Petros

• Terras
6,5
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker gegeten in een prettige sfeer met een vriendelijke bediening. De kaart bied een ruime keuze aan gerechten en er worden nieuwe gerechten toegevoegd.
Densan8 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Eten ok service en aankleding stukken minder
We, 2 personen, werden naar een klein tafeltje gestuurd terwijl de zaak leeg was, namen we geen genoegen mee
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Met hoge verwachtingen naar Petros in Brielle gereden vanwege de hoge score. Echter, het viel tegen. De aankleding van het restaurant had weinig sfeer en de stoelen waren niet comfortabel. De bediening was niet echt vriendelijk en het eten was gewoon lekker, maar niet bijzonder.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Petros. Hele vriendelijke en gastvrije bediening.
We hadden als voorgerecht Triospanakopita en feta met tomaat en ui. Dit werd geserveerd met een mandje brood. Het hoofdgerecht was ossenhaas en varkenshaas uit de oven en ik had tongrolletjes in dillesaus. Dit werd in aparte schalen geserveerd. Daarbij kreeg je een bord met een bolletje salade, heerlijke verse friet en rijst. We zaten naderhand goed vol.
Ik zou de volgende keer kiezen voor een salade bij het hoofdgerecht en het voorgerecht overslaan. Maar dat is persoonlijk want ik ben gek op Griekse salade!
Winthont .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Sinds enige tijd me weer eens laten verrassen door de lamskotelet "PAIDAKIA" van Petros. Lamsvlees kan soms erg sterk van smaak zijn. Maar niet bij Petros! In één woord G.E.W.E.L.D.I.G.
Hoe doet ie dat? Waar haalt hij deze buitengewoon smakelijke koteletten vandaan?
Tot volgende keer!
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Hier al paar keer eerder wezen eten. Het eten is echt fantastisch, super lekker, niks meer aan doen. Feta-kaas, soutzouki en dame blanche. Vooral het hoofdgerecht is echt heerlijk. Nadeel is dat ze de ice-tea uit PET flessen schenken en hierdoor we ice-tea kregen waar de prik zo goed als vanaf was. Het decor is leuk, alleen de muziek stond te hard en de stoelen zijn niet heel erg comfortabel.. De bediening is super vriendelijk, alleen apart dat het personeel in eigen kleding rondloopt. Al met al is dit wel een restaurant waar we zeker nog eens terug komen.
Rotter D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Iedere keer weer is het heerlijk eten bij Petros in Brielle.
Goed gevulde borden, goed gekruid vlees, lekkere tzatziki, een Mythos biertje en een goede service.

Vegatarisch gerecht is gek genoeg aan de magere, simpele kant. Verwacht hier geen verse groenten oid, tis "vers uit het blik"..

Al met al.. Top tent, maar doe eens wat anders voor de vega's onder ons!
Lucbert .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
We zijn hier op een doordeweekse avond, zonder reservering binnengelopen. Plek genoeg, maar toch zat het restaurant al aardig vol. Restaurant zelf was netjes, aankleding aardig, niet echt bijzonder. Toiletten netjes, en de keuken was vanuit het restaurant te zien, ook hier alles keurig. Van buiten oogt het restaurant wat smoezelig. Wellicht dat t mooier oogt als het zomer ipv een regenachtige herfstavond.

Ontvangst heel hartelijk en vriendelijk, maar geen Ouzo? Dat zijn meteen minpunten bij mij...
Het eten was gewoon goed. Prima voorgerechtje, schaapsworstjes in een soort van pepersaus. Beide hoofdgerechten smaakten prima, niet te zout zoals vaak voorkomt helaas, maar gewoon goed gekruid. Nagerechtjes ook lekker, maar niet bijzonder.

Biertje smaakte me niet echt, zal aan t merk hebben gelegen, want het glas was schoon en het bier goed getapt.
Na het biertje maar overgestapt op wijn, de welbekende halfzoete rode, kun je eigenlijk nooit wat mis aan doen.

Bij ons volgende bezoek aan Brielle krijgt t restaurant een herkansing, dan hopelijk wel Ouzo.
Prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde en t personeel vriendelijk en professioneel.