Phangan Thai Take Away

Hollandsch Diep 55A Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Phangan Thai Take Away

Metro en bus (station De Terp)
  • Kom je met de auto?
    Phangan Thai Take Away zit gevestigd naast de entree van metrostation de Terp (eindhalte) in Capelle aan den IJssel.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Gezellig personeel. Vriendelijk.
Morgen weer eten.
Cindy A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Leuke en zéér vriendelijke mensen ! Het eten wordt ter plaatsen bereid en bij afhaal is het bij als je bent thuis gekomen nog zo warm of het net uit de pan komt !!
Maryles L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Heerlijk eten en de mensen zijn super aardig.
Je kan afhalen maar doordeweeks ook daar eten
Het is een niet zo groot restaurant en dat maakt het gezellig.
De inrichting is strak en gezellig.
Ik vind het een hele goede aanwinst voor Capelle aan den IJssel
en wij gaan er zeker terug :)
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
2x afgehaald bij Phangan. Echte takeaway, niet om gezellig te zitten. Maar een goede afhaal-Thai in Capelle is al dikke winst! Wat kinderziektes: konden eerst niet pinnen (nu wel) en nog geen vaste telefoonaansluiting voor bestellingen. We rekenen erop dat ze alles snel oplossen. Tot nu geproefd: Pad Thai kip (lekker), viskoekjes (heerlijk), Massaman met kip (lekker), rode curry met beef (heel lekker) en Tom Ka Kai soep met kip (verrukkelijk)! Ze zijn nog wat voorzichtig met specerijen maar gerechten smaken beslist niet vlak. Ga zo door, Phangan! Bewaak 1.constante kwaliteit eten 2.vlotte afhandeling en 3.prijs/kwaliteitverhouding. Dan voorspellen wij een grote schare trouwe klanten. Wij zijn daar zeker bij!