Meer informatie over restaurant Peukie Beachclub

- Ontbijt 09:00 - 12:00

6,9
KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat hebben mijn vriendinnen en ik hier heerlijk gezeten op een zonnige dag in Scheveningen! Ondanks dat het erg druk was (wat verwacht je ook op zo een mooie dag bij een strandtent op zo een toplocatie), had het personeel alles goed onder controle. Mijn vriendinnen en ik hebben allemaal lekkere hapjes gedeeld. Heerlijke caprese, brood met aioli, carpaccio, mini-hamburgers, zalm, teveel om op te noemen maar zo lekker! De chef kwam zelfs nog even aan tafel om het eten door te nemen aangezien er 3 zwangere dames bij waren, wat een service! De locatie is top, personeel super vriendelijk en het eten verrukkelijk! Peukie, jullie zien ons zeker terug!
Irma Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
28ste gisteren heerlijk gegeten op het strand eindelijk een strandtent die lekker eten en leuk personeel heeft die eens niet iets vergeet ;). Burger super mals... Heel leuk broodplankje. Bedankt voor de leuke en smakelijke avond
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vanavond gegeten met een vriend, drankjes besteld, vervolgens verkeerde drankje gekregen, geen probleem natuurlijk, kan gebeuren! Vervolgens overigens wel het juiste drankje gekregen.
Lekker broodplankje besteld met kruidenboter en aioli, deze was wel echt heel goed, lekker vers brood met goede aioli.

Hierna als hoofdgerecht twee keer de burger met bacon gekozen, na een niet al te lange tijd kwam er één burger op tafel. Tot onze verbazing maar één in plaats van de twee bestelde burgers.
De ober die ons bediende merkte dit al vrij snel op, en vertelde dat de keuken er maar één heeft gemaakt in plaats van twee. Stom natuurlijk, maar kan gebeuren. We zouden binnen 15 minuten een tweede burger krijgen.

Tot onze verbazing heeft het vervolgens nog een uur (1 uur!!) geduurd voor we nog een burger hadden. Totaal onacceptabel natuurlijk. En dat voor een simpel burgertje die niet beter dan gemiddeld smaakte. Als compensatie nog twee glaasjes wijn gekregen op het huis, maar die werden geserveerd in lelijke plastic glazen, geeft voor zo'n (normaal gesproken) duur drankje niet echt een luxe gevoel. De patat die je erbij krijgt (mayonaise/ketchup/etc. wel apart bijbestellen á €1,-!) smaakte overigens wel weer erg goed.

Een toiletbezoek kost trouwens ook nog €0,50, naar mijn mening mag dit best gratis zijn bij een toch vrij dure tent, of werk dan met een systeem waarbij je een muntje kan halen als je bij het restaurant blijft eten, zo betalen niet-bezoekers toch nog maar geef je de klant gewoon de basisservice die we verwachten.
Leonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk na een lange dag werken, je even op 1 van de costa's wanen! Lounge muziek/live dj, heerlijke lounge banken, openhaardjes, prachtige buddha's waar de rust vanaf straalt! Kortom genieten! Jong en dynamisch personeel die je erg vriendelijk en zo goed mogelijk proberen te bedienen! Ik vind het een toplocatie A-locatie in Scheveningen, heerlijk eten prijs kwaliteit top! Ennn op de zaterdagavonden vaak gave feestjes met "DE" dj's van nu!!! #mustgo
Beste Leonne,
Bedankt voor je leuke reactie! We hopen je snel weer te zien!
Huijbrecht .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Omdat er niemand kwam opnemen binnen gevraagd of iemand ons kon helpen. Toen we bestelden bleek een van de salades op te zijn. Mijn vrouw en mijn zoon kregen hun drankje maar ik niet. Nogmaals hierom gevraagd; weer niets. Toen verscheen het gerecht voor mijn vrouw; nog steeds geen drankje voor mij en geen gerechten voor mijn zoon en mij. Toen uiteindelijk deze ook kwamen bleek de burger aan 1 zijde zwart aangebrand te zijn. Deze teruggegeven. De nieuwe burger verschijnt nadat mijn vrouw en zoon al uitgegeten zijn. Deze smaakt prima maar is niet de burger die ik origineel besteld heb. Uiteindelijk de maaltijd afgesloten met koffie. De rekening gevraagd maar niets op papier, alleen de bestelling wordt voorgelezen uit de terminal en het eindbedrag. Afgerekend en weggegaan. De ober hoopt ons nog een keer terug te zien. Nou ik denk het niet.
Beste heer Huibrecht,
Dank voor de recensie. Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Zou u als er iets niet in orde is de leiding erbij willen laten roepen, zodat we het kunnen oplossen. En wat betreft de rekening, u kunt mee lezen op het scherm of gewoon om de kassabon vragen, want er zit namelijk geen printer in de mobiele kassa. Hopelijk bedenkt u zich om wel nog een keer langs te komen als u in Scheveningen bent.
Wigerus .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We hebben heerlijk geluncht bij Peukie. De Fajitawrap was erg lekker, hiervoor kom ik graag nog eens terug! Prijs kwaliteit is wat minder, maar dat is normaal bij de strandtenten in Scheveningen.
De bediening kwam verward en niet echt vriendelijk over, morste met haar drankje en na het vragen van de rekening kwam er niemand meer opdagen.
Beste heer Wigerus,
Bedankt voor de recensie. Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien in onze beachclub.
DanielHeemskerk .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vandaag de laatste openingsdag van Peukie dit seizoen.
1. Rode wijn: hebben we niet
2. Nacho's: overgoten met fabrieks chilisaus
3. 2x mijn collega komt zo bij u (genoeg personeel en het was niet druk)
4. Toiletbezoek kost 50 cent. Ook voor de gasten. Uitleg van de medewerkers: toilet is niet van ons, het is uitbesteed. Als ik op mijn strepen ga staan en aangeef dat het volgens mij niet is toegestaan om te laten betalen voor een toiletbezoek door gasten, in een horecagelegenheid krijg ik de volgende uitleg. Toilet is een verplichting om aan te bieden maar er staat niets in de wet over dat wij dit gratis moeten aanbieden.
Jammer jongens. Jullie zijn echt te ver doorgeschoten. Misschien was gebrek aan management om dit op de juiste manier op te vangen.
Onze familie komt niet meer bij Peukie! Toch jammer voor 50 cent!
MLK83 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Hier gaan eten op een dag dat het vuurwerk festival was. Heerlijke mosselen gegeten maar de service was onder de maat. Meebestelde friet werd niet geserveerd en moesten we twee keer om vragen. Vervolgens een grand dessert besteld. Dit bleek echter op te zijn daarom een alternatieve bestelling doorgegeven. Dame blanche, coup Franse en witte chocolade taart. Vervolgens werd er alleen een dame blanche uitgeserveerd. Drie keer moeten vragen waar de rest bleef. Meer dan een uur moeten wachten en fan komen ze aan zetten met een dame blanche en een witte chocolade taart
RobiniboR .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Leuk personeel, heerlijk bier, prachtige plek. Genieten hier. Mijn kinderen zijn verliefd op de ijsjes. Je voelt je hier zo welkom. Voor mij een oase. Al jaren constant !
Veenendaal621 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Zag er leuk uit dus besloten hier te ontbijten op een prachtige dag. Ontbijt viel vies tegen en was weinig voor de prijs wat we ervoor betaalden! En dan zat er nog niet eens koffie bij, die apart erbij kwam voor 2euro80 ( mini kopje koffie). Lang wachten op bediening en drankjes en na het ontbijt veelte harde muziek en hangjongeren. Nee geen tweede keer, jammer want de zaak zelf ziet er wel goed uit.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
We hebben 1 uur gewacht op de bittergarnituur voor 2 personen. Deze was niet te eten. Ook 1 uur gewacht op wijn, vervolgens kregen we de verkeerde wijn. Dus we vroegen om de rekening, moeten we 33 euro betalen. Ik heb gezegd dat we de verkeerde wijn kregen, die hebben we niet op dus wilde ik niet voor betalen. Daarna moesten we 30 euro betalen voor 2 zoete witte wijn en een bittergarnituur??
Charmaine V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Op een warme dag in mei hier gelunchtt. Het was nog erg rustig op het terras omdat het vrij vroeg was. Ondanks dat er genoeg personeel was, werden wij niet snel opgemerkt en geholpen maar dit is erna helemaal goed gemaakt door het onwijs lekkere eten dat geserveerd werd. Ik had een caesar salade met gamba's besteld en ook inktvisringen voor erbij. Beiden waren erg lekker en ondanks dat de prijzen niet de minste waren (dat is het bijna nooit bij een strandtent) zal ik hier zeker terug komen en weer genieten van een goede lunch. Personeel mag dus iets oplettender, maar verder niets op aan te merken!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Prima eten. Niet bijzonder maar wel een goede prijs / kwaliteit verhouding. Bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Setting uiteraard zeer aangenaam zolang de zon schijnt.
MariaDuyvenstein .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Lunch gekozen bij deze beachclub die centraal ligt als je de boulevard op komt gelopen. Harde muziek, veel jongelui en leuke loungebanken. Broodje tonijnsalade gekozen, mooi opgemaakt smaak was goed maar niets speciaals en mn tafelpartner had een saté, ook gewoontjes en standaard satésaus is me verteld. Bediening leek vlot en is aardig alleen op de drankjes wachten was het minpunt, werd gebracht door iemand bij wie je dan ook geen verdere bestelling door kon geven. Al met al een leuke plek voor een drankje als je de tijd hebt en als je van harde muziek houdt maar voor wat meer rust en snellere service zou ik wel een andere tent opzoeken .
Jill B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Het eten was redelijk eenvoudig, maar lekker. Niet zo veel keus, omdat we hier met een grouponbon aten. Bediening was heel vriendelijk en de ambiance was goed. Jammer dat het menu in beton gegoten was. Een kop koffie in plaats van het dessert was niet mogelijk. Dat vonden we minder. Het had het restaurant gesierd als wij de koffie hadden gekregen.
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Heerlijke kalfsentrecote gegeten hier , lekker mals en met voldoende aardappeltjes!
Daarna heerlijke brownies met verse slagroom, leuk bediend, leuke muziek en tent ziet er leuk uit.
Muziek is ook altijd leuk hier
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
Erg lekker en meer dan voldoende gegeten. Voor, hoofd en nagerecht waren prima. Ook het vegetarisch gerecht een dikke 9!
Leuke en vriendelijke bediening.
Beachclub Peukie is een een aanrader.
Gevonden en geboekt via Groupon.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Via groupon verrassend goed bij Peukie gegeten. Mijn vriendin en ik hadden totaal geen verwachting hiervan. We werden ontvangen door een pittige alerte jongedame. Het eten was om je vingers bij af te likken. De serveerster meldde ons dat de wijntjes aardig aan de prijs zijn dus dat het voordeliger zou zijn een fles te bestellen, dat is ook erg attent (wij besloten per glas te drinken omdat de groupon natuurlijk al een cadeautje is). Calamaris goed, bruschetta's heerlijk, mixed grill niet normaal veel en het vistrio lekker vers, witvis glazig, gamba goed en zalm rozig, echt boven verwachting. De entourage is wat minder, de muziek staat erg hard, en het publiek heeft een hoog "Barbie" gehalte. Dit is echter het welbekende imago van deze strandtent dus hoort erbij (wat ons betreft). Wij hebben genoten vooral van het eten en de adequate bediening.
Verlaanutrecht .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Met een groep van 5 vriendinnen en totaal onze 10 kinderen gingen we op zaterdag 22 maart naar Sister Act. Daarvoor hadden we gereserveerd bij Peukie om samen te gaan eten. Van te voren hebben we de maaltijden al per mail doorgegeven. Na wat borrelen en spelen op het strand werd precies om 18.15 het eten voor iedereen uitgeserveerd ! Het was allemaal goed in overleg heel goed gepland met een relaxte sfeer ! Dank zij jullie hebben we allemaal een geweldige en unieke avond samen gehad ! Heel erg bedankt en we komen zeker weer !
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Ieder jaar, met het Vuurwerkfestival, gaan we één middag/avond naar Peukie. Goed personeel, goede prijs-kwaliteit verhouding en gezellige sfeer. Eten was ook weer lekker. Constante kwaliteit al jaren achter elkaar!