Petrus & Paulus Hoeve

Jacobus de Waalstraat 41 4586 AD Lamswaarde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Petrus & Paulus Hoeve

Eddy S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heerlijk gegeten, aangenaam vertoeven, voor herhaling vatbaar. Recensie in de krant wordt waar gemaakt
1 minpuntje hadden het maandmenu genomen. 1 persoon moest geen dessert maar i.p.v. een koffie genomen. Koffie moest niet betaald worden maar had dan wel een een aangeklede koffie kunnen zijn i.p.v. 1 koekje, het menu moest toch volledig betaald worden
Romein .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Wij hebben met 20 gasten hier een koud en warm buffet gegeten.
Iedereen was het erover eens, heerlijk eten voor ieder ,s smaak .
Hartelijke ontvangst van reservering tot de deur uitgaan na het eten.
Niets dan lof.
Hamelinck .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Afgaande op de goede recensies, dit restaurant bezocht. Bij de overhandiging van het drankje en menukaart, gevraagd of de tafel schoongemaakt kon worden. Amuses aardig. Niet veel menu-variaties. Glazen niet schoon, de kreeftensoep was doorgekookt, schaaldieren taai en soep te zout, steak-tartaar niet lekker. Servies beschadigd. De tomatensoep en biefstuk was goed. Intussen de volle asbak zelf maar uit het zicht gezet. Op z'n vlaams de factuur gevraagd en krijgen thé natuur. Uiteindelijk krijgen we het blikje met de factuur, daarin ligt ook nog een muntstuk. Fooi van de vorige klant? De kreeftensoep hoeven we niet te betalen. Chef-kok Yannick vraagt of we nog eens terugkomen. Nee. Over de papiertjes en rommel in de border en de bungelende open-elektriciteitsdraad bij de ingang poort hebben we maar niets gezegd.
Proevertje1944 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Via een actie van AH voor het eerst hier gegeten. Heerlijke tournedos Rossini, nog klassiek gekookt zoals het hoort, het voorgerecht van garnalen incl garnalenkroketten, uitstekend. Prijs/kwaliteit is prima, bediening erg vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar
M-van-E .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Wat een zeer aangename verrassing! Op eerste paasdag zijn we hier a la carte gaan eten met een groep van 6 mensen. Eerlijk gezegd zonder al te veel verwachting vertrokken, maar de Petrus en Paulus Hoeve heeft veel indruk gemaakt. De ambiance is aangenaam, de sfeer past uitstekend bij de omgeving buiten. De nieuwe chef kok is ambitieus, en maakt die ambitie meer dan waar! Het eten was heerlijk, smaken waren zeer goed op elkaar afgestemd en een streling op de tong. Het personeel is allemaal even vriendelijk, je voelt je echt zeer welkom als gast.
De prijs daarbij is ook heel erg goed. Het restaurant staat aangemerkt in de Michelin gids; ons advies, ga voor die Michelinster, dat zou jullie goed staan!
Wij komen als tevreden gasten heel graag nog eens terug.