Pezzaz

Beekstraat 2 5671 CT Nuenen Nederland Kaart

Over restaurant Pezzaz

Puur eten bij Pezzaz

Geniet van de internationale keuken bij het sfeervolle restaurant Pezzaz. Het restaurant streeft naar passie, enthousiasme, ziel en zaligheid, attentie en het verwennen van de gasten!
Hier eet je eerlijk eten, puur gekookt met herkenbare producten. Geniet van de sfeervolle ambiance en een smakelijk gerecht, met een persoonlijk tintje!

Meer informatie over restaurant Pezzaz

Service8,7/10
Decor8,3/10
Janf . Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Met mijn zaken vrienden voor de zoveelste keer bij dit voortreffelijke restaurant in van Gogh Village Nuenen gegeten. Zoals altijd was de bediening, met Sandra als zeer gastvrije en zeer creatieve wijnkenner de gastvrouw, weer perfect. En vanzelfsprekend waren de kookkunsten van Andreas en zijn team weer buitengewoon.Prijs kwaliteit zijn hier top!
Winn V. Gastronoom (10 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het restaurant ligt aan de rand van het centrum. Er is geen terras. Binnen is het netjes en sfeervol ingericht. De opstelling van het interieur is ruim en gevarieerd. De keuken is open en vanaf je tafel kun je de koks aan het werk zien. Het personeel en de gastvrouw zijn erg vriendelijk. De bediening is professioneel. Het eten is van goede kwaliteit en wordt netjes opgemaakt. Tussen de gangen zit voldoende tijd. De menuprijzen zijn gunstig en geven voldoende keus. A la carte is ook mogelijk. De huiswijn is goed en wordt in een karafje geserveerd.
Lianne B. Gastronoom (19 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Erg gezellig ingericht restaurant, goede sfeer, attente bediening, meerdere keuze menu's en a la carte. Menu prijzen zeer gunstig, goede prijs kwaliteit verhouding. A la carte prijzig. Als je een glas wijn besteld krijg je deze vanuit een klein karafje geserveerd. Goede huiswijn. Lekker brood met boter en karaf water geen probleem. Echt een aanrader dit restaurant.
Noortje B. Gastronoom (11 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen zondag met het hele gezin gezellig gaan eten (6 volwassenen). Het Pezzaz menu was een mooie samenstelling van verschillende gerechten en voor ieder wat wils. Gezien ik lactose-intolerant bent, vroeg ik om de allergenenkaart, maar er werd aangegeven dat alles mogelijk was en dat was ook zeker waar. Als voorgerechten hadden we de bonbon van schaaldieren met heilbot, de salade met tempura garnalen en de gemarineerde zalm, alle gerechten waren mooi van formaat en goed in smaak balans. De pasta moet hoenderfilet was door de aangepaste saus (lactose-vrij) wat steviger van smaak dan het originele gerecht, maar van mij mogen de smaken ook wat uitgesproken zijn. Alle hoofdgerechten of het nu vis, vega of vlees was vielen zeer in de smaak. Wij hebben heerlijk gegeten, maar zeer vriendelijk en goed geïnformeerd personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.
Zweedse_chef . Gastronoom (42 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Na een rondleiding door Nuenen over Vincent van Gogh in dit restaurant hebben we met een groep hier gegeten. We konden in een ruimte aan de zijkant plaatsnemen, wat afgezonderd van andere gasten. Wel zo prettig omdat groepen doorgaans wat luidruchtiger kunnen zijn. Het driegangenmenu was prima, alleen het nagerecht viel wat uit de toon. Dat was qua smaak te vlak en leek te laat uit de koeling gehaald. Op de service was niets aan te merken. Kortom, een prima locatie om met een groep te eten.
CarelCuisson . Gastronoom (12 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lekker gegeten! Niet heel verrassend maar prima van smaak. Met name de goed service viel me op. We kwamen met 20 mensen tegelijk binnen, verschoven regelmatig van stoelen, en alsnog ging er eigenlijk niks mis. Al het eten was op tijd klaar en de drankjes kwamen telkens bij de juiste persoon terecht.
Inekevanrooijen . Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Het 4 gangen pezzaz menu is echt een aanrader. In de basis wat eenvoudige gerechten maar perfect bereid en subliem op smaak. Echt genoten! De bediening is attent en gastvrij. Complimenten aan de keuken en het personeel op de vloer.
Arno H. Gastronoom (73 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wat een genot wanneer een restaurant zo constant blijkt. Opnieuw genoten van attente bediening, uitstekende keuken, prettige open en toch warme inrichting met zicht op open keuken en goed ingespeeld team. Pure eerlijke smaken, leuk geserveerd en voor een breed publiek. Complimenten en volgens mij mijn eerste 10 voor bediening vanaf reservering tot ontvangst tot wijnadvies tot jassen aanreiken prettig correct en toch spontaan.
Mia J. Fijnproever (6 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Erg leuk en lekker restaurant. Prijs - kwaliteit is top! Goede bediening en menu's zijn smakelijk. Vooral met bijpassend wijnarrangement. Aanrader!
HDroppert . Gastronoom (68 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hadden met de familie een heerlijk etentje bij Pezzaz. Wij hadden een verrassingsmenu, beginnend met een heerlijke herfst salade, vervolgens kabeljauwfilet met runderwang (top). De parelhoender vonden wij ook uitstekend en het dessert was prima, zowel zoet als kaas.
De prijs-kwaliteitsverhouding bij Pezzaz is zeer goed.
Marleen B. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Pezzaz. De bediening is zeer vriendelijk. Je kan hier echt terecht voor een hele avond tafelen. Soms zijn de porties wat aan de ruime kant.
Bas V. Gastronoom (36 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Met 5 man tussen bruiloft en feest door gegeten: personeel was heel flexibel in de tijd. Allemaal een menu gegeten, 1x vega, aangepast door de kok, niet over horen klagen. Heerlijk eten! Goede kwaliteit, lekkere wijn, het aspergesoepje was smullen! Vriendelijk personeel, geen enkel negatief punt. Aanrader!
Da_gaot_dr_goe_in . Fijnproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Met een grote groep mensen gegeten en het was weer uitstekend vond ik zelf en hoorde ik ook van de andere gasten.
Meermaals hebben wij hier een keuze menu genuttigd, altijd aantrekkelijk geprijsd. Fijne bediening en aller belangrijkste, je proeft dat er kwaliteit geleverd wordt. Wij hebben hier altijd heerlijk gegeten en de presentatie op het bord is ook nog eens erg leuk. We komen graag weer eens terug.
BrianS . Bourgondiër (3 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Er was een gezellige sfeer. Het was mooi met de schilderijen en de kaarsjes alleen er hingen lampen bij de bar en die pasten niet zo goed bij sfeer. de borden waren om gewisseld. Verder was het goed.
Stephanie R. Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Gezellige sfeer, heerlijk eten, fijne service. Open keuken dus leuk om te zien wat de kok doet. Menu's goed maar kaart ook. Niet te duur, gewoon goed!
Arno H. Gastronoom (73 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Warm aandoende inrichting, voldoende ruimte tussen tafels, met tafellinnen gedekte tafels, gemotiveerde attente bediening, prima eten, keuze uit meerdere betaalbare open wijnen... Kortom, zo hoort een restaurant te zijn. Kwaliteit prijs verhouden zich uitstekend. Een betaalbaar restaurant met stijl voor een breed publiek.
HDroppert . Gastronoom (68 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
We waren met vrienden bij Pezzaz. Het is een gezellig restaurant met open keuken. We hadden een drie gangen verrassingsmenu. Vooral het hoofdgerecht (haas) was heel goed. Het kaasplankje en dessert ook. Het wijn arrangement was prima. Het blijft een aanrader voor een heel redelijke prijs.
Hanneke D. Bourgondiër (3 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Het eten is goed! Helaas is de bediening een heel stuk minder! Erg jammer als je niet gastvrij ontvangen wordt. Ook al is het eten goed, dan kan de bediening de reden zijn om niet meer terug te komen!
Mbdehaas . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Wat een parel van het zuiden! Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. 30 euro voor een mooi viergangen menu, in de grote stad kun je het wel vergeten. Wij hebben heerlijk genoten en komen graag nog een keer terug
Hans V. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Sinds dit restaurant niet meer onder de Listers vlag opereert, is het er nog beter geworden. Uitstekend gegeten, al was de kalfszwezerik wat zompig. De belofte dat deze krokant moet zijn zal toch niet op het uitgebakken stukje spek slaan? Prima verzorgde gangen, en prima aandacht voor de kinderen die mee waren gegaan. hulde, goede initiatieven.
De gerechten worden mooi opgediend, het gegrilde kalfsvlees perfect gegrild.
Zeer attente bediening, uitermate correct en vriendelijk. Qua prijs zitten ze toch behoorlijk hoog, het kan voor minder. 3 volwassenen en 1 kind en dan toch 180 euro. Das toch fiks.