti geprobeerd, en die was prima, ook was er een ruime keuze aan theesoorten. Het enige minpunt vond ik dat er weinig keus was voor vegetariërs in de lunchgerechten, maar ik ga hier zeker nog eens terug komen.
Mariekeenfrank .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Heerlijk geluncht in een prachtig oud pand op een nog mooiere locatie,,pal naast de St.stevenskerk.
Heerlijke koffie ,rustiggevende sfeer. en ze draaien hier nog elpee s met oude Franse muziek tot Herman van veen. Een absolute aanrader